Als 1 van de weinige heb ik eerst maar eens op zoeken gedrukt maar hier niks over gevonden. Ik zit te denken om moto gp te kopen o.a. omdat deze op xbox live kan, nu las ik net ergens dat er een speciale moto gp online versie komt, kan iemand me ff vertellen hoe dit zit? Alvast bedankt
nog ff iets over je twijfel van nu Moto GP te kopen of nie? koop hem! voor singleplayer heeft ie in het OXM 8.7/10 gekregen. en hij heeft onlangs nog es 5/5 voor xbox live ondersteuning gekregen. schijnt dat met 22 in 1 race zitten een ongelooflijk gevoel is.
Ik heb het spel zelf bijna net zoveel gespeeld als Halo. Superverslavend. Ik vind em zelf beter als PGR, RSC en SegaGT.. en met online word het alleen maar erger geloof me maar. Lijkt me wreed kicken. Ik ga met Wouter mee, een ruime 9! Hopelijk wordt MotoGP2 nog!! beter
Inderdaad, als je zonder live al de multyplayer doet.. Gaat het iedere keer van; nog eentje dan En voor je het weet zit je weer de hele dag te motorracen. Echt een verslavende game
Ik snap ook niet dat die gasten van GCshop hem niet in hun assortiment opnemen. Ze lezen hier toch wel dat bijna het hele forum er naar op zoek is.
zo gemakkelijk gaat dat niet, ook onze (en ik ga er vanuit dat dat dezelfde is als GCshop gebruikt) distribiteur heeft er veel moeite mee die dingen op te sporen.
Oef, geld.. altijd geld Spel is heel moeilijk te krijgen ja. Maar heb jij hem zelf alweer? wil eens na gaan denken over een nederlands MotoGP team.. interesse?
Ja, een Nederlands Moto GP team is een goed plan. Dan rijden alle leden de andere deelnemers telkens van de motor af. Zodat 1 van ons telkens eerste wordt
Mooi! Nu met Live in zicht komt er eindelijk animo.. moeten we soort van selectie houden zodra Live start. Eerst ff zorgen dat we veel tips enzo gaan uitwisselen. Iemand die wat ideeen heeft om een forum te starten of tijd om een (kleine) website te beginnen? P.s. Wouter, ik neem je XBW taken wel gedeeltelijk over. Ik speel de nieuwe spellen, en jij schrijft de reviews/previews aan de hand van mijn bevindingen. Scheelt je weer tijd! LOL
heb ik de originele moto gp nodig voor live? ik heb nu een ***-versie van het spel, en ik neem aan dat ik met de punten die ik daar haal en de demo genoeg in huis heb... klopt dat?