Het is tijd om de stoflaag eens van deze thread te halen.
Ik ben (onder andere) bezig met the thieves guild, met de quest: 'Ahdarji's Heirloom'.
Om even de herinneringen terug te brengen: dat is de eerste quest die je doet nadat je klaar bent met Armand Christophe.
Het komt er op neer dat ik een ring moet stelen en daarvoor naar Amusei gaan die in de nor zit van Leyawinn (rings any bells?).
Enfin, een platzak vertelde me dat ik met Hlidara Mothril moet praten.
Het groene wijzertje op de map wijst naar plaats vlak naast een fort (Anutwyll), langs Bravil.
Er is daar alleen geen hol te doen... Daar zou dan dat vrouwtje Mothril moeten staan neem ik aan?
Daarnaast heb ik al vernomen dat de ring te jatten is uit de jewel box naast het bed van de count & countess. Deze gaan pitten na 11 uur. Echter, alleen die vent is aanwezig en zijn vrouw niet. Dus: geen ring in de jewel box.
Ik denk dat er een foutje is. Waarom staat het groene pijltje bij een fort, terwijl ik met iemand moet praten? En waarom zijn die 2 mensen (Hlidara Mothril & de countess) nergens te bekennen?
Heb ik dat vrouwtje per ongeluk onbewust eens doodgemaakt (heb dark brotherhood al uitgespeeld maar kan me niet herinneren dat ik een onschuldig iemand richting hemel heb gestuurd. Stond er van te kijken dat Lachance me kwam bezoeken), of is het gewoon heel simpel en ben ik dus gewoon dom bezig?
Help
(*gaat ondertussen verder met Fighters Guild)
Klik om te vergroten...