Morrowind --> xbox of pc versie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GameCrasher, 12 feb 2003.

  1. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand antwoord op mijn vraag?, want ik kan intussen nix..
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar die figuur gaan en met hem praten, in je opdracht staat waar die figuur woont
     
  3. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met hem praat gebeurd er nix, je weet niet half hoe frustrerend dit is... :'-(
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    die orders heb je in je "pack" je klikt op wat je moet afgeven en hij heeft het dan volgens mij
     
  5. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met iemand praat zie je rechts in beeld een rij met onderwerpen, dan kies je het onderwerp wat over een dat pakje gaat. Dan staat onderaan in dat bericht dat je dagboek? is geupdate. Als je niet weet welke je moet kiezen gewoon allemaal ff lezen. Als je een onderwerp leest kan het zijn dat er boven of onder een nieuw onderwerp bij komt, dus ff de hele lijst goed doorkijken
     
  6. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx, het is me nu gelukt..
    het is idd na een poosje al veel leuker, vooral dat stelen is vet!
    kheb ff uit een paar tonnetjes wat betere wapens gehaald! 8) VET SPEL MAN! EN DAT VOOR 18 EURO!
     
  7. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet met die persoon praten (door op de A-knop te drukken als je met de cursor op hem richt zodat zijn naam in beeld komt), en dan praten over het onderwerp van je quest, dan gaat het meestal helemaal goed.
    Meestal vraagt ie al waar het over gaat, en de belangrijke onderwerpen in geprekken (waar je dan ook weer een vraag over kan stellen) zijn in het blauw afgebeeld (andere kleur in ieder geval.
     
  8. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    morrobox

    morrowind op de box is beter omdat je met die f*ck pc weer zo vaak een te trage pc hebt of een virus enz. en dat spel is het gewoon waard om in een xbox te zitten.

    !!! er zitten natuurlijk wel voordelen aan : neem bv. de laadtijden -> die zijn op de xdoos namelijk wel 10x zo lang als op de pc ( erg frustrerend )
     
  9. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk PC games gaan zeker sneller omlaag plus bij de pc versie kan je ook je eigen huisen en items crieëren met de me geleverde constructor.
    die niet bij de XBOX versie zit helaas maar de Xbox versie doet zeker niet onder voor de PC versie
    omdat als je hem goed wil hebben lopen heb je toch wel een heavy pc nodig... en op de XBOX loopt hij lekker.. ik heb hem en hij's masterlijk slank.
    Ik had wel het geluk dat ik hem van een vriend heb kunnen kopen voor maar 25€ (hij vond hem ietswat te moeilijk).
    en volgens mij is hij bij Media Markt 49€

    ik zou het zeker doen en zeker op de XBOX.

    P.s.

    op de PC versie is al een expansion Tribunal...
     
  10. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    met andere woorden gewoon kopen als je een RPG'er bent of houdt van AD&D...
     
  11. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben pas level 43 ... bij de weg heeft iemand de mudcrab al gevonden ( xbox versie )waar aan je veel shit kan verkopen t/m 10.000 drakes?
    ik loop me de tering......
     

Deel Deze Pagina