GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan die sms ook niet wissen volgens mij
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar heb je idd deels gelijk in! De sms van de auto die je moet gaan zoeken kun je idd niet verwijderen, maar zodra je de auto in de garage hebt afgeleverd en het nieuwe smsje hebt, kun je de oude wissen!
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Repeat: Dan wordt de oude automatisch gewist.
     
  4. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    yoo ik ben al bezig jongens thnx moet nou nog 20 autos leveren...
    nou komen die smsjes wel haha8)8)8)
     
  5. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je nu ooit de 1ste sms gehad of ben je gwn locaties afgegaan en zijn ze dan pas gekomen? Want ik heb al alles voor Brucie gedaan en 'Smackdown' maar nooit sms gehad. Is blijkbaar bug want er zijn er ng die dit hebben. Daar gaat mn 100%
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik word echt gek van Rolled Over. Ik heb echt 7 flips gedaan en nóg telt hij niet. Pff, dat moet zo precies. Ik heb al tig tutorials bekeken op youtube, maar ik krijg hem maar niet.
    :mad:
     
  7. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    De rollen die je in de lucht maakt tellen niet mee, he. Ik weet niet of dat hier al een keer gezegd is. Maar volgens mij tellen toch echt alleen de rollen die je op de grond maakt. Ik had dat namelijk ook een keer dat ik in de lucht al een paar keer rolde, en toen op de grond nog 3 keer. Toen kreeg ik hem ook niet. Ze moeten naar mijn weten echt allemaal op de grond.
     
  8. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, want ik heb hem wel degelijk in de lucht gehaald. Ik was al een aantal dagen bezig met het proberen van die achievment. En het bleef me telkens niet lukken. Maar op de dag van die achievment kwam ik toevallig voorbij, reed ik op zo'n geel richtingsbord en met toeval draaide een vliegtuig net naar links. Resultaat, ik raakte met de neus van men voertuig het vliegtuig en ging hierdoor nog eens meerdere koprollen maken. Achievement unlocked :)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maakt me maar 3 rollen ofso, en toen had ik hem opeens. Zal wel mazzel zijn geweest.

    Wat zijn die assissen missie's makkelijk zeg :'-( Jemig
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus zou de Car launch glitch eigenlijk ook gewoon moeten werken? :9
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had hem zelfs na 2 rollen :confused:. Was de heletijd bezig op dat vliegveld en heel vaak ook iets van 7-8 koprollen maar toen ik hem een keer verkeerd raakte kreeg ik hem wel :confused:
     
  12. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien. Het filmpje is in de multiplayer gefilmd, en vermoedelijk is die Rolled Over achievement een offline achievement. Ik heb die Car lauch glitch een paar uur geleden nog geprobeerd in de singleplayer. Het is me toch 1x gelukt enorm ver te vliegen, maar Niko blijft er dan ook niet inzitten. Probeer eens met de achterkant van je voertuig. Ik weet niet wat voor effect dit zal geven.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die achievement van Rolled over is idd om gek van te worden.
     
  14. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb moeite met deze achievement:
    It'll Cost Ya (5 points): Complete a taxi ride without skipping from one island to another.

    Als ik gewoon in een taxi ga zitten krijg ik de achievement niet. Ook als ik de rit helemaal uitzit van een taxi, dan nog krijg ik hem niet.

    Iemand een tip?
     
  15. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel van een eiland naar een ander eiland gaan met de taxi dus je moet niet op hetzelfde eiland blijven.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het staat er al uitgelegd : een hele taxirit zonder skippen van 1 eiland naar een ander eiland.

    edit : snap! te laat.
     
  17. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah...wacht, nu snap ik hem.

    Ik dacht dat er stond: zonder van het ene eiland naar het andere eiland te skippen.

    Maar er staat dus dat je de hele rit volledig moet uitzitten en dan een ritje maakt van een eiland naar een ander eiland.

    Dank u :)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Fatal_Glenn moet wel gelijk hebben. Ik heb deze glitch uitgeprobeerd en de meest ziekelijke stunts uitgehaald. Geen achievement...
    Bah, 5 op de grond is toch even wat moeilijker.
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

    Op een gegeven moment krijg je de keuze om francis of derrick te killen.

    Als ik francis kill, kan ik de achievement voor het 100% uitspelen van het spel dan nog wel halen?
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  20. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Rolled Over:

    Ik reed voor een missie naar het laatste eiland en werd achtervolgd door de politie, ik werd geraakt en kwam aan het begin van een brug in aanraking met een opstaande rand in het midden en ik ging direct een keer of 6 over de kop alleen schuin waardoor ik de achievement niet kreeg.

    Nadat ik de politie had afgeschud heb ik snel een snelle auto gejat en ben ik terug gegaan naar die plek en toen had ik hem bij m'n 2e poging.

    Volgens mij was het de Alqonquinbridge, in ieder geval een brug richting het laatste eiland en hij lag noordelijk (hoog op de map).

    Succes!
     

Deel Deze Pagina