[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niemand?:'-(

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb nergens last van, wij hebben 2 computers met draadloos internet en 2 laptops met draadloos internet en mijn Xbox 360 met draadloos internet.

3. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ethernet kabel er nog inzit moet je die er even uit halen, als het dan nog steeds niet werkt kom je bij een wat groter probleem. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en nog wat andere mensen ook en ze zijn druk bezig bij de technische afdeling om dit probleem te verhelpen. Teminste, dat heeft de helpdesk mij verteld. Ze denken dat dit probleem door de laatste update kwam...

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn 360 en mijn nieuwe Conceptronic Wireless N router willen nog steeds niet samen werken (draadloos). Ook Conceptronic wist hiervoor helaas geen oplossing.

5. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een update over het probleem als je wireless settings "greyed out is" en je xbox 360 de wireless network adapter van microsoft zelf niet kan herkennen (Hij brand wel rood, alleen de wireless settings zijn niet toegankelijk.) Het blijkt dus dat dit niet aan de adapter zelf ligt, maar aan de xbox 360 zelf. Ik ga binnenkort weer bellen naar xbox 360 customer support of ik 'm kan opsturen en ze 'm dan kunnen fixen. Het komt dus door de laatste update hebben ze me verteld, en ze zeggen dat ze het probleem zelf nog niet weten en als ze het wel weten er een update voor uit zullen brengen...

6. NielsjeNL

NielsjeNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ALS!!!Kunne wij mischien 20jaar wachte totdat ze zegge: OH zit het zo!!!!De verkeerde Drives zijn bij de update geleverd! of iets dergelijks....
    Nou lekker dan ik wacht met smoor om eindelijk es online te kunne....kl*te updates...mweh blij dat ie nie kapot is 8)8) anders was ik helemaal geflipt }:]}:]

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Had laatst een wireless printerserver van Belkin en deze werkt met mijn Linksys WRT54G alleen met SSID (aan) en WEP (uit).

Waar staat de Wireless Network Mode van de router op ( Mixed , N-only , G-only of B-only ) ?
    Zet de router eens op G-only of B-only en kijk of dit wel werkt !!!

8. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt om een 2de hands wireless adapter te kopen voor mijn xbox360. Ik heb een filmpje ontvangen van de aanbieder, waar het lampje op de wireless adapter rood kleurt. Heb zelf al eens een 360 gehad en naar mijn idee hoort dat groen te zijn. Ook wil ik weten, als het dus kapot is, of ik het naar microsoft kan opsturen? (Ik heb geen bonnentje) Zo ja, krijg je dan gewoon een hele nieuwe?

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vraag de aanbieder om een filmpje met een groen lampje ;)
    Dan weet je zeker dat de adapter niet kapot is.

10. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is juist, dat hij de xbox verkoopt. Dus kan hij niet even verbinding maken. Maar als hij kapot is, kan ik hem dan naar ms sturen zonder bonnentje te hebben?

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan het natuurlijk proberen.

De kosten kosten voor het opsturen van Accessoires zijn voor eigen kosten.
    Moest zelf bijna € 14 betalen voor het opsturen van mijn defecte HDD.

12. gijs (-.-)

gijs (-.-) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen sinds kort brand mijn xboxlive adapter rood licht dat was zomaar ineens ik had niks anders gedaan kan iemand mij vertellen hoe dat komt? nu doet xboxlive het neit

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Blijft het een rood lichtje? Wat erop zou duiden dat je gewoon geen wireless netwerk verbinding hebt. Gewoon terug de verbindingsstappen volgen.
    Mocht het een rood flikkerend lichtje zijn dan is je adapter stuk.

14. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Miss een stomme vraag, maar je hebt toch Xbox Live nodig om nieuwe updates te krijgen?

Bij mij werkt het nog steeds niet, en ja: ik heb de ethernetkabel er niet meer in. Is het slimmer om te wachten op die update, of om Xbox customer support te bellen? Als ik jullie zo hoor, weten hun ook niet echt wat te doen..

Bedankt voor jullie antwoorden:thumbs:

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Of je kan een system update zelf downloaden op je pc, branden op dvd en zo je xbox updaten.
    bron: xbox.com

16. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, maar hopen dat er snel zo'n update komt dan

17. gijs (-.-)

gijs (-.-) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft rood en er staat dat mijn adapter disconected is maar wat moet ik dan doen

18. ywillie

ywillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een Xbox GTA4 pack gekocht met een wireless adapter. Net zoals bij andere gebruikers werkt het dus bij mij ook niet, wireless is greyed out. En als ik de verbinding test dan staat er disconnected. Voor zover ik weet moet ik nu dus een nieuwe update hebben? Weet iemand misschien wanneer die komt of dat er een andere manier is om dit op te lossen?

19. ywillie

ywillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Xbox aan de lijn gehad, probleem uitgelegd, adapter disconnected, alles greyed out, you know the story. Ik had verwacht dat hij me ging vertellen dat er een update aan zou komen zoals eerder tegen andere mensen hier is verteld. Maar hij gaat me een nieuwe opsturen, ik vroeg nog wat er met de oude ging gebeuren en die mocht ik gewoon houden van hem.

Dus nu hoop ik dat de fout opgelost kan worden met de update, want dan heb ik 2 adapters \o/

20. Feles360

Feles360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me niet om mijn 360 via de WNA aan te sluiten op het internet.
    Als ik alle gegevens van ons internet op een USB-stick zet en vervolgens die stick in de 360 doe om Windows Connect Now op te starten, dan staat er dat de informatie klaar is om geinstalleerd te worden. Maar als ik dan op test connection druk, dan staat er dat hij de informatie niet op de Adapter op heeft kunnen slaan en dat ik een Wireless Adapter aan moet sluiten (terwijl die dus al aangesloten is).
    Kan iemand mij helpen met dit probleem? (stuur een prive-bericht)
    Alvast bedankt,
    Felix

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina