[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    miss dat je bij de downloadable content wel een keer een scene krijgt te zien over zijn verlede
     
  2. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik keek gister op de overall leaderboards.. best grappig om te zien

    ik vond daar dus iemand dus jawel al 1546 matches gespeelt heeft, zal niet de minste zijn.. dus ik rekenen

    1546 gedeeld door 16 dagen = ~100 games per dag.... ervanuitgaande 5 minuten minimaal gemiddeld per potje = minimaal 8 uur per dag heeft hij gespeeld

    sodeju zeg das toch niet normaal? al deze mensen die 1000+ matches hebben, hebben vreemd genoeg nog niet eens singleplayer gespeeld .. da vond ik het mafst... vanaf release continu MP hebben gespeeld misschien hoe zielig is dat?

    tevens staat op alltime number 1 , iemand die 2 matches gespeeld heeft... OVERduidelijk zelf een host opgezet en in die match heeft hij gemiddelde scores gehad van 22.000 wat ABnormaal veel is...

    zover voor de cheatvrije leaderboards.. erg triest btw rockstar doet er niks aan er is zelfs iemand in de top10 met 1 game gespeeld...

    ik zag daar overigens ook een zgn TrueSkill rank... best cool want ik dacht dat de levels 1-10 je rank aangeeft... wat overigens niet eens een rank voorsteld, omdat level 10 gewoon een vastgesteld bedrag is wat je moet halen, dus iemand die dat nu al heeft heeft teveel tijd om handen.
    ik snap dan ook niet waarom ze die TrueSkill rank niet gebruikt hebben naast je naam .. level 1-10 zegt niet mbt hoe goed je bent

    ga niet lopen denken OEH hoe hoger mijn LVL is, hoe beter ik ben... als je nu al level 10 hebt geeft dat juist aan dat je weinig leven hebt naast je 360leventje
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal. Maar wat wou je ermee zeggen..?
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat hij een het raar vind dat er gasten zijn die de multiplayer al zo veel gespeeld hebben, dat het het jammer vind dat rockstar niks aan het vals spelen om een hogere rank te krijgen doet, en dat als je een hele hoge rank hebt je een nolifer bent.

    Daar komt het zon beetje op neer. :9
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Heeft er al iemand level 10 gehaald dan, daarvoor moet je toch miljoenen halen. Ik zit zelf nog in level 3, ik moet ook zien of ik ooit level 10 haal.
    Verder is er, vind ik, weinig te doen in singleplayer , in vergelijking met GTA SA. Ik heb tenminste het gevoel dat 100% in GTA 4 sneller te halen (ik moet nog 2,5%) is dan 100% in SA. Ik vind GTA SA leuker dan GTA 4, bij SA was ik veel meer aan het kloten en bij GTA 4 voer ik alles uit maar een beetje niks doen en de stad op zijn kop zetten doe ik haast niet (komt misschien ook omdat je om het minste al de politie achter je aan hebt en dat haat ik :mad:). GTA 4 is verhaaltechnisch beter dan SA, maar ik mis een fun element (die internetsites en tv afleveringen zijn leuk, maar daar kun je verder ook niks mee).
    Het is voor mij zo GTA 4 of GTA SA, Realisme of Fun en dan ga ik toch voor SA.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Voor de fun moet je inderdaad bij de oude gta's zijn, maar voor het verhaal is IV inderdaad het beste van alle gta's. Hoop dat het volgende deel wel weer een beetje terug gaat waar het mee bezig was, gewoon weer veel voertuigen, wapens en dergelijke, en dan met een verhaal als IV, dan kan het niet fout gaan. :thumbs:
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappig dat GTA bij mij voor het eerst een game is waarbij mij de rank totaal niet boeit, heb tot nu toe nog geen enkele ranked match gedaan omdat ik toch wel weet dat het altijd klooien wordt...
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt volgens mij ook niet uit of je ranked of player match speelt, iedereen loopt toch te kloten, soms erger ik me eraan in andere games, maar in gta hoort het er gewoon bijn, die roadblocks in gta race zijn wel lachen, ook al sta ik eerste en word ik afgeknald, dan ga ik gewoon vrolijk meedoen:p

    geweldigste is nog met gta race, met auto's, en dan de eerst bocht door, de eerste probeert die bocht dan degelijk te nemen door een beetje afteremmen, gevolgd door 10 auto's achter hem die hem vol van achtere beuken:)
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb online nog nooit gespeeld. Ga het binnekort maar eens een keertje doen. Al moet ik zeggen dat het me gewoon niet echt trekt.
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ook gewoon absoluut niet iets wat je serieus online kúnt spelen.
    Zoals Halo of Gears ofzo weetjewel. tis gewoon kloten á la GTA.
    Dus opzich wel een multiplay die bij GTA past.
     
