1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb tot nu toe nog geen enkel probleem met de game gehad! Geen freezes, geen hick-ups, geen slowdown, geen vastlopers, geen vallende auto's etc, helemaal niks. Heb vandaag een paar van die stunts gedaan! Zitten echt een paar hele toffe bij (Dukes of Hazzard style). :cool:
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Aldus; Powerweb.nl

    Hebben jullie al last gehad van vastlopers of iets dergelijks?
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Had net echt een hele toffe missie!

    Moest voor Phil Bell een truck zatten. Ik eerst iederen doodgeschoten en ren vervolgens naar de truck toe. Op het moment dat ik bij de truck kom, rijd hij weg. Moest dus de achterkant van de truck grijpen en vervolgens op het dak klimmen. Daarna was het zaak om via het dak naar voren te kruipen en om er niet af te vallen. Vervolgens gooit Niko zichzelf door de ruit en maakt de chauffeur af. :cool:
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2x een vastloper gehad, toen had ik internet uitgeschakeld en het werkte weer.. nu werkt het ook weer gewoon met internet ingeschakeld..

    Online Multiplayer ben ik niet over te spreken, ik heb om de haverklap connection lost messages, altijd weinig mensen in de rooms en nog meer gezeik..
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmiddag een update gedownload nu heb ik het probleem dat mijn ps3 GTA niet meer opstart wilde vanmiddag na die update online met het spel maar hij gaf de hele tijd loading aan hij is ook 1 keer vastgeslagen

    hoe kan ik dit oplossen
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een kickje, want ik zie het al gebeuren dat iedereen over je verzoek gaat heen lezen Kevf.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb GTA IV inmiddels uitgespeeld (na 40 uur en 11 minuten). Kan nu dus pas echt oordelen over de game. Is het de beste game ooit? Nee. Is het al die tienen waard? Nee.

    Er zijn namelijk gewoon een aantal dingen die niet kloppen aan de game. Ten eerste de missie structuur. Weinig variatie in de missies. Er zitten wel een aantal hele toffe missies in, echter na 80 keer ergens naartoe te zijn gereden om iemand af te maken, word het wel een beetje herhalend. Daarnaast is het echt super irritant dat als je tijdens een missie afgaat, je alles opnieuw moet doen. Duurt soms wel 15 minuten. Daarnaast vind ik het hele date / friend verhaal wat minder. De opzet is leuk, maar de uitwerking minder. Constant gaat die telefoon, weiger je, dan gelijk negatief. Het voor de zoveelste keer gaan naar de stripclub, de bar, de comedyclub etc kwam op een bepaald moment echt m'n neus uit.
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV had ik op de releasedatum al gekocht, maar er staat nog maar 12-13 uur speeltijd op mijn klok (ongeveer 25% uitgespeeld). Dat is niet omdat ik GTA IV niet vet vind, maar omdat ik niet verder kom. Er zijn twee missies die ik kan doen en vele malen heb geprobeerd te halen. Die missies komen mijn strot uit! Vooral omdat je steeds weer die rit moet maken en die irritante slow motion 'ga eens deaud' animatie ziet. :{

    Betreft overigens de volgende missies:
    In de eerst moet je een tas met coke wegnemen uit een huis vol met dealers, waarna de politie op je hielen zit. De andere missie is met 3 maffialeiders in een striptent die je moet omleggen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat die telefoon betreft; die kun je op sleep mode zetten (je krijgt dan ook geen telefoontjes voor story missies meer.)

    wat de rest betreft ben ik het met je eens, de missie variatie laat wat te wensen over.

    maar zeg nou zelf, je hebt je wel 40 uur met de singleplayer vermaakt toch :) dat is voor mij tegenwoordig al heel wat
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    missie met coke is een kwestie van rustig aan doen. Alles en iedereen omleggen en dan vluchten. Je kan ook in het begin omlopen daar zie je een ladder klim omhoog en schiet op de olievaten. Handig is ook om armor en goeie wapens te kopen voor de missie.

    De missie met de maffialeiders kan je het beste het eerst naar die ene die in het kamertje zit zijn administratie te doen. Leg hem om met je vuisten of knuppel, zodat je niet opgemerkt wordt. Daarna leg je die ene om die de bitch aan het testen is achterin. Leg hem snel om met een shotgun ofzo en vlucht daarna door de achterdeur. Ik weet niet meer precies, maar volgens mij vlucht de laatste leider dan naar buiten en kan je hem makkelijker omleggen.
    TIP: Tenzij je een specifiek voertuig moet vervoeren kan je gewoon de taxi nemen en de rit skippen, bespaart vervelende reistijd ;)


    daar ben ik het mee eens, toen ik op 30% was had ik al dat gevoel. Ik zit nu op 40% en betrap mezelf erop dat ik steeds minder speel. Het is geen slecht spel, maar soms teveel van hetzelfde. Ook t.o.v. vorige delen. Ik had vooral betere actievollere missies verwacht.
    Al die 10-en.......tja waar zijn al die reviewers nou mee bezig........
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks 360man, dat ga ik van de week eens proberen. Waar koop ik trouwens armor? De laatste keer dat ik zo'n gunshop bezocht zag ik het er niet tussen liggen.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    online schijnt wel lachen te zijn, maar daar meldt weer niemand zich voor aan :+
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als het goed is bij de gunshop, maar het is dan raar dat je hem niet zag liggen.
    Je kunt ook Body Armor kopen bij Little Jacob.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mag ik dan van de gelegenheid gebruik maken om mijn nieuwe Gamertag Image Generator te promoten?? :D Zie dit topic voor meer info.

    [​IMG]

    Klik hier om je gamertag toe te voegen!

    Misschien handig voor in de openingspost? TS moet dan deze code kopiëren en plakken:

    Code:
    [noparse][IMG]http://gamertag.leedbek.nl/gamertagimage.php?id=4[/IMG]
    
    [url=http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=4]Klik hier[/url] om je gamertag toe te voegen![/noparse]
    Als iedereen z'n PSN gamertag toevoegt kan ik m'n friends list ook wat uitbreiden :) En kunnen we wat vaker online GTA IV spelen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hehehe das idd wel handig!

    Voeg hem direct even toe!
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Absoluut! 100 % zeker. Vind het ook een hele toffe game. Maar vind de vele tienen overdreven. Er zijn namelijk gewoon een aantal dingen die wat minder zijn aan de game, vele reviews nemen dat echter niet mee in hun beoordeling.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel gelijk vind ik, toffe game, maar een tien?
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eigenlijk wel, ik vind die 10 wel terecht. Ik heb nog nooit in een wereld rondgelopen die zo groot is en tegelijk zoveel detail heeft. Qua feel en alles eromheen zijn er gewoon geen betere games imo. Dat je nu (heel) wat minder kan dan in andere GTA games is voor sommigen misschien een probleem, voor anderen weer niet. Voor mij dus niet, ik geniet met volle teugen en vind het geweldig om in de wereld van GTA IV te vertoeven.

    Nee, ik vind het echt een heerlijke game en leuker dan de andere delen van GTA. En die heb ik allemaal tot op het bot uitgespeeld. Natuurlijk kan het beter, maar op dit moment vind ik persoonlijk dat GTA IV die 10 verdient.
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach het ligt er maar welke eisen je zelf aan de game stelt, zo ook de reviewers. Als je een auto gaat kopen en je vind dat die moet rijden en blauw moet zijn, dan geef je ook de maximale scoren aan een auto die rijdt en blauw is. Dus als de game aan al je criteria voldoet kun je een 10 geven, dit betekent niet dat de game perfect is.
     

Deel Deze Pagina