1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gears of war gun geluid erg zacht?

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjefke02, 16 mei 2008.

  1. sjefke02

    sjefke02 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,ik ben nieuw hier dus weet niet of ik zo maar meteen een vraagje kan plaatse?:)

    ik heb het spel gears of war,bij me nieuwe xbox 360 gekocht :)!
    ,wat een super game is.
    alleen vraag ik me af,of het normaal is,dat als je richt en dan schiet,het geluid vaak erg zacht klinkt.nu is dit niet erg voor een keertje,maar het is bijna altijd zo.wat dan opzich wel vervelend is.bij instellinge voor het geluid heb ik gekeken,wat dinge hoog en laag gezet,maar dat maakt niks uit.

    het is mischien wat overdreven om hier een nieuwe discussie van te maken,maar zoals ik zei,ik heb wel wat door gelezen maar nog niet alles:)
    alvast bedankt
     
  2. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid harder zetten;)
     
  3. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm we raar.

    Is het andere geluid van de game echt een stuk harder waardoor je de gunfire niet meer hoort?
    Of is het best wel te vergelijken inderdaad want anders moet inderdaad je je geluid gewoon harder zetten;)
     
  4. sjefke02

    sjefke02 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ja he he haha:)
    nee maar ik heb idd me geluid al harder gezet,maar daar is de buurman onder mijn niet blij mee.loopt via me thuis biosje,en om meteen een vraag te beantwoorden,ik heb het ook alleen via me tv geprobeerd,maar dat is het zelfde probleem.

    thx voor de snelle reactie btw:)!
     
  5. sjefke02

    sjefke02 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    en het geluid in de game van al het andere is wel harder idd,vandaar dat het echt heel hard moet klinke allemaal,wil ik me eigen vuur horen,met het richten op iets/iemand
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat je center speaker dan niet geheel goed afgesteld is?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    staat ie op Dolby Digital 5.1 via een stereo ? valt je center dan misschien weg?
     
  8. sjefke02

    sjefke02 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen,thx,en hoe dom kun je eigenlijk zijn:confused:het is idd de center die niet aangesloten was zelfs.probleem opgelost:thumbs:
     

Deel Deze Pagina