1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha als je in NG2 een enemy "izuna dropt" zie je ook echt ze kop uit elkaar spatten als ie de grond raakt!

    Pwned!
     
  2. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Ninja Gaiden Black was verreweg de beste Xbox game. En één van de beste games van 21ste eeuw. Klaar. Als deeltje 2 ook maar iets in de buurt komt is het meteen de beste game van dit jaar.
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden is een van de beste games ooit gemaakt, punt.
    ik zou zelfs zo ver gaan als het de beste game ooit te bestempelen. ik speel em nog steeds regelmatig. alleen balen dat me saves beschadigd zijn, echt balen want ik was in het derde chapter van very hard, na heeeeeeeeel lang proberen.
    kan nu weer op normal beginnen gevolgd door hard. maar gelukkig heb ik daar alle tijd voor na mn examens, tot NG2 uitkomt that is.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    heb hem besteld bij Gamehubs.com ...... kan niet wachten !
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Met jou kan ik praten.

    En met jou ook ;)

    Ik game ook heel heel wat jaren en heb vele consoles/games gehad/gespeeld.
    Maar er is echt maar 1 game die ik gewoon nog 2 a 3 x per week speel en dat is NG.

    En geloof me ik speel vrijwel nooit een game 2x uit.
    Ik durf zelfs zo ver te gaan dat NG1 al dik over GTAIV gaat,maargoed dat is mijn mening.

    En even over je "damaged save files"
    Ik heb daar toendertijd ook last van gehad.
    Ik hoefde nog maar 14 missions op "master ninja" te halen |:-

    Ik heb toen maar van XBL Ninja gaiden black gedownload en heb er tot nu toe nooit last van gehad!

    Ik denk dat de backwards compatible bij Ninja gaiden gewoon niet goed werkte op de Xbox360.

    veel succes er mee,ik weet hoe balen het is.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  7. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het staat met de europese keuring mbt het ontdoen van verscheidene lichaamsdelen? Dit baart mij namelijk zorgen mede veroorzaakt door het orgineel op de xbox, bij de eu-versie van dit deel was het namelijk niet mogelijk om het hoofd van menselijke vijanden te verwijderen. De afkeuring van dit aspect is namelijk voor mij het enige struikelpunt bij het aanschaffen van de game, aangezien dit een onmisbaar onderdeel is geworden van de 'next-gen' ervaring bij dit vervolg. Het is een van de leukste vernieuwingen en hoop dat ik mij om niets druk loop te maken!

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  8. Mad Max

    Mad Max Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bevestigd dat de game regiovrij is dan? Want anders bestel ik hem ook wel daar. :p
     
  9. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is blijft het er gewoon inzitten, omdat het een deel is van de gameplay.

    maar Ninja Gaiden Black en Sigma hadden wel de onthoofdingen dus zal NG2 het ook wel hebben
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja is bevestigd, gamehubs verkoopt volgens mij alleen maar regiovrije games.
     
  11. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat Gamehubs alleen maar regiovrije games verkoopt is helemaal niet zo zeker....ik heb daar Dark Sector ge-pre-ordered en die bleek ineens wel region locked te zijn....ik kreeg wel via Paypal m'n money back...dus da's wel weer relaxt. Je kan naar mijn mening het beste wachten totdat de game echt leverbaar is op hun site.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kun je doen maar als dan blijkt dat ze een regiovrije pal krijgen wordt ie vaak weer wat duurder, je kan ook gewoon preorderen en mocht ie niet regiovrij zijn krijg je altijd netjes je geld terug
     
  13. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, en dan heb ik goede hoop.
     
  14. Appie X

    Appie X Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet, wanneer de demo komt op xbox live?
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Was eerst half mei,nu gaan de geruchten dat de demo op 3 juni te verwachten is.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat tevens de release dat is , dus das op zich wel jammer (ik vind t wel prima want dan ik de 2-3 dagen dat mn pre-order van gamehubs onderwg is lekker de demo spelen)
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    de release dag is 6 juni, niet 3...
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op gamehubs staat 3 juni,.. zal wel de aziatische/amerikaanse datum zijn (das wel mooi dan heb ik m incl verzendtijd op de europese releasedag in huis :D )
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    2-3 dagen verzenden (als je speed hebt) :cool: dus gewoon lekker 5 of 6 juni binnen :D.
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    3 juni is idd de amerikaanse release date. Die van Europa is gewoon 6 juni. Hoe ik het weet is omdat de game op dezelfde dag uitkomt als Dragon Ball Z: Burst Limit, en dat is 6 juni :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina