[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Poolen, darts of bowling zijn nog leuk omdat je echt wat kan doen. Tevens kan je nog achievements scoren ook, mocht je dat leuk en interessant vinden. Bij die stripclub kan je (alleen) kijken naar vrouwen die bestaan uit polygonen.
     
  2. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn volgens mij allebei maverick helikopters. En ja alles met een helipad je vind ze wel als je wat lager gaat vliegen want volgens mij is de Rotterdam tower de hoogste toren.
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu die helikopter tours doen.Maar dan heb ik in alle 3 gezeten of moet je ze in alle 3 gevlogen hebben?Zelf dus?:eek:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Het zijn er 5 :+, ze staan er niet altijd dus een andere keer proberen, en nee, je moet er zelf niet in vliegen.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het zijn er geen drie maar vijf!:b:

    [​IMG]
    Sightseer
    Fly on all helicopter tours of Liberty City. 5
    Go to the Helitours icon on the second island (Right near the bottom).
    At the Helitours icon, you will see 5 helicopter landing locations in the shape of a "T." Go on all 5 helicopters by holding near them; you may have to wait for some to get back, because they will not all be waiting for you at the same time. You also may skip the trip if you wish, and the tour will still count.

    Succes!;)
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ah 5 helikopters oke dank je ik dacht al.Ik heb die engelse tekst niet gelezen.
    Maar toch bedankt.
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja ik heb al 1 achivement 180 gehaald met darten dus das best wel leuk.

    Effe een vraagje welke bezienswaardigheden zijn er op het eerste eiland dus daar waar Roman eerst zijn taxi bedrijf had? Want ik heb net een missie gedaan met playboy X en dat eiland ziet er een stuk gelikter uit?
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    In Meadows, in het noorden van het eerste eiland heb je aan de snelweg een enorm groot monument. Het staat in een park als het goed is. Heel groot rond ding in de buurt van het Airport.

    Je kan doormiddel van de ladders op de top komen, het uitzicht is prachtig daarboven:cool:
     
  9. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke zal ik morgen ook eens uitproberen.Verder ben ik veel op het
    vliegveld ook te vinden.Komt denk ik dat ik vliegtuigen in het echt ook leuk
    vind.En deze rijden ook zo echt op de landingsbaan echt mooi gedaan.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat ik wel jammer vind van het vliegveld is dat je vier sterren krijgt wanneer je deze betreed. Beetje jammer:x
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dat nog over ?
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ehm.. ik begin net met de game
    en terwijl ik op een date was met een vriendin misde ik de hulp die romano nodig had en kreeg ik een minitje te zien in het scherm bij het ''respect'' ofzo bij hem

    Betekent dat dat ik een missie gemist heb en nooit meer krijg of :confused: ?? en nu dus ook geen 100% meer kan halen??
    zijn er eigenlijk veel misbare dingen voor 100\%??
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat betekent dat je contacten met Roman onlaag zijn gegaan.Missies hebben daar niks mee te maken je kan gewoon 100% halen.Maar met die like dus als die 100% is kan je zijn special ability gebruiken.
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    en wat betekent het als voor het verhaal/spel als je contacten omlaag gaan?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Niks.
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zal het even in een spoiler zetten:
    Als je voor Vlad klusjes moet opknappen hé, ik had er een stuk of 4/5 gedaan. Maar op een gegeven moment werd ik gebeld door Dimitri dat ik Vlad moest ombrengen, maar hij stond nog wel op de kaart en ik kon dus nog wel klusjes voor hem opknappen, betekent dit dat ik nooit meer 100% kan halen?
     
  17. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3

    Er klopt niet veel van wat je nu zegt, want je ontmoet dimitri nadat je vlad hebt vermoord. niet daarvoor
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee hoor, ik weet het 100% zeker. Ik kon naar Vlad én Dimitri bellen, en ik werd opgebeld door Dimitri na een missie dat ik hem moest opzoeken op een bankje, daar vertelde hij een hoop onzin en toen moest ik Vlad vermoorden.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    vreemd,, ik heb dat stukje 4 x gespeelt, maar 4 x waren er geen missies van Vlad meer..
     
  20. Uwabaki

    Uwabaki Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die me misschien kan helpen met een missie van Bernie?
    Die ene dat je die homohater (hating the haters?) moet killen in het park. Ik krijg het niet voor elkaar om hem bij te houden met die klote scooter :p

    Alvast bedankt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina