1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wacht maar tot je hem voor de 2e keer ontmoet8)
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus jij denk dat als je een militaire achtergrond hebt, dat je dan meteen benen en armen gaat breken?

    Dat is onrealistisch en dus hebben ze dat er niet in gedaan.
     
  3. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Fixed.
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij hier vraagt is simpelweg onmogelijk. Rockstar heeft met zo veel mogelijk mensen zo lang mogelijk aan deze game gewerkt. De systemen die er in zitten zijn zo goed mogelijk uitgewerkt. Tuurlijk ik zou ook graag een game spelen waarin: je kan freerunnen als in Asassins creed, kan zwaardvechten als in Ninja gaiden, een level up systeem hebt zoals in World of warcraft, een intens verhaal kan spelen als in GTA 4, een grote levende stad kan ontdekken als in GTA 4 etc etc.

    Maar dit kan gewoon niet op de huidige generatie consoles.

    De stroefheid vind ik trouwens verwaarloosbaar. Ik vind dat het schieten / cover nemen heerlijk werkt. En ja ok de hand to hand combat zou verbeterd kunnen worden, maar ik vind het toch heerlijk aanvoelen om iemand de grond in te trappen en met mn honkbalknuppel te bewerken hoor.

    Voor de mensen die zeuren over het autorijden: ga autorijles nemen en probeer zelf eens een handrembocht te maken met een snelheid van 80 km per uur. Autorijden in GTA gaat goed zolang je maar goed afremt voor de bochten.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    QFT
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo doet niko bellic zich wel voor.
    En daarnaast, geloof mij maar, als je echt in het leger hebt gezeten kan je echt wel wat meer dan alleen stoten/trappen/kopstoten uitdelen. Er wordt juist heel veel getrained op verdedigingstechniek. En onder het kopje techniek kan je heel wat meer verstaan. Vergeet niet dat militairen (vooral in die oostblok kanden) worden opgeleid tot echte killmachines. Dus wat ik zeg is wél realistisch.


     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gta gekocht? of een autorij simulator?
    dus dat vind ik dan weer geen goed argument, niet dat ik me heel erg stoor aan het auto rijden,
    kwestie van wennen,

    het enigste waar ik me aan erger zijn die bomen-_-'
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  8. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Na net de drie jurassic parc films te zien wil ik ze even vergelijken met gta4. wat heeft jurassic parc te maken met gta4 denken jullie nu. Wel logisch: ze spelen zich alletwee af op een eiland.

    Ik vind het persoonlijk bijzonder jammer dat er geen dinos in gta4 zitten... etc


    Punt is: je kunt met alles beginnen vergelijken dat er vage gelijkenis mee heeft. Tuurlijk zijn er dingen da jij vind dat er bij moesten maar de makers kunnen niet iedereen tevreden houden. Geef mij bv. maar veel liever dat derde eiland dat jij wil oppofferen voor wat betere combat-moves.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol::lol::lol::lol:

    Dat 3e eiland was eenvoorbeeld. Ik denk dat ze de tijd die ze gestopt hebben in 1/10 van dat eiland zelfs genoeg was voor een betere combat.
    Ik wil interactie met de omgeving. Als ik op springen druk wil ik direct springen, niet eerst een halve aanloop en al die onzin.

    En kijk de films eerst maar voordat je oordeelt. Jurasic Park met GTA vergelijken :lol::lol::lol:
    Wát van jurrassic park vind jij echt in gta passen? Van bourne vind ik dat namelijk combat + achtervolgingen. Duidelijk zat. Vergelijking zo gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    :'-(
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt me wel vet om met een T-Rex een bank te beroven. Maar het probleem is dat je die T-Rex niet door een Pay'n Spray krijgt voor een ander kleurtje dus heeft zelfs die domme politie je zo opgepakt. Aan de andere kant zou Martin Gaus dat nooit accepteren, zo'n T-Rex in een game. En Martin wil je echt niet kwaad maken.......
     
