[XOne] Xbox 360 als media center gebruiken!?

Discussie in 'Games' gestart door Dominee, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominee

Dominee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (Had per ongeluk in de verkeerde topic gepost, dus bij deze nog een keer maar dan op de juiste plaats!)

Ik wil binnenkort een Xbox 360 arcade aanschaffen, voor gamen en voor het streamen van muziek e.d van m'n conceptronics CH3SNAS naar de Xbox 360, zodat ik geen pc hoef aan te zetten(heb een laptop met media center, maar wil ook zonder deze aan te zetten muziek kunnen streamen!).

Maar vraag me af hoe je de mp3's kan afspelen.
    Kan je een playlist aanmaken en zelf gekozen nummers af spelen, of bepaalde albums... Hoe moet ik dit zien, heb er geen ervaring mee namelijk!

Heb nu een Kiss DP-500, maar daar zie je de mappen van je hardeschijf waar de muziek in staat en kan je handmatig een nummer kiezen als je hem daarna met rust laat speelt die de hele bende achter elkaar af.
    Je kan hier dus geen playlist o.i.d. aanmaken, iets wat echt super irritant is.
    Vandaar dat ik graag wil weten hoe dat bij de xbox 360 is voordat ik hem aanschaf, het is voor mij een belangrijke functie!

Alvast bedankt voor de info!

2. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  3. Dominee

Dominee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  4. Dominee

Dominee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt er dat ik de zoekfunctie niet gebruikt heb... ik heb me rot gezocht!

Ik kan nergens een duidelijk en bevredigend antwoordt vinden, misschien dat er meer mensen zijn die er wat over kunnen zeggen en die goede tips hebben waar ik wat aan heb.
    Vind steeds alleen maar mensen die via hun pc streamen en niet alleen via hun NAS.

En het is voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk, of is dat geen reden om om meer info te vragen :mad:

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je zit toch echt weer in het verkeerde subforum hoor. Dazlindragon heeft je in je vorige topic toch verwezen naar het juiste topic?
    Je vorige topic ---> [Vragen]Media Delen (WMV, Foto's en meer..)
    Dat topic gaaat helemaal over dat onderwerp. Daar kun je je vraag stellen. Dit subforum gaat over Xbox Live etc. Ik ga je vraag kopieeren naar het topic dat ik zojuist gaf. :) Dan gooi ik deze thread toch op slot en gaan we daar verder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina