Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah ik had nog nooit van dit spel gehoord maar het ziet er wel focking bruut uit_O_ volgens mij zijn dit echt bijna precies de grafische stijl van GTA IV maar met meer kleur.

Er staat alweer een game uit 2009 op mn verlanglijstje\o/;):thumbs:O-)_0/

2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je wel Mafia I gespeeld? Vaak als je hard genoeg reed konden ze je toch niet meer bijhouden. Vooral dat stuk vanaf de grote brug, je kwam met zo'n rot vaart aan dat geen enkele agent je kon tegen houden. _0/

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mafia I trok mijn PC destijds niet. :+
    Weet niet of ie daarna ook nog op de consoles is uitgekomen. Doordat mijn PC de game niet trok was ik em uit het oog verloren

Maar Mafia leek me toen al heel erg vet!

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  4. bakatje

bakatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mafia is nu nog steeds de moeite waard om te spelen vind ik. Ik durf zelfs te beweren dat ik die game leuker vind dan de GTA-reeks. :) (Ik vind GTA ook briljant trouwens, geen flames s.v.p. )

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja Mafia was ook voor de xbox. Best veel gespeeld die game, gangster sfeertje zat er goed in :D.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zo te zien dus een cover systeem in Mafia II?

En het begint een understatement te worden, maar ze zijn weer mooi. :thumbs:

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    heb de eerste mafia grijs gespeeld op men pc, ma deze koop ik zeker voor de xdoos.

kan gwn niet mis gaan dit spel.

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Maffia geprobeerd op de Xbox, maar dat was echt onspeelbare rommel. Snap nog steeds niet helemaal wat de hype rond het spel was, ben benieuwd of deel 2 mij wel kan overtuigen. De sfeer is in ieder geval al top:)

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Net als in het echt: is er politie in de buurt en je rijd door rood, wordt je geslacht, is er geen politie in de buurt, gebeurd er vrij weinig.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bij elke screen sta ik weer te kijken. Dit icm free-roaming mogelijk op een console? 8)

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Deel 1 moet je ook helemaal niet op de Xbox spelen, doe maar pc versie en je zal zien dat de zoals jij genoemde 'hype' zeker op waarheid berust. Nu maar hopen dat Mafia niet de GTA hype krijgt want anders gaan er weer een hoop mensen janken, en ende lange vergelijkingen trekken met GTA.

13. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, gebeurt sowieso denk ik hoor, dat vergelijken.
    maar op de pc was hij werelds..ben meer dat spel ingetrokken dan ik ooit had met een GTA reeks..alhoewel ik nu GTA IV wel heel super vind, het verhaal en het sfeertje ook, maar Mafia liep toen zijn tijd al ver vooruit.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Mafia II is nu ook vrij goedkoop te pre-orderen: €49,00 incl bij Xboxhome.nl

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt mooi uit. Hopelijk een keer een free roam game zonder pop-ins enzo. Dat zou echt vet zijn.

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je zult zien dat Mafia II op een resolutie van 800x600 gaat draaien op de Xbox 360. Deze graphics zijn net iets te hoog gegrepen voor onze oude vertrouwde console.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2008
  17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hoezo zou dat zo zijn? Hij zal gewoon 720P draaien

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow, kijk dan naar die vouwen in de kleren, de hoge resolutie van de spullen die op de grond liggen...

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Neem bijvoorbeeld GTA IV. Die draait op 1080p, maar toch ziet het er niet zo strak uit. Met Mafia II zal dat ook zo zijn. Ik verwacht niet dat 2K Games ineens met een übermooie game komt en je ook nog eens de mogelijkheid geeft om te free-roamen.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2008
  20. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    toch ga ik m niet pre-orderen via xboxhome... want dan loop ik weer het risico dat ik 'm pas een aantal dagen na de release krijg...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina