Goeie complete Morrowind Faq

Discussie in 'Algemeen' gestart door Madphil, 12 feb 2003.

  1. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goeie complete morrowind faq?
    Ik heb ze van Gamefaqs.com al allemaal, maar dat zijn steeds delen, een echt complete mis ik daar.
    Nu staat er op Gamespot.com wel een complete, maar dan moet je lid worden en $ betalen, en da wil ik nie, snapdewel?
     
  2. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind kan je niet opsommen in een complete faq. er zijn vele verschillende speel elementen en die zijn alemaal apart besproken op gamefaqs en verder dan dat zul je niet komen
     
  3. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    heya!

    Ik heb wel een volledige walktrough van Morrowwind... weet niet of je daar iets aan hebt... staan ook nog tips etc. in.
    heb alleen GEEN IDEE meer waar ik um vandaan heb..
    als je um nodig hebt dan kan ik um sturen via MSN.
    xmaikelx@hotmail.com

    Rally-ho
     
  4. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik wil hem wel graag hebben, maar ik heb geen MSN. Kun je hem ook gewoon mailen? Of is ie daar te groot voor?

    En voor Yony-the-gamer, ik bedoel ook geen faq die ALLES bespreekt, maar wel de quests uitgebreid (dus Blades, thieves, fighters enz.).
    Ze zijn er wel, maar soms erg summier of onduidelijk, en ik heb er nog geen weten te vinden die alle guilds heeft besproken.
     
  5. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee..........
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamefaqs staan veel verschillende walkthroughs. Volgens mij wordt daar wel alles besproken
     
  7. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt toch dat hij ze van www.gamefaqs.com allemaal al heeft!
     
  8. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    op gamespot is ook geen complete.... je word gewoon doorgelinkt naar gamefaqs :{

    <--- account hebben
     
  9. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt allemaal wat jullie zeggen, maar met die op gamespot bedoel ik diegene die je ook online kunt bekijken (paar honderd pagina's of zo). Daar staat dan ook een link op naar een downloadable versie (.pdf)formaat, en voor die moet je juist weer dokken.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alle faq's van gamefaq's maar heb nog geen prolemen gehad met dat ze niet compleet waren (Volledige van Fighters Guild zit bij de walkthrough bovenaan als je die zoekt). Het enig wat je niet kunt vinden zijn de missies die verder niets met guilds of greathouses te maken hebben.

    Welke opdrachten zoek je dan?
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2003
  11. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek geen specifieke, en ik heb ze ook allemaal, maar wat ik bedoel is een faq waar alle guilds bijzitten. Volgens mij staat er op gamefaqs geentje die ze allemaal bespreekt.
    En ik mis in die faqs vaak de volledigheid, dwz. ik had er graag ook bijgehad welke potions je mee moet nemen, welke magic je tegenkomt, welke enemies enz. Dit mis ik nog teveel zal ik maar zeggen (sjonge, ik moet um zelf maar gaan schrijven als ik dat zo teruglees ;) )
     
  12. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei madphill heb ik wel een walktrough waar alle quests per guild besproken worden... als je um wilt hebben, PM me je mail adres dan

    Rally-ho
     

Deel Deze Pagina