1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De GTA4 auto thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door speedking92, 27 apr 2008.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    1. Gewoon geluk hebben dat er een langs rijd. Bij mij stonden op Bohan ineens overal Turismo's langs de weg. In alle mogelijke kleuren :0

    2. Is niet zo. Auto kwijt in missie, pech, krijgt geen nieuwe.
    Ik rij ook nooit met mijn auto's alleen als ik op een date ga. Kom ik in een Turismo aanrijden bij kate en dan zegt ze dat ze mijn auto lelijk vind. WTF?1 8)
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vroeg juist om andere auto's dan Turismo. Hiervan weet ik niet of ze normaal te vinden zijn.. Maar Porsche = Turismo toch? Of zie ik iets verkeerd..
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Porsche is Comet. Turisimo is volgens mij Ferrari
     
  4. SykikJV

    SykikJV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Turismo's vind ik wel, een garage in Alonquin staat altijd vol. Maar ik ben op zoek naar

    Super GT
    Comet
    Inferno

    Wat nut hebben deze wagens in de game als je er eigenlijk niet mee kan rijden?
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    De inferno heb ik maar 1 van, en die kreeg ik in een missie. Heb ze nog nooit op straat gezien, net zo min als een comet en ofc, de Sultan RS. Die auto's zijn allemaal, stuk voor stuk, rare. Tuurlijk zie je er meer van als je in zo'n auto rijdt, maar anders zie je ze niet.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb een keer een Sultan RS zien rijden!! Dat was toen ik in mn Turismo naar een race van Brucie reed (2de keer dat ik m belde voor een race). Op de weg ernaar toe, vlakbij waar de start was, reed een vrouwtje langs in een Sultan RS. Maar ik denk dat t met die race te maken had, want toen ik bij de start aankwam stonden er 2 Sultan's, en 4 Turismo's!
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ze rijden wel rond, maar zijn inderdaad zeldzaam. Totdat je er zelf met een gaat rijden, dan zie je ze ineens overal. Was in vorige GTA's ook al zo, vind het vreemd dat ze dat in GTA IV nog steeds hebben.

    Een Sultan RS staat geparkeerd in Alderney, bij het verlaten huis helemaal in het noordoosten, achter de garage.
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ok ik heb nu lang gewacht maar ik denk dat ik overnieuw moet beginnen met de game:confused: ik heb namelijk nog steeds geen bericht van stevie gehad, en er staat alleen maaar een garage op de kaart verder niks:confused: heeft iemand van jullie nog tips? anders ga ik opnieuw beginnen:confused::mad:
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    SuperGT krijg je in een missie van Stevie, Infernus krijg je bij een hoofdmissie en in een missie van Stevie en de Comet rijdt gewoon rond.
     
  10. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle missie's van Florian/Bernie hebt gedaan krijg je ook een infenus.

    Tijdens 1 van de missie's van Florian/Bernie kan je ook en supergt krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij duurde het ook ff voordat ik een message kreeg van jem nadat ik m'n 1e auto kaapte.
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze horen 6 uur later te komen oftewel 1x opslaan en verder spelen.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik toch gezegd: tijdens een hoofdmissie krijg je een Infernus, maar volgens mij krijg je geen SuperGT van Bernie.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jawel in de missie van Bernie dat je achter:

    Dimitri's

    Mannen aan moet, rijden ze weg in een SuperGT als ze eenmaal gecrashed zijn en ze neer hebt gehaalt kun je hun SuperGT meenemen.
     
  15. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde, een garage icoontje en anders nix.. geen bericht of telefoon. Heb al veel langer dan 6u gewacht trouwens.. Volgens de guide moet je de missie 'smackdown' voor 1 van de Mcrearys eerst doen maar die heb ik al gedaan..
    Kga eens alle locaties afgaan en kijken of er ergens een auto staat, mss heb ik het bericht gehad maar is het niet opgeslaan ofzo.
    (locaties kun je trouwens vinden op internetsite in tw@t: www.whattheydonotwantyoutoknow.com)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Probeer eens wat berichten te verwijderen op je telefoon. Had net op het internet ingame ook wat berichten verwijdert en opeens waren er meteen 2 nieuwe berichten, eentje van Brucie om een auto te zoeken waar ik zo lang op wachte en een van Roman. Misschien helpt het met de telefoon ook wel. ;)
     
  17. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag over die auto-opspoor-missies, want ik weet dat Brucie je via de mail auto's laat stelen. Maar is er ook nog iets net als in San Andreas waarbij je bepaalde auto's echt moet gaan zoeken zonder dat ze worden aangegeven op de map? Want dat vind ik persoonlijk een stuk leuker dan alleen maar naar een punt op de map rijden om de auto op te halen.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat kan bij de auto-opsoor-missies van Stevie.
     
  19. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice. Ik schiet voor geen meter op met de singleplayer :p

    1. Leren voor examens
    2. Vooral kloten met gta en af en toe een missie.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    ROFL, ik had net een Sultan RS opgepikt (die ene bij het strand, een van de weinige, zeer zeldzame bak), kom ik terug in de 'bewoonde wereld (ie Safehosue) rijdt er werkelijk op IEDERE hoek een RS.

    @Mikmakman, helemaal aan het einde kun je ook nog 30 auto's aan de hand van alleen foto's en locaties (geen radarblip) auto's afleveren.
     

Deel Deze Pagina