Vond persoonlijk de opspoor missies in vorige games leuker. Naar een haven brengen en vervolgens met zon kraan de auto daar op brengen. En het zoeken naar de auto's was iets leuker want toen kon je gewoon elke random auto stelen en hopen dat het de goede was. Nu is alsnog de auto zoveel mogelijk aan gegeven waar je em kan vinden, en ook alleen die auto die daar staat is goed. Vind ik persoonlijk toch wel wat minder, ga liever lekker stad en land af om em te zoeken, verhoogt daar gelijk bij weer de replay waarde.
Ik vind van de auto's de banshee nog steeds het beste rijden. Vond ik in de andere delen ook al. En van de motoren die N900 ofzo iets.
En wanneer je het lijstje compleet had werd er een nieuwe auto voor je gebouwd, die gebasseerd was op de modellen die je inleverde Geweldig was dat
waar kan ik de maybach vinden? heb hem alleen in een missie gezien met die italianen maar verder nergens.
wel slecht dat je geen kleur kan kiezen in de Pay & Spray,, ik krijg nu steeds als ik de p&s inrijd dezelfde (lelijke) groene kleur op mijn Infernus..
Valt wel mee hoor, ik heb het nog nooit gezien en ik zit toch redelijk vaak op het forum. Maar als iemand het antwoord heeft.
Je zou ook even kunnen [search]zoeken[/search] natuurlijk. Dan zie je dat het inderdaad al heel vaak langs is gekomen en dat je er via een missie één van Bernie krijgt.