1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavenly Sword

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 5 jul 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeg ook alleen maar dat ze uit hetzelfde vaatje tappen. GoW is idd een veel completere game. Echter ze komen qua gameplay en setting toch behoorlijk overeen.
     
  2. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em gisteren ff gechecked, wat een spel zeg, ik zat er echt helemaal in, het is natuurlijk geen God Of War maar toch een zeer vette game, graphics zien er goed uit en het werkt gewoon lekker, enige minpuntje vond ik dat schieten dat werkte nog niet helemaal vond ik met die sixaxxis shit
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat werkt idd ook niet. Ik heb hem bij de opties naar mn analog sticks gezet. Makkelijker, maar ook een stuk minder frustrerend.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond met de sixaxys juist lachen :)
     
  5. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker lachen mits het goed werkt maar dat doet het dus niet, ik heb dat stuk met die katapults 3 keer moeten doen
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  6. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddles bijna uitgespeeld(aleen de eindbaas nog), wat een game zeg, mooie landschappen, tof verhaal gamepaly werkt super, heb inmiddels het besturen gewoon met de analoge gedaan en damn wat is dat pijl en boog werk vet zeg, kan ik me uren mee amuseren:D
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock ik alle animatie films die het verhaal rondom Heavenly Sword verteld? Daarmee bedoel ik dus die 'cartoon'. Ik heb de game deze week uitgespeeld (na 'slechts' 3 maanden ;)), maar volgens mij ontbreken één of twee van deze filmpjes in de lijst. Moet ik daarvoor opnieuw beginnen in de Heroic mode?
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kickje.

    Van de week de game gekocht en nu net een uurtje of 2 gespeeld. Tot hier toe bevalt de game me zeer goed. Ik verwachte een serieus verhaal, maar dan heb je ineens King Botan en zijn generaals _O_. Enigste personage dat me wat tegensteekt is Kai. Alhoewel ze soms schattig is doet ze me te hard denken aan een ander character waardoor ik telkens lig te wachten tot dat ze "My Preciousss" zegt. Natuurlijk wordt ik altijd teleurgesteld :mad:.

    Game vind je voor €20 in de UK en de game lijkt me dat geld wel zeker en vast waard.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, deze game is echt een zwaar ondergewaardeerd pareltje.

    In mijn ogen nog steeds een must-buy voor elke PS3 bezitter!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    spel is een stuk meer fantasy dan je zou denken :)

    Ik heb hem weer opnieuw gekocht, maar hij wilde mijn oude save niet laden :mad:

    Moest hem nog een keer op hard spelen, maar ik weet niet of ik dat nog ga doen. Speel er iig weer met veel plezier doorheen
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je weet niet of je hem nog is zou spelen, maar je zou het met plezier doen... wat houdt je tegen om het te doen? :+.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je kan pas 'hard' kiezen na je 1e playtrough ;)

    dus weet niet of ik er een 3e keer aan ga beginnen
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Download dan een save en hopen dat die werkt? :+
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Game zaterdagavond uitgespeeld na 6-8 uur en wat een ervaring was het _O_.

    De stances vond ik zeer leuk gedaan en de superstyle moves zijn echt vet. De laatste chapter was één van de vetste stukken die ik in zo'n game heb meegemaakt (en het QTE waarmee je de eindbaas afmaakt is ook super :+). Grafisch is het nog steeds zeer goed en de gezichten en hun uitdrukkingen zijn nog steeds beter dan in de gemiddelde game van vandaag.

    Voor €20-30 kan ik je deze game ten harte aanraden, zelfs met GoWIII op komst. Beide games bieden een totaal andere ervaring imo.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik zat juist te wachten totdat King Botan dat zou zeggen, vooral ook omdat dat dezelfde voice actor is als Gollum. :+
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar buiten de stem af en toe was er geen gelijkenis tussen Gollum en King Bohan. Maar de manier waarop Kai praat en bewoog deed me echt te hard denken aan Gollum.

    Lag het aan mij, of was Kai naar haar confrontatie met het lijk van haar moeder/die generaal normaal? (dus niet meer een Gollum-achtig wezen)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zijn er nog manieren om aan de eps te komen en zijn ze een beetje de moeite waard?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Koop de game, dan heb je er al 2 (denk de eerste 2):+. Of je download ze via PSN (gewoon zoeken op "heavenly" en ze staan tussen je zoekresultaten).

    Episode 1: De legende van het Zwaard
    Episode 2: Bewakers van het Zwaard
    Episode 3: De opkomst van het kwaad
    Episode 4: De goddelijke geboorte
    Episode 5: De dag van de strijder
     

Deel Deze Pagina