1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier om het draadloze stuur van MS. Als je met de eerste lichting van dat stuur met force feedback speelt (met de stekker in het stopcontact) is er kans dat het stuur gaat roken. Wel algemeen bekend dacht ik. (Best realistisch eigenlijk :+)

    Zit dus in het stuur en of de netspanningskabel. Denk dat UPS ook bij mij eerst een doos brengt waar alleen het stuurtje en kabels in moeten.
     
  2. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het stuur aanmeldt bij Microsoft voor het doorbrand probleem, via formulier of telefonisch, brengt UPS een doos waar alleen het kale stuur in opgestuurd moet worden.

    Zorg dat je stuur klaar staat, als UPS de lege doos brengt, dan nemen ze hem nl. gelijk mee. Hoef je niet opnieuw een afspraak te maken, win je weer een paar dagen tot een week :)
     
  3. speedking92

    speedking92 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraag over het 360 stuur op de pc.

    Er zouden geruchten zijn dat er drivers voor de pc zouden komen die force feedback ondersteunen.
    Misschien heeft iemand daar meer informatie over?

    of dat er misschien costum firmware is gemaakt?

    alvast bedankt ;)

    edit: Net op de site gekeken en er staat:

    hoop alleen dat ie snel komt
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  4. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb misschien een probleempje:

    Mijn stuurtje (de orginele van microsoft) heeft geen contact met de Xbox, oftewel dat groene lichtje rechtsonder bij het stuur brand niet? Hij heeft het wel altijd gedaan....! Ik heb al div. dingen geprobeerd maar niks werkt tot nu toe! Het stuur werk wel gewoon, alleen ik heb dus geen force feedback, het stuur stuurt nu gewoon heel licht!

    Paolo
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb m'n stuurtje (logitech) met Forza 2 maar weer verkocht. Ik had het stuur gekocht omdat ik dacht dat het het spel leuker zou maken, maar het maakte geen verschil behalve dat ik met controller beter was :+
     
  6. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dan dat het bij de elekriciteits aansluiting kan gaan smelten? Ik dacht dat een keer gasten van m'n huisgenoot dit hadden gedaan maar dit kan dan hierdoor komen.. Lijkt alsof er een aansteker tegen gehouden is.
     
  7. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb misschien een probleempje:

    Mijn stuurtje (de orginele van microsoft) heeft geen contact met de Xbox, oftewel dat groene lichtje rechtsonder bij het stuur brand niet? Hij heeft het wel altijd gedaan....! Ik heb al div. dingen geprobeerd maar niks werkt tot nu toe! Het stuur werk wel gewoon, alleen ik heb dus geen force feedback, het stuur stuurt nu gewoon heel licht!

    Paolo
     
  8. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn zo topic
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan niemand je helpen waarschijnlijk, is ook niet echt een druk topic nee. Misschien even bellen naar MS of die weten wat er mee kan zijn.

    Die van mij is vandaag eindelijk opgehaald, UPS chauffeur kon hem gelijk meenemen. Ik heb alleen het stuur in de doos gestopt, die medewerker van de helpdesk zei toen wel dat alles erin moest, maar die fout zit toch echt in het stuur zelf volgens mij. Ook niet zo handig als je dan straks alleen een stuur terug gaat krijgen.
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook weer terug, van de week binnen gekregen. Volgens mij is dit mijn eigen stuur, maar dan gerepareerd, vergeten dat ding te taggen of nummers op te schrijven.
     
  11. flipovich

    flipovich Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een korte vraag,

    Ik ben juist in het bezit van een xbox 360 steering wheel.
    Ik ben op zoek naar zitje voor onder je billen te schuiven met daaraan een stalen kabel waar je je steering wheel op kan bevestigen. Ik ben dit ongeveer tegelijk met de release van forza tegengekomen op internet en ben er nu terug naar op zoek, weet er iemand een link voor dit "zitje" te kopen.
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Hmm, heb gister Microsoft stuurtje gehaald bij MediaMarkt. Nou wist ik van te voren al dat de kwaliteit van stuur tot stuur kan verschillen, dat je de pech kunt hebben dat het stuur zich niet precies in het midden centreert.
    Ik haalde de mijne uit de doos en het viel me meteen op dat de schakelflippers verschillend aan voelen. (De rechter heeft een soort 'klik'). Ook rammelde het stuurtje een beetje. Zoals in zo'n Youtube filmpje, maar dan minder erg. Met het rempedaal is ook iets mis. Wanneer de 'brake deadzone inside' tussen 0-20% staat, word er geremd zonder dat ik m'n voet op het pedaal heb. Bij de demo van DIRT ging de auto er zelfs als een speer vandoor in de achteruit....

    Nu vraag ik me af, is de kwaliteit echt zo slecht, of heb ik een pech geval en kan ik 'm beter ff ruilen?
     
  13. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt pech (heel erg veel) ik rijd al heel lang met plezier met dit stuur en hij doet het goed. Heb trouwens jaren met de Momo force (die rode) op de pc geraced een van de betere stuurtjes ooit dus ik kan het weten !! n*)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Heb 'm vandaag maar ff geruild. (moest er naar andere MediaMarkt voor, wassie ie wel 5 ruto goedkoper).
    Flippers voelen goed, en geen last meer van het rempedaal. Hij rammelt wel nog een beetje, maar dat zal wel zo horen...

    Ben verder wel tevreden met het stuur. Is ook wel pas m'n eerste stuurtje. Ik kan nu veel beter lijnen houden en rij nu dus ook veel constantere ronde tijden. Dit gaat nog wel wat plezier geven!

    edit: oke, me nieuwe stuurtje is ook nog niet helemaal in orde. Hij staat net iets te ver naar links uitgelijnd. Had ik bij het vorige exemplaar niet zo veel last van, maar dit keer wel.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  15. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik geintresseerd in een stuurtje. Maar nou lees ik wel veel problemen met dat ding. Dat uitlijnen naar een kant is dat dat tie afwijkt? Want ik heb namelijk geen zin om 10x terug te gaan met dat ding.
    En weet iemand de prijs bij mediamarkt van het stuurtje. Of is hij ergens anders goedkoper?

    EDIT: Ik zie nu ook op sommige sites een Wireless Racing Wheel V2. Wat houd dit in?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    V2 is volgens mij een versie waarin dat overhit probleem verholpen is.
    Ja, je kunt pech hebben met het stuurtje. Ik ga hem dinsdag ruilen voor een 3e exemplaar. Maar ik heb het idee dat de kans op een goed uitgelijnd stuurtje klein is...

    Heb de mijne voor 99,- bij mediamarkt gehaald. Op Bol.com is ie trouwens 80,-
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt nooit vragen hoe duur iets bij de Mediamarkt is, alle prijzen verschillen per Mediamarkt. En als je iets duurs wilt kopen moet je er niet altijd van uitgaan dat de Mediamarkt het goedkoopste is, kan beter ook ergens anders en op internet kijken.
     
  18. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Heb vandaag m'n tweede stuurtje geruild bij de mediamarkt. Ze hadden geen vervangende meer en kregen ze voorlopig ook niet meer binnen. Dus heb gewoon m'n geld terug.

    Weet nou alleen niet of ik weer een nieuwe ga halen. Heb er niet zo veel vertrouwen in dat ik een goed exemplaar krijg. Zijn er überhaupt mensen met een goed werkend exemplaar hier?
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

Deel Deze Pagina