  12. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    geforceerd grappig proberen te doen:'-(
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Boeiend.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien heet het wel sarcasme..... Volgende keer zal ik het wat duidelijker voor je laten doorschemeren goed?

    Anyway:

    Persoonlijk vind ik de gamer van tegenwoordig een beetje te veeleisend in dit geval. Nu vind ik zelf ook wel dat je voor die dikke € 55,00 wel kwaliteit mag verwachten. Ik denk dat ik zeker 40 tot 50 uur plezier ga beleven aan GTA IV. En ik vind niet snel een manier van entertainment waar ik voor € 55,00 40 tot 50 uur plezier heb. GTA IV biedt mij heel veel plezier en ik blijf erbij dat de sfeer en de details deze game groots maken. De missies hadden van mij ook wel wat meer variatie mogen bevatten, maar goed, het perfecte spel bestaat niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is altijd ruimte voor verbetering.
     
  16. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0

    :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  17. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat ik het serieus bedoel é. Ik wil alleen aantonen dat jou vergelijking met films van jason bourne even belachelijk is als gta met jurassic park vergelijken. Er zijn ondertussen wel 8000 films met combat/achtervolgingen en in elk van die films gaat wel minstens een element zitten dat sommige mensen in GTA4 willen zien..
    Het blijft een spel dat nu eenmaal op sommige gebieden beperkt is. Jij stoort je daar nu aan, anderen ni, ze kunnen niet alles erin steken om iedereen 100% gelukkig te maken.. En als je dan gaat vergelijken met 1 film en klaagt dat dat ene iets uit die ene film er had moeten inzitten. Komaan, zo blijven we bezig..
    Ik denk dat mensen zo op gaan in de GTA4 hype dat ze soms vergeten dat het een spel is en wa veel verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Okee... Laten we vooral weer ontopic gaan nu :)
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wacht even. Cookie X, ik snap dat je me niet mag (heb niet voor niks 2 warnings gekregen van jou), maar om nou elke discussie af te kappen waar ik mee begin?
    Dit gaat gewoon over de gebreken die gta heeft, waardoor het spel nooit een 10 verdient, imo niet eens hoger dan een 9 (die 9,5 waar ik het eerder over had vind ik bij nader inzien veel te hoog).

    Wat ik grappig vind om te zien is dat veel mensen zeggen: ja maar, dat autorijden is realistisch en ze maken deze game realistisch. Nou, weet je wat realistisch is: als je tegen mensen aanloopt en ze laten hun mobieltje/tas of wat dan ook vallen, dan laten ze het liggen schelden misschien een beetje en lopen ze weer rustig weg. Nou echt realistisch!!
    Je rent altijd harder dan de andere mensen die je willen achtervolgen. Dat is ook inmens realistisch uiteraard. Want niko bellic is wereldkampioen sprint....
    Of je botst tegen een politie auto aan, deze zet meteen de achtervolging in. Maar als nou iemand anders tegen een politie auto aanbotst? Dan gebeurd er niks.. echt realistisch

    Zo kan ik honderden voorbeelden opnoemen waarom GTA IV niet realistisch is, dus waarom ze dan het autorijden zo hebben gemaakt?? Doe het dan alles of doe het niet. Het is nu een beetje space jam geworden, halve realiteit.

    http://www.youtube.com/watch?v=Bim7RtKXv90

    vs

    http://www.youtube.com/watch?v=cD-uQreIwEk

    Welke komt het dichtst in de buurt.. zo belachelijk vind ik de vergelijking niet.
    Want je hebt missies bij GTA:
    - Je moet iemand sniperen vanaf gebouw.
    - Je moet bij veel missies ontkomen aan de politie.
    - Je moet vaak "slimme" manier te werk gaan (lokken etc. al wordt dit altijd zwaar voorgekauwd).
    - Je bent in principe een coole "alles kunner" (aangezien niko met elk wapen overweg kan gaan, mensen kan uitschakelen, met elke auto overweg kan gaan etc.).

    ik snap waar je op doelt, maar met die jurassic park opmerking sla je echt de plank mis.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He een korreltje zout.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina