1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The bourne conspiracy

Discussie in 'Algemeen' gestart door KEN_123, 3 apr 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand wanneer je de demo kan downloaden hier in Europa.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb hem net gedowload via USA MP (Na 1 week is hij ook voor silver members te downloaden daar).

    Vind hem opzich best wel meevallen na al die slechte reacties hier. Ziet er leuk uit maar het is een beetje filmisch waardoor alles echt snel en goed moet lopen. Heb nog niet alles gechecked maar vind het er leuk uitzien, maar niet voor de volle 60E.
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Dat is ook zo;)
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De game ziet er op zich wel vet uit, het is echt een interactieve film. Het vechten ziet er tof uit. En daar blijft het ook bij. Het ziet er tof uit, maar speelt voor geen meter. Het is inderdaad rennen van het ene Quicktime event naar het andere, druk je net te laat of verkeerd kan je meteen opnieuw beginnen. Vechten met twee knoppen geeft niet het gevoel dat je echt lekker aan het vechten bent. En het racen is gewoon kut... Het enige dat ik echt tof vond aan de game is dat het er tof uitziet. Maar daarvoor speel ik geen game...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Wanneer komt die dan op de Europese MP?
     
  6. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik bedoel dat eerst films de schuld kreeg van alle zinloos geweld in de wereld en nu games zijn doen ze alles maar naar games schuiven.
    Games en films kunnen er wel meemaken hebben, maar het grootste gedeelte ligt bij jezelf.
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat nu op de Europese MP :thumbs:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk dit zijn nou demo's lekker lang om een goed beeld te krijgen.

    Soms is het best wel pittig zeker met die quicktime events dit moet je echt heel snel doen.
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het spel echt super slecht! Het vechten is eentonig en telkens hetzelfde. Het schieten is ook waardeloos. Na 3 kogels in hun kop te hebben geschoten staan ze nog vrolijk overeind! En waarom ze bij de instructies van het rijden de rem erbij hebben gezegd is mij echt een raadsel. Jammer, had gehoopt dat ze het goed zouden aanpakken.
     
  10. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    't is ook nog een demo he moet je ff rekening mee houden, en je kan verschillende nivaeu's (ofzoiets) kiezen.

    ik vond de demo wel vet juist en eindelijk ook weer eens een echte lange demo
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is een afkorting voor demonstration (of demonstratie in het NL), dus waarom moet je er in godsnaam rekening mee houden dat dit een demo is?
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Demonstratie van hoe ver ze nu zijn, staat ook altijd aan het begin van de demo dat het eindproduct kan afwijken van de demo.
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond m zo ff wel leuk eigenlijk :) Super veel lol hier gehad. De moves zijn echt volgens de film maar wel erg scripted inderdaad.... Ik kan me voorstellen dat mensen dat niet leuk vinden.
    Maar ook kan ik me voorstellen dat men dit juist zo in beeld wilde/moest brengen om de "Bourne feel" te krijgen.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof je zelf? Een Demo is hun ultieme verkooppraatje, dus ze zullen nooit zomaar een half product online gooien. Dat laatste zetten ze er alleen maar bij voor eventuele grove fouten in de demo die ze zelf niet tegen zijn gekomen. Van iedere demo die ik heb gespeeld was het eindproduct kwa gameplay en graphics etc exact hetzelfde.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De feitelijke betekenis van demo is dat een demonstratie van hoe ver ze nu zijn. Ik ben even de naam kwijt, maar een tijd terug was er een spel waarvan de demo slecht was ontvangen en die is daarna anderhalf jaar uitgesteld (onlangs uitgekomen). Demo's die mensen op de E3 te zien krijgen zijn ook demo's, maar daar wordt nog aan gesleuteld. De demo's op Marketplace zijn echter inderdaad wel meestal vrijwel gelijk aan de uiteindelijke versies.

    Zal vanmiddag deze demo wel ff downloaden, ben wel benieuwd geworden na de gemixte reacties...
     
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het een beetje tegenvallen, veel script. De muziek daarin tegen was wel goed...
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    dat er in het uiteindelijke product nog wat veranderd kan zijn.
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die geen Muziek bij zijn demo heeft? Heb de demo op de ps3 gedownload en daar had je die vette bourne muziek, en bij de 360 versie heb ik geen muziek. Wel de doffe klappen gunsounds etc. !?
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Test Drive Unlimited... ik rust mijn kaas.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Amen to that!
     

Deel Deze Pagina