1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eergisteren bericht dat mijn xbox is gerepareerd. Hij zal binnen zeven dagen thuis worden bezorgt.

    Wanneer hebben jullie je xbox terug gekregen vanaf dit bericht? Duurt het zeven dagen, of kan ik hem morgen verwachten?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja vreemd is dat. Ik hoor mijn Xbox 360 steeds meer rare ''krassende'' geluiden maken. Aan de cd's is er overigens niets te zien..
     
  3. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een waardeloos klote apparaat zeg die 360!
    Mn 4e is inmiddels ook alweer gesneuveld,spijt dat ik er ooit aan begonnen ben!
    Niet te geloven!!
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Mijn xbox 360 maakt dus krassen op de discs. Als logische verdere stap ga ik nu Microsoft bellen. Mijn vraag is alleen: Stuurt UPS een doos op waarin je hem kunt opsturen. Zo niet, heeft er iemand tips hoe ik de xbox360 het beste kan inpakken? Hoe lang duurt het gemiddeld voor je hem terug hebt?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ga naar de dichtsbijzijnde supermarkt (C1000, AH e.d.) en haal daar een vierkante bruine doos. Daar past hij in en hiermee kun je hem versturen. De reparatie kan zo'n 15 werkdagen duren maximaal. Maar dit schijnt nu korter te zijn.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is nu een nieuwe methode hebben ze me vorige week uitgelegd aan de telefoon. Als je naar het xbox servicecentrum belt en je legt je probleem uit, zullen ze je een doos opsturen waarin duidelijk staat uitgelegd hoe je de doos dient in te pakken. Vervolgens bel je UPS (telefoonnummer daarvan vind je in de geleverde doos) en die komen m ophalen. Het duurt ongeveer 1 a 3 weken als ik het zo lees op deze site.
    Suc6 dr mee. Mijn 3e xbox komt ook volgende week binnen=(
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het schijnt dat je die dos helemaal moet vullen, ik had dat met die reclame folders gedaan die je anders toch weggooit:p er schijnt ook een soort van schuim te zijn stolt en een soort van piepschuim zit, als ik jou was zou ik even lang het postkantoor gaan en voor spullen kijken,

    maar voor de zekerheid eerst even vragen aan de telefoongast, misschien krijg je zelf wel een doos:)
     
  8. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag heb de ring of death en gebeld naar xbox service nou zij die gast iets over me orginele faceplate, mijn vraag is moet ik hem opsturen met of zonder faceplate?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon met faceplate opsturen. Alleen de HDD en de kabels er vanaf halen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tenzij je niet meer de originele erop hebt zitten, dan die er weer op doen en dan opsturen:D

    anders heb je kans dat je je faceplate kwijtraakt als je xbox niet te repareren is en ze je een andere terug sturen
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Postpakket maatje 4 (uit mn hoofd) past ook prima, paar kranten eromheen en hij past als gegoten.

    (hij komt wel terug in een mooie doos :D, goed bewaren voor de volgende keer:+ )
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een goeie update, kunnen mensen meteen meekijken hoelang het ongeveer kan duren:

    15/05: Xbox 360 opgehaalt door UPS
    16/05: Aangekomen in Frankfurt
    17+18: Weekend
    19/05: Xbox 360 in reparatiecentrum
    20/05: Status staat nu op ''terug verzonden naar eigenaar'' (status 4)

    Vraagje: Hoelang zal het ongeveer duren totdat de Xbox 360 bij mij thuis is? En de Xbox staat nu wel op teruggezonden maar ik heb nog geen tracknummer gekregen van UPS :/. Weet iemand hoelang dit ongeveer kan gaan duren?
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb jij ff geluk zeg!:)
    Bij mij hebben ze m vorige week vrijdag (16/05) opgehaald en nog steeds geen vorderingen tot zover:
    - UPS: pakket afgeleverd op 16/05 ( die doos waar ik de 360 in kan stoppen).
    - service.xbox.com: wacht op ontvangst apparaat voor reparatie.

    Hoe kan dit:confused:
    Ik krijg totaal geen mailtjes of wat dan ook, en op die sites van UPS en Xbox zijn er nog geen vorderingen. Echt vreemd.
     
  14. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou best wel eens kunnen dat je vanmiddag of morgen ineens een mailtje krijgt met: aangekomen, gerepareerd en verzonden. Heb ik wel vaker gehoort van mensen. Lijkt me namelijk stug dat mijn Xbox vliegensvlug overal doorheen komt terwijl jou Xbox dik een week daar niks ligt te doen.
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat zou goed kunnen, had ik bij mn vorige defecte xbox ook.
    Maar het is zo raar, aangezien iedereen alles kan opzoeken op UPS en de xbox-service. Magoed, die van jou is een dag eerder opgehaald dan die van mij. Dan verwacht ik morgen eigenlijk ook wel een mailtje dat ie gerepareerd is, of een nieuwe krijg:D Het terugzenden duurt geloof ik net zo lang als de tijd van jouw huis naar het reparatiecentrum in Duitsland.
     
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    dus de status '' Status van de reparatie: Apparaat verzonden naar de klant'' betekent ook echt dat ie al verzonden is naar mij en dat ik hem morgen al kan verwachten?

    Dit zou echt perfect! Hoop ik wel dat ze even een track&trace nummer van UPS naar mij toe mailen want op hun site staat nog steeds het track&trace nummer van de heenweg..

    EDIT: Net met microsoft gebeld. Me pakket ligt al wel klaar met UPS sticker erop (ik heb die code via telefoon gekregen). Maar waarschijnlijk is hij nog niet verzonden. Hij zei uiterlijk dat ik hem maandag heb. Dus ik ga vanavond nog maar ffies UPS checken of hij al in het systeem staat van verzending.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  17. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij staat sinds zondag al op klaar op de xbox-site maar staat nu dus al 2 dagen op status bij UPS "ontvangen factuur gegevens", beetje jammer dat dat dus iets langer duurt dan de snelle service bij Microsoft. Anderen dit ook al eens gehad bij UPS?

    Edit: Nu staat er "in Transit" en wordt vandaag bezorgd, hoop dat ze hem bij 1 v/d buren afgeven.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  18. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne word als het goed is na 1 week precies afgeleverd
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wieuw!:D

    - Vrijdag 16 mei: Xbox 360 opgehaald door UPS
    - Woensdag 21 mei ( 00:31 ): Xbox 360 ontvangen, klaar voor reparatie.
    - Woensdag 21 mei ( 11:33 ): Xbox 360 verzonden!

    Ten eerste verbaas ik me erover dat het zo lang heeft geduurd, voor ze m ontvangen.
    Ten tweede over het feit dat deze waarschijnlijk gelijk aan de beurt was.

    De xbox deed op een gegeven moment echt geen fuck meer en bij het starten kreeg ik al direct de beruchte RROL. Ik gok dat ik een totaal nieuwe krijg, aangezien de vorige al eerder is gerepareerd.

    Maximaal 7 dagen wachten:+
     
  20. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij was ook vrij snel gerepareerd.. alleen het versturen duurt veel te lang. Gisterochtend om 7:00 stond er dat hij klaar ligt om te verzenden, en tot nu nog steeds geen verandering in gekomen. Ik hoop echt dat hij vandaag verstuurd wordt zodat ik hem morgen heb ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina