Xbox360 aansluiten op PC monitor via PC

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RmonSP, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RmonSP

RmonSP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een Media Center PC die RGB output heeft, maar als ik de standaard RGB kabel van de 360 aansluit op m'n PC en dan m'n console aanzet, gebeurt er dus nada. Ik krijg geen Xbox360 op m'n beelscherm te zien. :confused:

Kan ik, en zo ja: hoe?, dit toch voor elkaar krijgen?

Groet, Ramon ;)

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Output als input gebruiken en er gebeurd niks.

Vind ik ook heel vreemd.

Wat jij wilt kan gewoonweg niet.

En waarom sluit je de xbox niet direct op de monitor aan?
    Dit had trouwens ook gewoon in het monitor topic gevraagt kunnen worden.

Mocht je het nog niet doorhebben, Het is een mediacenter PC geen videorecorder.
    Sorry als dit lullig overkomt maar ik begin een beetje moe te worden van al deze onnodige topics en vragen die zichzelf al beantwoorden als je ze zelf eerst eens goed naleest.

Edit: Zie zojuist dat dit je eerste post is op XBW.nl

Wel de moeite nemen om je aan te melden en je vraag hier te dumpen maar niet even de regels of het forum zelf lezen?
    Dan had je namelijk allang een antwoord op je vraag kunnen vinden door tussen alle gesloten topics te kijken.

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  3. RmonSP

RmonSP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry|:-, maar het probleem is namelijk dat mijn monitor een vaste aansluiting heeft, ik kan geen Xbox360 VGA kabel achterin de monitor steken, dit is het grote probleem.

Daarom dacht ik, ik sluit de monitor aan op de PC en de Xbox360 op de PC, zodat ik kan Xbox'en op m'n beeldscherm. Schone schijn dus.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou Lord Sander, je kunt ook wat beleefder mensen wijzen op andere threads. Maar je hebt gelijk, dit kan beter in het bestaande topic: "Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) ". Dit topic is dubbelop en gooi ik daarom op slot. Ik wil je verzoeken verder te posten in de thread die ik zojuist linkte.

En zoals gezegd: Een output geeft alleen gegevens uit. Zo'n poort kan geen input van iets anders lezen. Met die RGB output kun je waarschijnlijk alleen je pc op andere TV/Monitors aansluiten.

Welkom op het forum overigens!

/Mod Wat je kan doen is een VGA tussenstuk/gender changer (female <> female) kopen die je vind in in een pc winkel of zelfs Mediamarkt.
    http://www.pccables.com/images/00332.jpg
    (Afbeelding is niet bindend)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina