Tiger woods pga tour 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door TeiZ, 13 feb 2003.

1. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Mede naar aanleiding van de review hier op Xboxworld heb ik het spel aangeschaft. De andere reden was dat ik al aardig verslaafd was aan 2000/2002 weet niet meer welke op de ps2. Die speelde ik eindeloos bij vrienden.

Ik moet zeggen 2003 is top!
    Een golfspel klinkt saai op eerste gezicht, maar als je een spel wilt spelen waar het tempo rustig is maar wel spanning bij is, is dit een leuke optie.
    Met een soort matrix-achtige camera-effecten en lekkere gameplay is dit een game die lange tijd leuk blijft!

-graphics ok (camera-effecten super!)
    -gameplay zeer goed (ook beginnners kunnen meteen competief zijn zodat je met multiplayer snel leuke wedstrijden hebt)
    -Sounds ok
    -replay zeer goed (eindeloze opties en langdurige sp )

score 8-8,5

ps: in grote mate verslavend! 8)

Wie heeft dit spel ook of juist niet! laat ff weten

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja! Ik ook natuurlijk, ik heb de game gereviewd en speel hem nog altijd :) Ik ben blij dat je het met mijn review eens bent ;)

Het is idd een zeer goede game die je lang zal blijven spelen, ook zomaar tussendoor./

3. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    zeer zeker, nog props voor de leuke/goede review over een niet al te bekende ( maar toch zeer verdienstelijke) game

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    het is de ultieme golf-game.... maar voor de fans
    heb er een demo van gespeeld en het is leuk.
    je kunt kiezen tussen 5 verschillende velden, maar het golfen vind ik niet afwisselend genoeg om het spel in huis te halen.:{

5. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen golf-"fan"

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben benieuwd, heeft iemand hier zijn golfer al helemaal ge-upgrade? Of sowieso het spel uitgespeeld, die Tiger challenge wordt op een gegeven moment wel heel erg lastig!

[edit:na een half jaar moet dit toch iemand gelukt zijn]

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game niet. Ook niet zulke goede ervaring met Tiger Woods 2001 (psx, was errug makkelijk).

Maar inmiddels de game gespeeld bij een maat en ja hij is leuk. Toch blijf ik wachten op Links 2004 (die nog dit jaar gereleased wordt als het meezit).

Deze krijgt wel live en komt onder het XSN vlaggetje, daarbij is links op PC super. Onthouden die titel als je Tiger leuk vindt!!!

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Links 2004? Hebbie daar een link van? (en dit is geen manier om grappig te zijn)

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kijk ff bij www.xsnsports.com, staan alle XSN-titels met linkje naar de desbetreffende site ;)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ziet er wel re-te-strak uit zeg! Mmmmm. Nog een golfspel in mijn collectie....?

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had wel mijn golfer helemaal tot de max ja :) Heel goed spel! Maar ik heb niet alle toernooien ook nog eens uitgespeeld. De Tour is het leukste.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer maak je dat spel eens af ;)

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jah ik ben hem kwijt ofzo :eek: Maar ik heb wel DTM uit het niets gevonden }:]

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mooi, dan kan ik je nu inhalen met Tiger Woods }:] DTM heb ik uitgeleend ofzo :{ Weet alleen niet aan wie

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hebben jullie nog tactieken voor me? Ik zit nu bijna bij de schotse golver die me de letter 'I' moet oplever van 'TIGER'. Ik heb alles bijna op 70%. Is dat ok? Of moet ik 'm nog meer upgraden?

Deel Deze Pagina