1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net voor het eerst Cops 'n Crooks gedaan. Wat briljant zeg als maffia zijnde _O_

    Heerlijk die spanning! "Hoever nog!?" "Bijna bijna!!" 8)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat is tot nu toe je beste potje online, ik had net een Team Deathmatch van 10 minuten zonder auto-aim, en ik eindigde met 29/8, maar we verloren wel. Waarom? Simpel! Het was 3 tegen 8 op het einde -_-'
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wordt er al gebruik gemaakt van de Gamertag Image Generator hier? Heb ik speciaal voor xbw ontwikkeld.

    Met deze Gamertag Image kun je zien wie op het forum deze game allemaal speelt. Deze wordt automatisch bijgehouden en is dus altijd actueel. Ideaal voor in de openingspost dus.

    Dit is de Gamertag Image voor GTA IV op de Xbox 360:

    [​IMG]

    Jezelf op deze lijst zetten kan via deze link.

    Code voor in de openingspost:

    Code:
    [noparse][IMG]http://gamertag.leedbek.nl/gamertagimage.php?id=3[/IMG]
    
    [url=http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=3]Klik hier[/url] om je gamertag toe te voegen![/noparse]
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van die cops 'n crooks matches, one for all, en dan crook zijnde, je stopt met zijn vieren op de brug, allemaal eraf springen, 1 valt dood op beton, iedereen lachen, politie is nu oook op de brug, we proberen al lachend zo snel mogelijk naar de boot te zwemmen, ik zit erin, 2de ook, 3de gozer: wait for me wait for me, terwijl hij erin probeert te komen, nu heeft er 1tje een rocket launcher,
    ik paar schoten van dat ding ontwijken voordat ik weer een poging doet om 3de gozertje uit het water op te vissen, en we varen weg naar de horizon!

    tsja, dat was dus mijn vetste game moment in de multiplayer\o/
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gisteravond de SP uitgespeeld, dus ga me vanaf nu ook op de MP richten! Add me als je keer potje wil doen! :thumbs:
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

    De MP servers zuigen, gisteren voor de 4x van rank kwijt geraakt.

    Was lvl 5 en ben weer naar 1 teruggezet :x

    Geen motivatie meer om het nog te spelen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Speel je op een PS3? Aangezien dat een bekende bug is. Op de 360 heb ik er nog niemand over gehoord. Maar level 5? Dat is 200.000 dollar (?). Ben bijna level 4 en vind dat al lang duren. Dan is het wel balen inderdaad...
     
  8. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, waarschijnlijk is het heel simpel, maar hoe in vredesnaam join je een game? Als ik via die mobiel multiplayer opstart krijg ik steeds zo een scherm waarin ik een game moet maken, maar daar zit ik niet op te wachten. Ik wil er gewoon een joinen...
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als er geen game beschikbaar is host je er vanzelf 1 soms, duurt het 10 min voordat er iemand joined, soms wou ik een game joinde, en startte de host de game maar niet, dus iedereen zeike, ik vrolijk mee zeiken, maar toen kwam ik erachter dat ik de host was, zo snel kan het dus gaan:p
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, had ik daarnet nog. Ik zocht naar een game dus ga rustig even mijn mail checken terwijl hij aan het zoeken is. Hoor ik opeens: Everyone kick Cookie! Meestal is dat alleen omdat ik Nederlands praat of bijdehand doe maar nu was ik host. Binnen een paar seconden waren er 12 mensen gejoined. Meestal gaat het wel aardig snel.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zins vandaag wat meer bij multiplayer bezig. Zo wat ranked co-op gedaan. Maar dat kun je precies niet met je vrienden ranked spelen? Wel met player match.

    Ik heb ook toch wel soms wat problemen. Soms is er totaal niemand en blijft dit lang zo eer er iemand joint of wel zijn er veel spelers en word ik daat even terug geplaatst naar singleplayer omdat er geen connectie meer is met een andere speler.
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het irritant alsik cops 'n crooks zit te spelen, en vooral als cop zijnde zit je met een auto die of niet kan rijden, of wel redelijk kan rijden maar dan weer de verkeerde kant op gaat, of achter de verkerede crook gaat:p
     
  13. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online wil, lukt dat bijna nooit. Heb tot nu toe nog maar 2 potjes kunnen spelen. Meestal staat er dan: 'This gamesession no longer exsist' of 'disconnected from server'. Weet iemand waar dat aan ligt???
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Fucking hell, haat aan die mensen die alleen maar Hangmans NOOSE spelen om hun rank omhoog te krijgen... ¬¬ Dan join ik een potje, ben ik de vierde speler, en wordt ik er uitgekockt omdat ik degene ben met de laagste rank (HN is makkelijker met z'n drieën).

    Áls het dan een keer lukt is het wel lekker cashen, $4500 in +/- 3 minuten als je niet drie keer doodgaat.
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik deed gister dealbreaker om te kijken hoe dat ging, maar ik snapte er niets van, toen ik eindelijk was op die plek waar ik iedereen dood moest maken waren die gasten al klaar 8) Ik was wel als eerste terug :+ Nouja, wel 4500,- met een beetje rondrijden. Dat gaat dus wel snel als je omhoog wil gaan met je rank
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb weer hetzelfde probleem als met het begin toen ik GTA IV had gekocht... kan geen mulitplayer games meer joinen wordt bijna altijd teruggekickd naar singleplayer. Raar!! Want hij deed het een hele tijd per-fect.
     
  17. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het wel aan NAT?

    P.S. Accept me even ;)
     
  18. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    hulptopic of routertopic wellicht beter
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    O ben jij dat whehe dacht al wie is dat dan...
     
  20. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je je rank?
    Ik kan het maar niet vinden ..:/
     

Deel Deze Pagina