  11. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA 4 leuk en aardig allemaal :) Erg vette details en veel verbeteringen tegen over zijn voorganger :)

    En wat ziet het er goed uit.

    Maar nu mijn minpunt, het rijden avn auto en motoren is erg brak uitgewerkt... Net of elke auto het gewicht van een veertje heeft... Ze slippen mega door etc... Jammer maar helaas maar voor mij een rede om dit spel links te laten liggen, want auto rijden is 1 van de facetten wat zo koel is aan GTA, amar als dat niet werkt houd het op :) Geef mij maar het gevoel van GTA 3 of PGR/Dirt. \o/
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    Vind het juist wel realistisch, je moet echt lang van te voren remmen.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is deze al voorbijgekomen? 8)

    [yt]q7SgBPdmK5M[/yt]
     
  14. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik ben nu op het punt Deal or Revenge. Ik ben een klein beetje de verhaallijn kwijt en kan iemand mij vertellen hoe dit tot stand is gekomen en waarom ik voor D / R moet kiezen? Ik weet dat gedoe met dimitri enzo maar ik wil gewoon een goede keuze maken en ik wil neit zomaar een keuze maken terwijl ik niet eens weet waarom ik die maak, mduh.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus je weet dat Dimitri jou heeft opgedragen om Faustin te vermoorden, right? en later heeft je nog is een keer gebackstabbed, nu deed je wat opdrachten van die itiliaanse gasten,

    en 1 van die itiliaans gasten verteld jou dat dimitri een deal heeft gemaakt met hem, dimitri wilt wat spul verkopen, en jij moet dus meehelpen met die deal,

    nu kan jij dus gaan kiezen om of mee te helpen met die deal, of wraak nemen op Dimitri

    is dimitri wel te vertrouwen is het geen val? probeert je alsnog niet te vermoorden? misschien kan je hem maar beter vermoorden..

    maar msschien.. loop je dan wel veel geld mis.... het is een dilemma.... kies je voor het geld... of voor je principes....
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Hahaha dat stukje als die het huis in gaat. :lol:
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hij schiet die poes alsnog dood :lol: Vet filmpje
     
  18. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig(Als je 'm hebt uitgespeeld]:

    Ik heb 'm uitgespeeld en ging ook nog voor die liberty city minute achievement. Die heb ik dus niet gehaald cuz i'm stupid. Bij de laatste missie stond ik op 29 uur en 40 minuten. Ik had al zo'n vermoeden dat 't de laatste missie zou zijn dus ik wilde alles een beetje rap doen.
    Als ik al eerder had gewéten dat dat de laatste missie was, had ik wat voorzichtiger gedaan.

    Ik ben 1 x dood gegaan door zo'n rocket vanaf die boot
    1 x ben ik uit die heli gesprongen omdat ik uit paniek? op Y drukte
    En 1 x ben ik gewoon doodgeschoten ergens bij zo'n gevecht

    4th try: gelukt, 30 uur en 5 minuten.
    Balen, maar heb wel een goede reden om 'm nog een x uit te spelen.
    8)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  19. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al eigenlijk deze Achievement??

    [​IMG]

    Let Sleeping Rockstars Lie

    Kill a Rockstar developer in a ranked multiplayer match

    De eerste staan nu al op 970 punten een paar dagen gestrand precies?
     
  20. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm... Ik weet niet hoe je merkt of je tegen iemand van Rockstar speelt. Ik zag vanmiddag wel iets vreemds trouwens. Ik wou een potje deathmatch gaan doen. En toen zag ik iemand die ipv een grijs gevalletje waar je rank ( je weet wel: 1, 2 ,3 enzovoort.) instaat, dat ding goud gekleurd had. Dat had ik nog niet eerder gezien. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Kan er ook helemaal naast zitten hoor. Heb niet na kunnen gaan of het iemand van Rockstar was aangezien er meer dan 10 mensen in het spel zaten en ik er dan altijd automatisch uitgegooid word na 2 seconden. :')
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina