1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pay 'n Spray werkt toch alleen als je al buiten de cirkel bent?
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee, alleen als de politie je niet ziet (je ster(ren) grijs is/zijn)
     
  3. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ook wel als je er nog inzit. Als de politie je maar niet naar binnen ziet rijden. ;)

    EDIT: Mattiejj was me net voor... :eek:



    Bericht aan de admin die mijn post aanpast en de andere verwijderde: Had het probleem al gevonden... Volgende keer ff doorlezen. ;) Zo, nu mag je dit gedeelte ook verwijderen nadat je het gelezen hebt. :p
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    En met graw 1/2 en halo 3 moet je heel de tijd mannetjes afknallen?
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een nieuwe heli plek ontdenkt boven op een gebouw. Is ook weer blij :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vind de missies dit keer juist wel leuk. Elke missie is gewoon fucking spannend. Beter dan de andere GTA's, en helemaal beter dan Saints Row. Ik vind het juist zo vet dat Niko niet leeg aanvoelt, je voelt gewoon de verdriet van hem en dat hij fucked up is. Dit stukje vond ik dan ook echt heel erg bruut.

    Ilyena Faustin: [about Mikhail Faustin] He did not used to be like this. When we were young, at home, he was beautiful. He was happy. He made me happy. But then something changed. Years ago. I never quite knew what it was. So many years I wondered what it was, or what was wrong with me that I did not see it in him, or I changed him.
    Niko Bellic: Life is complicated. I... I never thought I'd live like this.
    Ilyena Faustin: No?
    Niko Bellic: When the war came, I did bad things, but after the war I thought nothing of doing bad things. I killed people, smuggled people, sold people.
    Ilyena Faustin: And you don't worry about your soul?
    Niko Bellic: After you walk into a village and you see 50 children, all sitting neatly in a row, against a church wall, each with their throats cut and their hands chopped off, you realize that the creature that could do this doesn't have a soul.
    Ilyena Faustin: God is very complicated. You mustn't give up hope.
    Niko Bellic: Well, I don't know about that.


    Respect om een gamepersonage zo te laten leven, ooit alleen gehad met Jackie Estecado bij The Darkness waar je de haat van de personage ook echt voelde, maar dit is nog intenser. :thumbs:
     
  7. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad :)
    Bij de allereerste trailer vond ik dat stukje ook erg goed.
    "Life is complicated. I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different."
    Toen had ik al echt een gevoel van damn deze Game gaat echt een goede "inhoud" of hoe je het ook zegt hebben. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Welke oorlog heeft Niko eigenlijk in gevochten? :eek:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Je begrijpt me wel. Ik vind het erg herhalend en snap ook niet waarom men de hele tijd met 10en komt.
    Zal wel weer aan mij liggen. :+
     
  11. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit zo bijna rond 60%, 80% mission progress bij Roman en zit op 60% bij Greg. Wacht eigenlijk op een belletje want ik ga toch nog even voor die 30 uur achievement.. zit op 28 dus het word spannend.

    Trouwens de laatste missie die ik voor G heb gedaan is die met die roze bak, hopelijk belt hij me snel. :)
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zonde, eerste keer dat je speelt moet je juistniet voor achievements gaan maar gewoon genieten van de game op je gemakje,
    maar iedereen zijn ding, succes,

    of is dit nie tje eerste keer?
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan iemand me trouwens vertellen waar ik de foto's kan terug zien die ik heb gemaakt. Want ik heb wel een paar leuke foto's gemaakt. En wil ze nu wel eens terug zien. :9

    Maar ik kan ze nergens meer vinden. D:
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA UITGESPEELD IN 30:00:57, dat ga je NIEEEEEEEET MENEN!!!!!!!!!!!!!!!! GODVERDOMME 1 minuut minder en ik had die grafachievement... nu moet ik HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN!!!
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahahahahahahaha.

    :)::)::):

    Ik zelf heb er 38 uur over gedaan. Maar ga hem echt niet overnieuw spelen hoor. Fock die achievment dan maar.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik een vraagje he, ik heb nog een save staan voor de keuze tussen deal of revenge, als ik deze save laadt en het opnieuw probeer en dan onder de 30 uur blijf, krijg ik dan wel de achievement?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat bedoelen hun met uitgespeeld? De Story Mode of 100% Completion?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja je krijgt dan de achievement.

    @ Rivanov: de Story mode.
     
  19. SykikJV

    SykikJV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Vraagjes :

    - Van de Turismo weet ik dat je hem kan vinden in de garage op het middelste eiland. Maar is er ook een legale manier, dus geen cheats of savegame-sjoemelen, om aan een Super GT, Inferno of Porsche te geraken?

    De inferno had ik wel even in een Stevie-missie en toen reden er meer rond. Heb er toen eentje buiten aan de garage geparkeerd, maar na het afleveren van de auto aan Stevie was hij weg.

    - Kan er iemand bevestigen dat auto's op jouw parking respawnen als je ze kwijtgeraakt tijdens missies e.d.? Heb nu een Porsche op mijn parking, maar ik rij er nooit mee uit schrik om hem kwijt te geraken.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eigenlijk zouden ze een soort van boek moet maken over het verleden van Niko. Ik bedoel maar, ze kunnen er nog zo veel van maken. En ik vind het ook echt interessant, ik bedoel ik zou graag willen weten wat er allemaal was gebeurt in de oorlog, en daarna toen hij voor Bulgarin werkte en mensen verkocht enz. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina