Hallo, Weet iemand of die in europa ook uit komt ?? Ik kan hem bij verschillende winkels niet vinden ... nooit van gehoord zeggen ze. Weet iemand een winkel waar ze hem wel hebben? Dank alvast.
komt niet in Nl. Ik heb de japanse versie bij play-asia besteld. Voor 35 euro thuis. Helemaal in het engels, zowel het boekje als het spel. heb er tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad
Ik heb geen HD tv, maar ik vind het er gelikt uitzien. Alleen soms staan poppetjes stil en bewegen de shirts alsof een orkaan met windkracht 7 langskomt . Met het spelen kun je kiezen of je op een innovatieve manier slaat en gooit met de rechter thumbstick. Of ouderwets met de knopjes. Het speelt wel fijn vind ik.
Maar in amerika enzo hebben ze toch ntsc oid Dat kunnen wij niet draaien? Of maakt dat allemaal niks uit ... Groetjes
Er zijn ook regiovrije games, en op play-asia kan je zien of het spel op een PAL xbox afspeelt. Deze kan ook op jouw xbox, de USA versie niet
Zoals Joene zegt. Je moet de Japanse versie hebben. De USA Versie gaat niet werken. Het spel is wel helemaal in het engels, zo ook het boekje!
Ik doe het natuurlijk ook liever in het echt. 2 x in de week trainen en zondag 14.30 knallen met die ballen. Maar dat neemt niet weg dat het op de computer niet leuk is. Je leert in zo'n computer spel denken wat je moet doen. Als ik train, doe ik dat voor 1 positie, voor mijn eigen positie weet ik precies wanneer ik wat moet doen. Maar op de spelcomputer moet je ineens voor elke positie bepalen. Dat maakt het wat afwisselender