1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    netjes,,
    die laatste eindbaas valt wel mee alex..
    vond rondo lastiger,,
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, de Unison Dungeon uitgespeeld! Geen enkele item gebruikt bij die laatste eindbaas though. Iedereen is nu level 83 (teminste mijn main party). Alleen nu nog het ''allerlaatste'' gevecht tegen
    Chopin als ik me niet vergis, ben benieuwd. Alleen die moet even wachten, nu eerst even aan huiswerk zitten. :)
     
  3. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Voor 29.95 heb ik dit spel in de winkels gezien. Is dit het waard?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind van wel. Hou je van RPG's dan is dit je ding. Deze RPG is ook niet echt turnbased, je kunt gewoon vrij rondrennen om je tegenstanders heen om beurten. Dit terwijl je aanvalt. Het verhaal wordt prachtig verteld, soms wat lange cut-scenes maar dat vond ik niet echt erg. Het vechten speelt lekker weg en het hele sfeertje is gewoon prachtig.

    Lees wat reviews, en speel de demo op de marketplace. :)
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Niet normaal hoe vlug jullie zijn:9:9:thumbs:

    Bedankt, ik zal wat reviews lezen. Ik heb zelf nog Blue Dragon liggen. IS er misschien nog een overeenkomst tussen Blue Dragon en Eternal Sonata, behalve dat het RPG's zijn?
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik bedoelde niet chopin,.,. dat is wel de allerlaatste maar steld geen reet voor..
    dat was 1 van de makkelijkste eindbazen
    ik had het over die hele grote draak maar die heb je natuurlijk al gedaan voordat je naar de unison dungeon gaat;)
    was ik ff vergeten:)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Misschien het sfeertje. Je kunt Blue Dragon in dat opzicht beter vergelijken met Eternal Sonata dan Eternal Sonata vergelijken met Lost Odessey.
    Ik heb zelf Blue Dragon nog niet gespeeld, alleen de demo. Maar ik vond die niet zo heel boeiend, wellicht dat ik die in de toekomst eens koop.
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de game vandaag gekocht voor 30 euro :D

    vond de demo wel iets hebben na nog een keer gespeeld te hebben, dus ben nu aan het spelen :D
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, bereid je maar voor op een avontuurlijke trip! In het begin zal het misschien even saai zijn, maar hoe verder je komt, hoe mooier het wordt!
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem van een maat van mij geleend, en ik vind het echt een vet spel_O_ alleen dat aimen vind ik irritant met viola, kan je dat ook omzetten? zodat naar boven drukken ook naarboven aimen is?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat weet ik niet, dat zou je even moeten opzoeken bij options. Ik vond het in het begin ook erg lastig, maar raakte daar aan gewend, maar zoveel heb ik haar niet gebruikt.
     
  12. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, heb er nu 2 uur opzitten en ben nu in Chapter 2 :D

    2 personage's zitten op lvl 9, 1tje op lvl 8 en de andere op lvl 6 of 7. Vind het tot nu toe wel lache, en ga proberen om deze 2 weken 1000/1000 te kunnen halen, want de week daarop komt DBZ: Burst Limit en Ninja Gaiden 2 uit
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, 1000/1000 haal je niet zo makkelijk hoor. Dan moet je het spel zowiezo twee keer uitspelen. :)
    Één keer op de normale modus, en de tweede keer op de 'Encore-Mode' die je vrijspeelt na je eerste playtrough. Hier worden de vijanden 10x zo sterk en moet je nog meer dingen doen om verder te komen, denk aan side-quests enzo. De achievements in deze game zijn daarom ook erg moeilijk.
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom heb ik nog 2 weken :D

    maar heb gehoord dat die 10x zo sterk wel meevalt. was iets van 1.5x zo sterk en 1.5x meer leven
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Twee weken.. Eternal Sonata twee keer uitspelen inclusief op Encore. Als je dat lukt, respect!
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn motto is: Niets is onmogelijk
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Eternal Sonata ligt hier ook nog steeds. Ik heb er pas een uurtje of drie in gestoken, maar ik hoop snel verder te kunnen gaan met deze game. Het verhaal, de gameplay en de grafische hebben tot dusver een uitstekende indruk bij me achtergelaten. Het probleem is alleen dat ik vrijwel geen tijd meer heb om me te verdiepen in een ietwat langer RPG.
     
  18. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Eternal Sonata is niet zo'n hele lange RPG, tenminste, ik heb er zelf ongeveer 20 uur over gedaan om hem 1 keer uit te spelen, maar ik heb de Unison Dungeon niet gedaan en de Encore mode ben ik ook maar niet aan begonnen.
    Maar ik vind 20 uur niet zo lang voor een RPG, dus ik zou gewoon proberen om er wat tijd voor vrij te maken :).
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben zo'n 26 uur bezig geweest. Ook heb ik nog een tijdje de Mysterious Unison gedaan waardoor ik op een speeltijd van 30 uur uitkwam. Voor een RPG is het niet super lang, maar het kost je toch een hoop tijd om hem uit te spelen. Als je het vergelijkt met shooters dan
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Same here, ik heb het laatste gevecht nog niet gedaan, zit nu tegen de 29 uur aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina