Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RmonSP

    RmonSP Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry ik ben retarded :9
     
  2. wireles

    wireles Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een nieuw scherm te kopen voor mijn 360 op aan te sluiten, maar ik weet niet goed welke. Ik speel nu zelf al een paar maanden op mijn huidig scherm, maar dit begint mij tegen te steken, bij de meeste games heb ik boven en onder zwarte lijn als ik hem op 1280 x 1024 zet op normal screen, als ik hem dan op wide screen zet , verlies ik deel van mijn beeld maar ziet er alles nog normaal uit. Daarmee is het tijd voor een goeie widescreen monitor, ik ben bereid maximum 260 euro uit te geven, alle suggesties zijn welkom!

    ps. Full hd is niet nodig (wat ik niet bereikbaar is met dit geld) en hoeft geen 20 inch te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  4. RmonSP

    RmonSP Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG heb ik eindelijk die VGA Gender Changer gekocht heb ik de verkeerde aangeschaft godverdomme.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb beide:
    PC>HDMI
    360>VGA
    Zie tussen beide geen verschil...

    Ik heb m'n scherm op photo mode staan, dan vind ik 'm prima. Met brightness op 20% want op 90% word ik écht verblind van de flashbangs in CSS :9
    Bij de film mode is 't zwarte te donker, als ik bijv. in Forza2 in de schaduw rij zie ik geen flikker ervan (vooral NY Street circuit).
    De game/text mode is zowiezo onbruikbaar. Veel te wazige kleuren...

    @Mediamarktverhaal:
    Op die site van mediamarkt staat bijna niks, je moet er gewoon langsgaan...
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  6. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje. Mijn pc monitor een samsung 226BW 22 inch is beter dan mijn normale tv. Nu is mijn vraag kan ik een pc monitor met alleen pc ingangen aansluiten op mijn 360 en zo ja hoe en wat heb ik ervoor nodig
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Check de startpost...
     
  8. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar waar kan ik dit kopen? Want die link van logitech werkt niet
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Expert, mediamarkt, etc.
    Electrozaken in ieder geval..
    Als je er niet uitkomt print gewoon het plaatje uit en leg 't onder de verkoper z'n neus
     
  10. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe monitor

    yo Luitjes,

    ik heb net mijn xbox op mijn pc-monitor aangesloten en ik had een vraagje, misschien datg jullie mij kunnen helpen.

    Ik heb hem nu op mijn 19 inch Samsung 920 N aangesloten, deze heb ik 2 jaar geleden gekocht,en het ziet er allemaal wel mooi uit, maar sommige lijnen zijn niet erg strak en kleine afbeeldigen zien er vaag uit, en soms een iets wat korrelig beeld. Vooral als ik tijdens het spelen op de guide-button duw, dan ziet dat menu er niet mooi uit.

    Tis gewoon niet helemaal wat wil, ik zoek dus nog een monitor die dit miss. kan verhelpen... Is dit misschien een verbetering: SAMSUNG SyncMaster 2253LW of is hij dit et geld niet waard. ik hoop dat deze monitor me wel een echte hd ervaring kan geven. Hij kost rond de 270 euri

    Als jullie nog oplossingen of suggesties hebben voor een betere monitor dan hoor ik het graag.

    Latuur
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op welke resolutie heb je 'm nu staan?
     
  12. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    monitor

    hij staat op et hoogste wat ie aankan:
    1280x1024
     
  13. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet toch...in ieder geval, op 1024x 780 is et bijna hetzelfde beeld ook op normal stand . Ook niet strak en korrelig, gewoon niet mooi als je het vergelijkt met een hd-ready tv.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer 'm is te zetten op 1280x720, zodat je twee zwarte balken boven en onder krijgt. oa bij halo3 ziet dat er echt mooier uit.
     
  15. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Monitor

    Als ik em daar op zet, dan komen er bij mij geen zwarte balken boven en onder, het word alleen uitgerekt en er komt rechts een dunne zwarte balk. Ik ga gewoon voor die nieuwe samsung. Was wel es tijd voor een nieuwe monitor:thumbs: Die zal het wel goed doen denk ik zo...

    Bedankt voor et reagere!
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    kheb geen idee of die samsung 1:1 pixelmapping heeft... anders zit je weer met uitgerekt beeld :+
     
  17. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    monitor

    Zou jij nog een aantal goede monitors kunnen noemen, rond de prijsklasse van 200 tot 270 euro....
    Er staat wel: Door een speciale techniek kloppen de beeldverhoudingen op het scherm altijd. Vertekende beelden zijn hiermee voorgoed voorbij.

    Maar of ik van uit moet gaan... et staat iig op de dixons site.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou zo geen goede 22" monitor weten, ik heb een 24" monitor gekocht (HP W2408H) omdat ik full hd wou hebben :)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb net de VGA kabel aangesloten maar als ik nu steeds terug ga naar een gewone tv zender krijg ik allemaal flikerende beelden en een roze balk, weet iemand ihoe ik dit kan verhelpen?
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf een paar weken geleden de samsung syncmaster 2232BW gekocht , ik ben er zeer te spreken over , en over de beeldverhouding zie ik geen verschil tegenover me HD lcd scherm hoor .

    En dit scherm heeft een mooi uiterlijk _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina