[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet even wat kwijt namens, ook wat anderen dit het niet hardop "durven" te roepen:

    Wat mij weer opvalt met GTAIV dat er veel meer irritante gasten online "spelen" dan ooit. Of ik nu een game host of een ander join, er zijn nu zoveel gasten die anderen uitschelden voor N00B en nog erger in de LOBBY of INGAME (yoyoyoghurt taal, irritant schreeuwen, ziektes etc. om maar op te valen)! Die gasten gaan bij mij meteen op een blacklist... (ook al heeft dit geen betrekking op mij)

    Natuurlijk kan het leuker zijn dat iedereen op gelijk niveau speelt, maar dat is niet altijd mogelijk en ja, er zijn soms beginners... die RESPECTEER ik en die hoef je niet uit te schelden... dat is overigens iets anders dan dat je dat als vrienden on elkaar doet ;)

    Als IK host is IEDEREEN in ieder geval gewoon welkom... N00B of niet, zolang je maar "roept": RESPECT! 8) Voeg me maar toe als je je hierin herkend ;) MARVIC NL

    DUS: have fun... 2gether!

    ps. ik vind dat voten in deze game om iemand eruit te kicken (nadat je hem / haar openlijk over hebt aangesproken) als host erg irritant. Heel veel mensen weten niet hoe dit werkt dus dan blijft zo'n gast in de game...
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hier antwoord op weet?
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Rank 10, $5.000.000 voor nodig!
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weet niet of het in dit topic al eens gepost is, maar vond dit net in een thread op xbox360achievements.org

     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat met deze game juist meevallen, zeker als je het vergelijkt met Call of duty 4 bv, of andere shooters,
    meestal zit ik in een groep waarin iedereen vrolijk is, ook al lopen we maar wat te kloten met bv gta race iedereen loopt te lachen, noob of niet,
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen last van gehad, alleen van trash talkers maar dat doe ik ook met vrienden onder elkaar. Gewoon grapjes over elkaar maken onder GTA Race enzo.
     
  7. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan ook geen COD4 :+. Ik zie het - gelukkig - zelden (meer) gebeuren in andere games hoor. Overigens heb ik het alleen over verbaal "geweld" dat slaat op een persoon en niet over gameplay / friends "geweld" hehe. :lol: 8) Snel weer gamen vanavond :)

    ps. dat sommige mensen hetzelfde over denken zie ik aan zojuist aan het aantal dat me als "friend" wil toevoegen ;) Keep them coming!
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  8. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die me in hun friend list willen, voeg me maar toe. Ben het een beetje zat om steeds mijn verbinding te verliezen omdat er te veel mensen zijn. Dus gewoon ff met een paar in de party mode. :)
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te proberen die records te verbreken bij DealBreaker en die ander? Hangman Noose heb ik al..
    Dan gewoon ff party met zn 2en en dan samen ranked joinen... Tot we host zijn.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren had ik jou gejoind maar het was vet saai want er praatte niemand en we gingen niet kloten dus ging ik gewoon weg. De volgende keer moeten we wel wat doen want anders is er geen ZAK aan;)
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand extra tips voor:

    Hangmans NOOSE
    Deal Breaker
    Bomb da Base II

    time to beat is:

    2;32
    7;04
    5;30?

    de laatste weet ik dus niet zeker

    tips om Hangman's NOOSE snel te halen

    je kan het met zijn 3-en doen, maar 4-en is ook goed.

    als je met zijn 4-en gaat;

    2 mensen rennen naar een klein vliegtuig karretje wat dichtbij staat als je spawnt.
    de 2 mensen gaan samen in het karretje en rijden naar de hoek van het vliegveld waar 2 helicopters staan, de ene man gaat naar de middelste helicopter, hij pakt de helicopter en gaat alvast naar het extractie punt, dat punt is op een klein eilandje, het wordt ''the baseball fiel genoemd'' als je niet weet waar hij is moet je in de lucht blijven hangen totdat er een gele icon op je map verschijnt. deze persoon gaat erheen, land zijn helicopter aan de land van het gebied en gaat midden in het gebied staan, 1 andere kerel had dus ook een helicopter gepakt, hij vliegt naar zijn teamgenoten die de politie bezighouden en er zoveel mogelijk proberen te vermoorden. wanneer de helicopter er is en er genoeg politie agenten zijn vermoord stapt Petrovic uit zijn vliegtuig en stapt hij in de helicopter die je dichtbij hebt geparkeerd!
    de andere 2 mensen dekken Petrovic en stappen ook in het vliegtuig.
    het laatste wat je moet doen is met je helicopter naar de extractionpoint te vliegen, het kan zijn dat je nog maar 10 seconde over hebt als je het baseball field ziet. je hebt dus geen tijd om rustig te landen maar je probeert een ''crash land'' de 4de man van de groep gaat midden op de extraction point staan en de helicopter bestuurder knalt er keihard opaf. zodra hij er vlak langs gaat is het hele team en Petrovis op de plek en heb je het binnen de tijd gehaald, als je met z'n 3-en bent hoef je geen 2de helicopter te halen maar rijdt je in je 1tje naar petrovic en je 2 teamgenoten, het is dus zelfs handiger om het met zijn 3-en te doen!

