1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een militair ;)

    Bij mij botste een willekeurige auto tegen een politie aan en die werd door de politie uit zijn auto getrokken.


    Verder: lastig he, zo'n gehyped spel.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus alle militairen rennen harden dan alle burgers en politie in "new york" (ja ik weet dat het eigenlijk liberty city is)..... realistisch, ik snap je knipoog, maar meld het dan niet.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Echte realisme vind je alleen maar als je je console uitzet en door de voordeur naar buiten stapt.

    Punt is gewoon dat er een hoop misschien niet strookt met de realiteit in GTA IV, maar gezien die enorme wereld en de details in het spel kan je dat de makers niet echt kwalijk nemen. Ja, GTA IV is realistischer dan voorgaande delen, maar het nadert de werkelijkheid natuurlijk nooit. Moet je je voorstellen, al die NPC's die allemaal wat anders doen en dan ook constant voor de gamer het realisme zo veel mogelijk moeten nabootsen. Onmogelijk bij deze generatie consoles. En al helemaal in zo'n grote wereld.

    Mijn inziens hebben de makers van GTA IV er een hoop uitgehaald en een meesterlijke game gemaakt. Ik zeg niet dat ze er alles hebben uitgehaald, maar je kan ze niet verwijten dat het spel niet constant met de realiteit overeenkomt.
     
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan blijf ik bij mijn laatste statement: Ik gok dat je je teveel door de hype laten meevoeren. En dan kan een spel alleen maar tegenvallen.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je begrijpt dat je mijn mening steunt waarom het niet zo verkapt realistisch moet zijn :+
    Realisme heel leuk en aardig maar werk het dan goed uit en niet half. Daarmee doel ik dus o.a. op dat mensen spulletjes hebben die ze laten vallen.. maar gewoon laten liggen.. laat het dan toch achterwege a.u.b. want dit doet juist af aan het realisme.

    Juist niet, ik heb misschien hooguit 1 of 2 trailers gekeken en een paar screenshots, geen enkele preview gelezen en zo ben ik de game in gegaan...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    ?? Ik deel je mening helemaal niet. Ben ik echt zo onduidelijk?

    Ik vind GTA IV een geweldige game en behoort tot mijn persoonlijke favorieten. Maar blijkbaar is mijn verwachtingspatroon wat lager dan het jouwe.

    Ik maak niet vaak games mee waar ik ruim 40 uur fun aan beleef en dan in zo'n wereld vol geweldige details en een prachtig verhaal. Dat ze het autorijden dan wel realistischer hebben gemaakt maar niet het hele spel de echte realiteit nabootst kan ik eerlijk gezegd niet zo mee zitten.
     
  7. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem ik mijn uitspraak terug en ben je gewoon een azijnpissert :b:
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe nee gewoon een kritische gamer.
    Blijkbaar heb ik in de 19 jaar dat ik leef heel wat meer games voorgeschoteld gekregen dan jullie en kan ik ook kritischer kijken naar games. Ik vind GTA wel een leuke game, begrijp me niet verkeerd, maar ik snap niet dat sommige de game zo ophemelen. Want veel beter dan de vorige delen vind ik hem namelijk niet!

    Het hele idee van: rij hier naartoe, doe dat... er wordt bijna geen vrijheid aan je overgelaten. Elke moment wordt steeds gezegd wat je moet doen. Zo nu en dan mag je een keuze maken: kill ik de één of kill ik de ander. Verder wordt bijna alles continu voorgekauwd. Er is weinig wat je echt zelf moet oplossen. Daardoor wordt het vrij saai en voorspelbaar de hele tijd. Niemand die het hier mee eens is?
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in mijn 22 jaartjes ook al heel wat games gespeeld hoor. Wellicht ben ik gewoon sneller tevreden qua games.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwachte er zelf niet heel veel van dus voor mij valt het zeer mee.
    Leuke "campaign", goede acteurs (vooral enkele).
    Als ik een echte goede geweldige fantastische etc bla bla game wil spelen ga ik wel Bioshock, Deux Ex of w/e doen toch? :)
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8) Ik ben 30 jaar en ik game al voordat ik de poepluiers uit was (en nee, ik was niet gewoon traag met zindelijk worden :b:) dus ik denk niet dat je meer games hebt voorgeschoteld gekregen dan ik. Dat doet er eigenlijk ook niet zoveel toe.

    Elke keer als ik het spel opstart en ik kijk om mij heen dan besef ik dat ik nog nooit in zo'n mooie en gedetaileerde sandbox game heb rondgelopen. Daar ben ik blij om, want zo haal ik toch wat meer fun uit mijn games. En ik ben ook best kritisch qua games want er zijn een hoop games die mij totaal niet kunnen boeien en anderen misschien wel maar ik kan daar niet echt mee zitten. Kritisch zijn is niet hetzelfde als je gelijk willen halen.

    Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik denk dat het genre je misschien niet echt bevalt. Want in dit genre is GTA IV toch echt koning en niemand anders. Of je het een leuk spel vind is wat anders, maar er is geen sandbox game die beter is of in de buurt komt van GTA IV.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ga toch lekker dat spel spelen joh:thumbs: Het is Top.:+
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig. Dan is deze discussie ook weer opgelost :thumbs:
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina