1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdpodium Game Free Gaming 2008

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Free Gaming 2008, 20 mei 2008.

  1. Free Gaming 2008

    Free Gaming 2008 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 21 juni 2008 organiseren wij (Buro Fris en The Game Syndicate) Free Gaming.

    Free Gaming wordt een groot out-door gaming evenement op het Schouwburgplein (Rotterdam) Alle grote namen uit de gaming industrie zullen aanwezig zijn met demopods, previews, releases etc. Alles wat je van een gaming evenement mag verwachten. Kijk voor meer indormatie ook even op de website www.free-gaming.nl Er zullen op het evenement veel belangrijke/professionele competities gehouden worden, maar ook competities waar iedereen aan mee kan doen, of waar artiesten spelen tegen bezoekers van het evenement.

    Daarvoor zijn we nu op zoek naar een game die geschikt is als "hoofdpodiumgame" deze game moet echt een belevenis zijn voor op het hoofdpodium, een game die ook een belevenis meegeeft aan degene die ernaar kijken op het grote scherm maar zelf niet meespelen.

    Het leek ons leuk om dit aan gamers zelf voor te leggen. Dus bij deze de vraag, welke game zou jij willen zien spelen door een bekende artiest, welke game van dit moment is het coolst om op het hoofdpodium te laten spelen.

    Niks is te gek, alvast bedankt!
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Rock Band natuurlijk, supergaaf!
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen, en ik weet zeker in die van vele, is een game als Gears of War nog steeds razend populair. En dat is en blijft leuk om met mee te kijken! (Hangt wel een beetje van de doelgroep af.)

    Zou persoonlijk geen muziek games doen als guitar hero of rock band.. das een beetje te voor de hand liggend en niet echt boeiend om naar te kijken...
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 natuurlijk.. meest gespeelde game enzovoorts.. lijkt me toch nog steeds de beste beslissing
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gears, vooral vanwege de executions gaat dit denk ik wel erg aanslaan bij het kijkende publiek :)

    halo 3 en cod4 zijn voor een gamer zelf zeker vette mp games, maar zijn om naar te kijken gewoon minder heftig.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gears of War natuurlijk.
     
  7. Free Gaming 2008

    Free Gaming 2008 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de reacties tot nu toe, het lijkt er op dat Gears of War veel potentie heeft. Ik ben het helemaal met jullie eens dat de executions lekker heftig zijn, maar ik ben er nog niet helemaal uit of dit ook geschikt is voor de iets jeugdigere kijkers. Schrik niet, er zijn zeker allerlei 16+ games aanwezig, maar op een groot scherm op het hoofdpodium is even iets anders. In ieder geval stof tot nadenken.

    Verdere suggesties zijn nogsteeds welkom!
     
  8. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Cod 4 Minder Bloederig voor kinderen:p
     
  9. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk COD4 of als backup Halo 3 of GoW. Staat garantie voor vette actie.
     
  10. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch cod4, voor iedereen wat, dus ook voor de jongere kinderen.
     

Deel Deze Pagina