    Deal Breaker.

    Ik heb voor deze een eigen variant op een tactiek gemaakt, je hebt er 4 mensen voor nodig.
    Zodra je begint stap je in de dichtstbijzijnde auto (op het pad of in de garage).
    iedereen stapt in dezelfde auto, vervolgens rijdt je naar het noorden van Alderney in plaats van het zuiden. helemaal in het noorden/midden staat een helicopter op een helipad, rijdt zo ver mogelijk door met je auto en stap dan uit.
    je stapt met je gehele team in de helicopter en je gaat naar de plek die op je radar is aangewezen.
    Zodra je het gebouw ziet waar de dealers zijn vlieg je nog ff door. als je het gebouw dichtbij voor je ziet. stappen 2 mensen uit de helicopter (niet de piloot uiteraard)
    die 2 mensen vallen dood en spawnen onderaan het gebouw.
    de piloot en de andere persoon landen de helicopter op het gebouw. ze schieten iedereen dood.
    als he goed is licht er 1 pakketje op het dak pak het niet op
    de 2 mensen op het dak vermoorden iedereen, lopen een etage naar beneden en vermoorden daar iedereen en pakken alle pakketjes behalve die op het dak.
    de 2 mensen die onderaan het gebouw waren gespawnt vermoorden iedereen, pakken de pakketjes en lopen naar boven. wanneer iedereen dood is pakken 2 personen de motor.
    1 persoon pakt de rocket launcher die midden in het gebouw ligt en hij gaat aan het water staan. de 4de persoon loopt naar het dak, daar licht als het goed is nog 1 drugspakketje, hij pakt het op.
    je ziet op je radar dat er 3 rode vlakken zijn bij gekomen.
    er is 1 man aan het ontsnappen in een speedboot, 1 in een truck en 1 in een motor.
    de man met de rocket launcher staat bij het water en schiet de speedboot kapot.
    de andere 2 kiezen een target uit en gaan er op af.
    de persoon op het dak pakt de helicopter die hij er had neergezet, hij vliegt naar beneden en hij haalt de persoon die net een speedboot kapot heeft geschoten op.
    ze vliegen met zijn 2-en naar een truck en de kerel met de rockets schiet hem vanuit de helicopter of vanaf de grond kapot.
    de andere personen schieten de motor kapot.
    volgens mij is dan alles gedaan, het enige wat moet gebeuren is terugkomen op het beginpunt. je pikt met je helicopter de overige 2 teammates op en je vliegt naar het punt aangegeven op je radar.
    als je dat hebt gedaan heb je de missie gehaald

    Bomb Da Base;

    -




    heeft iemand extra tips om ze te halen??
    ik heb alleen hangmans noose gecomplete maar de andere 2 lukt niet echt..
    kan iemand helpen?
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dealbreaker under 7:03



    Hangman's Noose under 2:32



    Bomb Da Base II under 5:32



    Hangman's Noose al gedaan, andere twee moet ik nog doen.. Iemand die het samen wil doen> Voeg me toe en stuur gelijk ff message waarin je zegt dat t voor GTA is ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik probeer mijn rank wat omhoog te krijgen, ben inmiddels level 3, maar het gaat echt tergend langzaam. Op het moment doe ik Turf War omdat ik dat de leukste gamemode vind, samen met cops and crooks. Maar wat is de snelste manier om geld te krijgen? Bij turf war krijg je gemiddeld iets van 1000-1500 per potje (games van 20min). Nu heb ik 50.000 dollar maar daar heb ik ook wel erg lang over gedaan. Ik doe het alleen voor de kleding, die skill 10 haal ik toch nooit. Dat duurt me echt veel te lang.
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Moesten die 3 co-op missies niet in ranked match gehaald worden. Zo ja, hoe kan je die dan met mensen uit je friendslist doen?
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dpad up > Multiplayer > Party Mode.
    Invite hier je maat(en)..
    Dan gaat de host (dus degene die de party startte):
    Dpad Up > Start Game > ....

    En dan komt als het goed is iedereen erin. Vaak helaas niet, zonet wel heel lang met iemand (dus party van 2) geprobeerd DealBreaker te halen. Ging niet zo goed.. Wel gehalad meestal, maar er kwam geen boot mar een auto met hells angels!
     
  16. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Hang mans, Bomd das BAse II en Deal Breaker ranked met friends doen dan?
     
  17. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt het dat je soms gewoon helemaal niemand vind???? want ik vind niemand de hele tijd ligt dat nou aan die overvolle server ofzo want anderen games kan ik gewoon online spelen.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb je toegevoegd red-devil.

    bomb da base II en deal breaker moet ik nog doen.
    als iemand het met me wil proberen moet die me ff toevoegen.
    als je er nog een persoon bij doet kan ik je helpen met hangmans noose
     
  19. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel helpen, ik moet ze namelijk alle 3 nog doen. Voeg me maar toe:
    frank6892
     
  20. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ze ook nog dus als je wilt kan je mij ook toevoegen :
    Afca Kaweh NL
     

Deel Deze Pagina