1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen denk dat het geen succes gaat worden.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is zó lastig om de goede sfeer te pakken te krijgen bij een film van Bioshock dat ik ook mijn twijfels heb.
    Maar Gore Verbinski Heeft ook een hele goede sfeer in PotC neer weten te zetten, dus ik hoop dat ie het hier weer doet (minus de piraten. :+)
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wel een goed team hebben ze :)
     
  4. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, zeker vet! :thumbs:
    Pirates of the Caribbean had ook een soort 'sfeer' vond ik, en ik vond alle 3 de films heel goed. Ben benieuwd wat ze van Bioshock gaan maken...

    Soms heb ik echt een 'drang' om Bioshock te spelen, maar dan ga ik mezelf dwingen om alles te vinden enz, en dan heb ik geen zin meer... Echt raar :9
    Maar Bioshock heeft gewoon de beste sfeer van al de spellen die er zijn vind ik, en als je dat kan verfilmen... props! \o/
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570

    Best logisch, omdat alle verfilmde games stuk voor stuk kut waren.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze hebben de naam wel van de game maar er zit gewoon geen vergelijking in...dan is de film wel weer gaaf...Doom, Silent hill

    Persoonlijk hebben ze ook een geweldige schrijver en dan krijg ik toch best wel een beetje hoop....\o/
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het moet toch een keertje lukken,..

    denk aan comic verfilmingen, duurde een hele poos voordat er iets van t niveau van x-men, spiderman uitkwam.

    In ieder geval zijn t wel grote namen, grote studio en hopelijk genoeg tijd :D
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel een tijdje gelden eindelijk uitgespeeld en wat een ervaring! Het verhaal vond ik echt geweldig, terwijl ik totaal niet van 'monsters' houd. Toch werd je echt in het verheel meegesleept. Had zelf het slechte einde met goede bedoelingen :+. Ik moest wel een paar van die meiden opeten om die kerel op het einde te verslaan, was voor hun eigen bestwil :9. Cijfers:
    GFX: 9 (jammer van dat 'trash' wat op de grond lag, zag er niet echt uit, meer 2d met een kleurtje. Het water zag er wel heel mooi uit, behalve het effect als je erin liep, dan zag je alleen maar van die witte vlekjes, jammer.)
    Verhaal: 9.8 (Een 10 is perfect, maar het was niet perfect. Waarom niet? Heb geen idee :+)
    Gameplay 9.8 (Zie hierboven)

    Alleen snap één ding niet. Dit heeft betrekking op het einde!
    Ik had zelf het slechte einde. Dan gaat die aan dat kind lopen sjorren voor die sleutel, waarom? Dan komen je vijanden naar boven, waarom zou IK die bevrijden? En hoezo heb ik een sleutel nodig om naar buiten te komen, ik kwam er ook in zonder.

    Dan het goede einde, deze heb ik ook gezien. Hierin pakt die 'heel' lief die sleutel van dat kleutertje. Snap niet waarom die dan wel heel cool naar boven gaat en gaat chillen.

    En wat er gebeurt met rapture zal niemand wel weten, maar een deel 2 komt er niet meer of wel?
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 is al in ontwikkeling. Geloof dat de release ergens voor 2009 gepland staat.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    BioShock 3 Announced

    June 5, 2008 - Speaking to investors in a quarterly financial conference call today, Take-Two Interactive chairman Strauss Zelnick confirmed that plans exist for a third BioShock game, which will likely coincide with the release of the Gore Verbinski-directed film version of the game franchise.

    At the tail end of the call, when asked when Take-Two expects the Verbinski film to hit theatres, Zelnick responded, "Its unlikely the picture would be released coincident with BioShock 2. It's more likely it would be released coincident with BioShock 3."

    It's been less than three months since Take-Two execs officially confirmed its plans for BioShock 2, which will be handled by the company's new 2K Marin studio. BioShock 2 is set for release in Q4 of Take-Two's fiscal year 2009.

    No platforms for BioShock 3 were announced on today's conference call, and there was no mention of which studio will be involved with the project.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik krijg hier een beetje een EA gevoel bij, en dat is niet positief bedoeld.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is een verschil tussen uitmelken, en een game altijd al als trilogie hebben bedoeld.

    Ik vind het juist fijn dat we nu de bevestiging hebben dat het een trilogie wordt. :9
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog meer tijd in rapture doorbrengen_O_. Was het eigenlijk altijd al de bedoeling dat het een trilogy werd?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idem!
    Mooi om te weten dat het een trilogie gaat worden.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bevrijd die gasten omdat jij nu de 'baas' van rapture bent door die sleutel en je gebruikt die macht om over de wereld te regeren.
     
  16. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock komt in oktober trouwens ook naar de PS3

    Had al iets vaags gehoord over deel 3. lijkt me sterkt hoor. deel 2 is in de maak... vind t nix voor 2K om nu al over deel 3 te beginnen
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ze zeggen alleen dat het een trilogie wordt ;) is net als bij GoW hebben ze ook aangekondigd dat het een trilogie is. Betekent niet dat ze er al mee bezig zijn hoor..
     
  18. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook of er nog veel nitro splicers in de game zitten?
    ik zit nu bij olympus height en ik heb me research niet af maar ik kom ze nergens tegen :confused:
     
  19. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook terug naar oude gebieden. Niet dat ik precies weet in welk gebied ze zitten maar je kan iig terug om je research af te maken:).
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En anders kom je die splicers later wel opnieuw tegen.
    Zolang je die turrets/bots/camera's maar zo snel mogelijk volledig researched, voordat je ze hackt of kapot knalt.
     

Deel Deze Pagina