1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm, kan het gewoon niet laten om online verder te gaan. Vanochtend online gehaald met Orochimaru en Shikamaru. Shikamaru was gratis te downloaden, je hoeft alleen aan te melden bij Ubi.com via het hoofdmenu van Naruto. :) Nu nog met Zabuza, Sakura en Haku halen..
     
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met Choji enzo ?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die kosten microsoft points.. Choji, Temari, Sarutobi en Jiraiya.
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb weer geprobeerd om een paar online achievements te halen maar het lukt me maar steeds niet. Ik kom niet verder dan de 1e ronde in de tower of death (het 3e gevecht).

    Is het ook mogelijk om zo'n hardere klap te blokken? Meestal als ze een combinatie van aanvallen doen eindigen ze met een hardere klap waardoor je verder naar achteren valt. Daarna hebben ze alle tijd om een jutsu uit te voeren. Maar kan je die klap ook blokken of counteren?
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan proberen te springen, werkt meestal wel goed als je het timed:)
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Sidesteppen.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sidesteppen of springen ja. Altijd bij de eerste of tweede klap van een combo op B drukken om te teleporteren mits je genoeg chakra hebt. Ik had ook veel moeite in het begin met Naruto online, en kwam ook nooit verder dan de derde ronde. Speel eerst wat tegen de CPU om de combo's te beheersen voordat je online gaat.

    Wanneer een tegenstander slaat richting jou kun je die ontwijken door 1x te sidesteppen. Dat is thumbstick omhoog of omlaag. Als je even wilt oefenen of wat tips wilt, voeg me gerust toe en invite mij maar. ;)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ligt er ook aan met wie je speelt, zoals Daz zegt kan je teleporten, maar de chakra-use verschilt per character. Het is al een lange tijd geleden dat ik gespeeld heb, maar ik geloof dat ik met Sakura oneindig kon teleporten bijna en met Zabuza zo out of chakra was.

    Mijn tip is om gewoon sidesteppen te masteren, meest effectief en geen chakra-use.
     
  9. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tips allemaal en Dazlindragon bedankt voor de oefengevechten net. Ik houd het voor vandaag gezien en ik probeer het morgen weer opnieuw.
     
  10. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist met Kakashi de forest of death exam gehaald. Ik stond wel even te kijken toen ik de achievement kreeg want ik dacht dat je het bovenste gevecht ook moest doen. Ik denk dat ik nu met Neji maar ga proberen.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Met Neji is het heel makkelijk en ook met Sasuke. Het beste is om je tegenstander omhoog te schoppen, in de lucht een combo maken zodat hij weg vliegt en dan een lvl 2 Jutsu uitvoeren.
     
  12. Thomassie

    Thomassie Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er met elke character geen bal van behalve met gaara, en met naruto een piepklein beetje :p
    Dazlindragon ik voeg je nu ff toe op xbox live; Kittypoop NL
    kweenie of je nu online ben
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, en dan sta je al rank 4000? :+
    Ik speel van de week wel een potje tegen je, als je nog tips nodig hebt meld het dan even.
    Dan zal ik je even wat tips geven.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tis echt al maanden geleden dat ik gespeeld heb, maar kon opzich best aardig wat van. Zin om wat te sparren soon?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sure man, add me maar. Heb volgende week wel de tijd. :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel sinds gisteren ook weer. Ik had het spel al zo'n 5 dagen tijdens de release, toen ruilde ik hem omdat ik ook graag Eternal Sonata wilde spelen. Gelijk even naar het dak gegaan van de Hokage voor de achievement. Ook even alle lovelorn villagers gedaan. Gisteren heb ik ook voor de lol Choji en Temari gedownload. Dus met Temari heb ik net even online gespeeld. Ik haalde gelijk de 4e ronde. De eerste keer dat ik het spel had, haalde ik het Forest of the Death exam ook niet. Dus nu gelijk de 4e ronde, ik dacht eventjes dat ik goed was ;) Maar toen verloor ik 7 keer achter elkaar in de eerste ronde. Maar ik vind het online gedeelte een stuk leuker dan de eerste keer. In november kocht ik het spel zonder van Naruto te hebben gehoord. Sindsdien ben ik de serie gaan volgen en het is echt fantastisch. Ik ken nu de characters en daarom vind ik het leuk om met ze te vechten. Natuurlijk gaat het niet zo diep als DOA, Virtua Fghter of weet ik veel welke fighter. Maar het is best leuk. Snel proberen een jutsu te doen als je een goede combo gemaakt hebt. Zo in de ochtend had ik ook geen problemen met het vinden van een tegenstander. Dus het wordt online nog best veel gespeeld. Dus dit spel ga ik de komenden tijd vaker spelen. Misschien dat ik het exam ook een keer per ongeluk haal.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb geloof ik met 4 karakters de exam gehaald, maar ik doe nooit een jutsu eigenlijk. Ik win door te meppen en te schoppen! :+ Af en toe een jutsu die jezelf healed/sterker maakt, maar nooit een offensieve jutsu.

    Tip voor Supremacy: Probeer de combo's te herkennen zodat je weet op welk moment je moet side-steppen/teleporten. Een goede side-step/teleport is het halve werk, waarna je zelf de meppen terug kan verkopen. ;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geweldig spel, heb eigenlijk spijt dat ik hem heb weggedaan, want ik wilde de downloadable content nog kopen. Ik heb met iedereen die in het spel zit zónder de DLC behalve Haku de Forest of Death Exam gehaald. Ook met Shikamaru, die gratis te downloaden is. Ik had voor de grap ook even toen met die trial characters Temari en Choji gespeeld en Temari ownt echt! Die jutsu van haar, ik weet niet welke, is zo sterk! Plus dat ze ook nog eens lekker speelt en goeie combo's bezit.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zie een aantal mensen side-steppen, die gasten zijn zo goed dat ik ze niet eens raak. Ik verlies ook heel vaak door die speciale gave als je bijna verliest. Je kan ze dan niet raken en ze doen jouw heel veel damage. Dan kom ik soms zo in de verdrukking dat ik verlies. Want als je klappen krijgt kan je zelf die gave niet activeren. En het teleporten lukt ook niet altijd. Net weer een tijdje gespeeld, maar nu kwam ik niet eens door de 3e ronde. Het is lastig, maar ik heb natuurlijk nog niet veel gespeeld.

    Temari is zeker sterk. Ze heeft een goede combo in huis waarna je haar jutsu kan activeren. En die is echt sterk ja. Dan staat ze op zo'n houten paal waarna ze windvlagen stuurt naar je tegenstander. Eerst begin je met langzaam drukken maar daarna kan je heel snel knoppen indrukken. Soms sloop je op die manier echt je tegenstander. En veel mensen hadden het altijd over Gaara. In het gewone vechten is die heel sterk, maar zijn jutsu stelt niet veel voor. Met 1 druk op de knop kan je de hele aanval blokkeren.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, Gaara is gewoon in normale combo's erg sterk als je niet weet hoe je uit zijn combo's moet komen. Één combo van hem kan 90% van je health drainen.
     

Deel Deze Pagina