CAC Generals op xbox ?????

Discussie in 'Algemeen' gestart door mts-power, 9 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En generals heeft geen goed uitgewerkt singleplayer verhaal met filmpjes zeker ?, dat ook nog eens realistisch is, gezien de wereld tegenwoordig.
    Ik heb WC3 al in multiplay gespeelt en vond het niet echt geweldig, andere units, andere items, maar voor de rest hetzelfde als elke RTS

Generals al in multiplayer gespeeld ? Geloof het niet he ?

Die "geweldige items en hero's mis ik dus totaal niet, ik heb liever een realistisch scenario met stealth units, special weapons en de general abillities (die heeft WC 3 dus al niet ), waardoor je elke keer totaal andere mogelijkheden krijgt

De tank rush die jij beschrijft in Generals werkt dus echt niet, zonder een goede strategie win je alleen van een Noob zoals jij,
    gekke fanboy, kom nou eens met argumenten in plaats van WC 3 de hele tijd in de lucht te schrijven, het is een goede game, niets meer niets minder, Generals daarentegen is totaal verschillend van zijn voorgangers, qua verhaal units enz.

ps: 30% is meer dan een vierde, zeker niet opgelet op school

Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha Wahahahah wat lul je nou weer allemaal Stephen
    Generals werkt niet eens op je pc :p dus je weet helemaal niet hoe het is.

3. NehpetS

NehpetS Guest

nee dat wil ik echt...de wereld gaan naspelen zoals het vandaag de dag is...en je moet niet lullen dat ik niet met argumenten kom....want van jouw kant heb ik ook nog geen enkel argument gezien dat ergens op slaat....:confused::confused:

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    de singele player van generelals is echt kut hoor, geen flikker te beleven, helemaal niks wat lijkt ook maar in de verste verte lijkt op een verhaal. en geen filmpjes.
    tis wel goed uitgebalanceerd. nog steeds niet zo goed als war 3, maar het komt in de buurt. wel vette units en explosies in generals. maar de omgevingen en de units zelf zien er lang niet zo mooi uit als war 3.
    en ik kan het weten want ik heb em al een week ofzo.

5. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elk level word voorafgegaan en gevolgd door filmpjes, en er zit wel degelijk een verhaal in misschien komt het omdat je meer van Fantasy verhalen houd ?, maar ik geef meer om een realistisch verhaal.

Dat jij hem niet mooi vindt zal wel aan je pc liggen, want grafisch gezien is er geen mooiere RTS game (en dat is dus iets waarover iedereen, inclusief tegenstanders het eens is, je moet er alleen de pc voor hebben).

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

gast als je dat filmpjes noemt. kijk dat die engine zo lame is dat de ak47's van de GLA er uit zien als bazookas zegt al genoeg. dus die filmpjes zijn ook weinig indrukwekkend, het enige wat ze red zijn de explosies die er wel bikkel uit zien.

en k heb alles op et hoogste staan bij 1024x768. k heb een AMD 2200 met een radeon 9000 pro dus aan mn pc zal et niet liggen bijdehandje want ik weet echt wel waar ik het over heb, die n00bs van tegenwoordig worden steeds bijdehanter man.

GVD, er zijn echt wel mooiere RTS'en dan generals fuckin fanboy, als je dat niet wil onderkennen moet je misschien maar is onder de naam blizzard gaan zoeken en ff wat verder kijken dan je C&C collectie lang is.

en ik ben wel betere verhalen gewend eigenlijk. er zit toch niet echt een verhaal in? china en amerika vechten tegen terroristen, nou nou. als ik dat soort lame verhalen wil zien kan ik net zo goed naar CNN gaan kijken, tis je reinste propaganda man.

damnit en nou moet je echt ff mn verhaal goed lezen want k ben dat gezeik een beetje zat.

7. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de setting jou niet aanspreekt, dan moet jehet spel niet eens spelen en zeker niet afkraken, want jij baseert je mening alleen op het feit dat het geen fantasy units zijn (en niet jouw smaak dus) en dan zal het spel wel bagger zijn, niet dus.

Minstens net zoveel plezier als jij uit WC3 haalt, haalt iemand die van de moderne setting houdt uit Generals, en daarbij is het grafisch ook nog eens veel mooier.

Maar zoals ik al zei, jij kan alleen maar met stom geblaat een spel afkraken en kunt niet met argumenten komen waarom generals zo slecht zo moeten zijn, dus met jou valt niet te discussiƫren, oftewel een bord voor de kop. |:-

8. NehpetS

NehpetS Guest

jajaja bla bla bla, de enige sie stom blaat ben jij maar dat geeft niet....en je hebt duidelijk niet goed geluisterd want niet alleen de setting spreekt mij helemaal niet aan....ook de gmeplay van het spel vind ik nix...maar ik ga het niet nog een kee rherhalen wat ik allemaal daarover gezegd heb....kan beter war3 gaan spelen

mzl

9. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie is er nou hier de blizzard fanboy, WC2 was vet, maar WC 3 was maar een slap aftreksel hiervan.
    Als bij jouw de ak's lijken op bazooka's heb je wel een ruk systeem, want bij mij ziet er wel echt en vet uit.

Als het verhaal je niet aanstaat ga je toch lekker met je dwergjes en draakjes en ondoden enzo spelen, dat is lekker interessant zeker |:-

Propaganda ?? Zeker weer je linkse oogkleppen op, onder de houding van laten amerika ff afzeiken want dat is in.
    |:-

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nou word het gvd helemaal mooi, heb je mij horen zeggen dat ik veel meer van fantasy houd? nee! ik heb gezegd dat WC 3 beter inelkaar steekt en degelijker afgewerkt is.

k vind die units van C&C generals vet. dat heb ik notabene gezegd net. ze zien er gewoon niet ontzettend mooi uit. vooral die mannetjes niet.

EN JE WEET DAT DE GRUNTS IN WARCRAFT 3 3x ZOVEEL POLYGONEN HEBBEN!!! daar is een waard ook een zwaard en niet een mislukte zeis ofzo.
    want een machine geweer is moeilijk te herkennen in generels.

en jij hebt een bord voor je kop. ik heb een hele waslijst van argumenten. k vind C&C wel cool. maar wc 3 is gewoon beter. daar kan jij niks aan doen, trek het je niet aan. generals is gewoon niet meer gemaakt door westwoord, maar door een stuk minder kundig team. wat weinig energie in een verhaal heeft gestoken, maar is gegaan voor een goede multiplayer game, niks meer en niks minder.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kut n00bie.

echt een bijdehand jochie jij, achter je pctje durf je wel he. heb ik gezegd dat ik pro fantasy?

nee dus ff luisteren fuckin twit.

en jah PROPAGANDA. want amerika word weer afgeschilderd als zijnde de good guys en de GLA als anarchistische bende die alleen mensen levens wil claimen.

en ik ben mn hele leven al anti amerikaans en ik weet heel goed waarom, dus tis niet omdat het trendy is.
    stelletje ******laaiers. wist jij dat israel ook al heel lang moet ontwapenen? maar daar doen die amerikanen niks aan, want een westerse macht in het midden oosten vinden ze wel handig. fuckin hell. propaganda dus jah.

12. NehpetS

NehpetS Guest

generals is gewoon een fucking zware tegenvaller....als het originele westwood het had gemaakt kon het misschien concureren met war3....maar nu vind ik dat het niet eens op dezelfde plank in de winkel als war3 mag staan....ik vind het gewoon zwaaaaar tegenvallen.....en het verhaal in generals???? afgezaagder kan niet denk ik tog?? drie wereld machten (WAAR NATUURLIJK WEER AMERIKA!!!!) terwijl ze europa maar even makkelijk vergeten zijn...vechten om wat domme dingen en tegen wat domme terroristen...nouh jah....leuk...??:confused::confused:

13. NehpetS

NehpetS Guest

HEEL ERG MEE EENS!!....natuurlijk wordt amerika weer afgeschilderd als de alwetende Good-Guy...terwijl het eigenlijk een onwijze oorlogzuchtige bende is daar....maarjah.....wie boeit dat he? zolang ze met zijn alle achter Bin aanrennen die zich helemaal slap lacht om dat gestuntel dat MILJARDEN kost...en olie aan Noord-Korea geven in ruil voor de nucleaire bommen..(?)...dan is het goed he??

dit spel is net zoiets als America's army.....laten zien dan amerika ooohzo goed is en oooh zo aardig....NOT!

14. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig is generals wel gemaakt door westwood (nog voor de ofheffing)en door een kundig team, daarbij vindt ik dit wel dat er een goed degelijk realistisch verhaal inzit, misschien wat kort, maar wel vet.

Maar goed, jullie weten het weer beter dan de recensenten en niet voor niets zijn de verkopen van generals nu al niet bij te houden

15. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch in zo'n land wonen, nee altijd klagen maar wel de door amerika gegarandeerde vrijheden genieten, zoals een xbox bijvoorbeeld

16. NehpetS

NehpetS Guest

Natuurlijk weten we het beter dan de recensenten want dit is onze mening en die kunnen die zogenaamde recensenten van jouw niet eens weten.....en dit spel is duidelijk door een ander team gemaakt dan door die van bijv.RA en de originele...die wel met de warcraft serie konden tippen....

17. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

tsja Amerika is nou eenmaal een wereldmacht, kun je van europa niet zeggen.

Maar ga jij maar lekker met je draakjes, ondoden en zo spelen, stom schaap

18. NehpetS

NehpetS Guest

?? jah....neee dat heb je gelijk in.....bush en kernbommen...en een xbox...nee die link die heb ik ook zooo gelegd....:confused::confused::confused: jah bedankt nu zie ik het...bush is geen achterlijke cowboy die alleen oorlog wilt met het liefst iedereen...maar is een vredelievend persoon.....

NOT!! domme noob....loser... je moet je smoel houden met ga dan in zo'n land wonen want JIJ bent de enige met je bijdehante noobsmoel die dat moet gaan doen

19. NehpetS

NehpetS Guest

HAHAHA europa geen wereldmacht??????? hoe oud ben jij knulletje??? heb jij wel goed opgelet?? of mag je nog niet zo laat opblijven om ook maar even naar het nieuws te kijken?? toevallig zijn het nu wel 3 europese landen die amerika tegenhouden... en als europa geen wereldmacht is...dan is amerika het al helemaaaal niet...

20. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij houden ze niemand tegen, ze werken alleen niet mee, maar amerika kan heus wel alleen die oorlog winnen, flapdrol

Gezien jullie reacties valt het wel weer op dat jullie niveau nog erg kinds is, zijn we het er niet mee eens, dan gaan we maar schelden |:-

Ga maar weer verder met je anti-amerikaans geblaat, lekker de media nalopen, in irak lachen ze zich kapot om jullie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina