Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een moeilijke keuze te begaan, of ik kies Collin Mcrea DIRT of bully scholarship edition. Heb wel een maand geleden een stuur gehaald daar game ik heel vaak me dus dan zou Collin Mcrea DIRT een goede optie zien. Maar aan de andere kant is bully ook wel leuk. Maar wat voor auto's heb je bij dit spel. En kan je ook racen vanuit de cockpit? want bij forza 2 kan dat niet en dat vond ik wel een minpunt.
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit gaat

    [​IMG]

    Is een goed spel maar is iets helemaal anders dan Bully
    Good Luck met de keuze ;)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dit spel net binnen. Opzich wel een aardig leuk spel. Ik speel nu op Amateur maar dat word nu toch al vrij makkelijk (Einde Tire 1). Straks maar eens op Semi-Pro rijden. Ik vind de graphics trouwens niet echt denderend. Je ziet op mijn kleine TV bijna niets van de details. En ik word echt scheel van al het bewegende op mijn scherm. De achievements zijn idd erg makkelijk. Net in een uurtje 8 achievements gehaald en 110 punten geloof ik. Mja het is wel leuk.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, dan moet je een grotere tv halen he. Of gamen op een middelmaat monitor via VGA kabel.. dat ziet er ook strak uit. :)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    @ Bonbridge, de laatste achievements zijn het vervelendste. Moet je Career mode opnieuw spelen om aan de 500 mile te komen bijv.
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    @ [2K]

    Voor de 500 mile achievement valt dat nog wel mee, voor de 1000 miles kan je de career idd wel 2 keer doen voordat je hem hebt.
    Toen ik de career 1 keer had gedaan deed ik nog een paar races en toen had ik al die 500 mile, denk dat de career totaal iets van 450 mile is.

    Heb vandaag toevallig weer ff paar races gedaan, moet nog steeds een xbox live rally winnen, maar er zijn te vaak goede online als ik race. Vandaag weer, wordt ik 2e, maar wel op 17 seconden, was de nummer 1 de nummer 7 van de wereld...
    1000 miles moet ik ook wel, maar dat komt ooit nog wel is, die vind ik niet eens heel erg om te halen, gewoon career opnieuw starten en dan vermaak ik me prima.
     
  8. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd de 1000 miles was toch wel lang 8)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb gewoon van tijd tot tijd na het voltooien van de career mode nieuwe races gedaan. De leukste tracks heb ik meerdere malen overnieuw gedaan, om bijv. de Pro tijd te verbreken. En daarnaast beetje geld verdienen om alle auto's en skins te kopen. Dan komt die 1000 miles achievement ook vanzelf binnen.
    Die online rally's is een beetje geluk hebben met de tegenstanders. Zat zelf nooit online bij Dirt. Toen ik het probeerde had ik eerst constant goede tegenstanders. Iets later opnieuw geprobeerd en toen had ik wat mindere tegenstanders, waardoor ik ook de online achievements binnen haalde.
     
  10. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    speel de game nog regelmatig heb de hele game uitgespeeld op Pro AM
    aan pro ga ik geeneens beginnen dat is toch ff iets te moeilijk :D PRO am was al frustrerend genoeg hehe
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die 1000 miles valt toch wel mee. Ik heb na ongeveer 2 uur spelen de 100 miles achievement. 20 uur Careermode is toch wel te doen?

    Licht het trouwens aan mij of is de Career moeilijkheidsgraad een beetje raar ingedeeld? Ik merkte gister dat er een paar challenges tussen zaten die echt 3x moeilijker zijn als een paar erna en ervoor. Op Tier 3 aan de rechter kant zitten 3 challenges waar je als je foutloos rijd nog veel moeite hebt om eerste te blijven. Dan heb ik het over amateur. Daarna komen er gewoon weer challenges dat je met 6 a 10 seconden wint.
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is sneller dan 20uur uitgespeeld daarmee dat de 1000 miles lang duren. Je zal ook nog een paar keer de carreer moeten doen voor de all car achievement. Qua moeilijkheid weet ik zo goed niet meer is al een tijdje geleden maar moeilijk was hij zeker niet.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    @ Bonbridge: Dat viel mij toendertijd ook op. Soms won je een course met een halve minuut voorsprong en deed je niet eens je best, een andere keer was je blij als je met een paar seconden voorsprong won. Zelf was ik erg slecht in die buggy races. Als je vooraan lag ging het wel.
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb gister avond die Xbox live rally gewonnen en moet nu alleen nog 1000 miles achievement. Heb nu totaal 950 mile gereden in het spel, maar ik gok dat daarvan maximaal 800 in career is (gezien Championship uitspelen en online races).
    Dus nog even een paar uurtjes rijden en dan kan ik de 1000 miles ook wel aan m'n totaal toevoegen. Heb nu de eerste 2 tiers minstens op pro am uitgespeeld en de helft daarvan ook op pro. Ga nu gewoon alles op Pro am uitspelen. Alle auto's en skins heb ik al dus nu gewoon alleen full gas racen.
     
  15. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt puur en alleen aan het afstellen van je auto.
    En zijn er een paar in het spel die de goede settings met elkaar delen en die rijden allemaal voor de Wereldrecords.
    VVV Skyline en een of andere Noor hebben vaak snelle tijden.
    Ook Sinner(?) of iets dergelijks zit er vaak bij.
    Zag bij die Sinner in zijn bio staan dat hij die Noor bedankte voor de afstellingen van de auto's.

    Natuurlijk moet je ook erg goede raceskills hebben wilje in de buurt komen van een Wereldrecord.

    Zelf is mijn beste plek op die baan van 12,9 KM.
    Sta ik 1100ste.

    Overigens: Ik heb inmiddels 1984 KM gereden en nog steeds geen achievement voor 1000 Mile. klopt dit?
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hij telt alleen de km's van de career mee dacht ik
     
  17. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit klopt, mile is anders dan kilometer.
     
  18. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, heb al die rally's die je bij championship kan doen los gedaan, dus die moeten eraf.
    Ben er al een tijdje mee bezig...
     
  19. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here hoor, heb er de ballen verstand van.
    Maar als je hem goed afstelt ga je wel degelijk sneller.

    Vraag me af wie het ontdekt heeft, de beste setting.
    Moet toch iemand zijn...
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sinds gisteren ben ik weer begonnen aan deze game en eh... ik zag dat er 3 online Achievements waren, maar gisteren was er helemaal niemand online. Ik had gelezen dat je deze Achievements ook in een Player Match kon halen dus als iemand ze wil halen, laat het dan even weten. Ik wil ze wel graag hebben aangezien je deze game wel makkelijk op 1000G kan krijgen met de offline Achievements erbij! :)

    20G - First Xbox Live Rally Win
    Win a ranked rally race on Xbox Live.

    20G - First Xbox Live Hill Climb Win
    Win a ranked hill climb race on Xbox Live.

    20G - First Xbox Live Clean Race
    The player must complete a ranked race on Xbox Live without colliding with anything.
     

Deel Deze Pagina