Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hebben ze het pakketje gewoon bij de buren geleverd!
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Vaagjes, woensdagmorgen was die klaar voor verzending en ik heb nog steeds geen mailtje gekregen of enige vorderingen op UPS wanneer ik m kan verwachten. Ontvangen factuurgegevens staat er:confused:
    Of is er ook een kans aanwezig dat ik vanmiddag of maandag zo ineens zo'n kerel van UPS voor de deur zie, zonder ook maar enig bericht te hebben gehad over de verwachte datum van levering?
     
  3. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus nu de E68 probleem gekregen, heb met Xbox 360 customer support gebeld en ik krijg dus een nieuwe Harde schijf van 20 gig thuis gestuurd, iemand enig idee hoelang dit precies kan duren?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had mijn headset binnen een dag, maar dat is makkelijker verzenden. Ik gok dat het een week zal duren voordat jouw 20 GB HDD binnen is.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een neiuwe headset gevraagd omdat je oude kapot was?
    Ga ik denk ik ook maar doen.. Deze heeft nogal vaak ruis..
    Heb je dan zo'n nieuwe gekregen, met tussen'clipje' in de draad?
    En was het nodig de oude op te sturen?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, ik heb de oude generatie gekregen. Ik kreeg dan ook de oude versie omdat de nieuwe versie met het tussenclipje nog niet bestond. Het is dus al een tijdje geleden.

    Toen ik belde kreeg ik direct een nieuwe zonder mijn oude op te sturen omdat dit mijn eerste keer was dat een accesoire kapot was gegaan. De tweede keer kreeg ik een half duitse vrouw aan de lijn, waartegen ik Engels moest spreken. Ik weet niet of zij het goed heeft behandelt, maar zij vertelde mij dat ik nu eerst mijn oude headset op moest sturen voordat ik een nieuwe kreeg.

    Dus ik wilde mijn headset opsturen, en per toeval (het was de volgende dag na het telefoontje) kreeg ik een nieuwe in de bus gedropt! Dus ik weet niet zeker of het haar schuld is, of dat je gewoon altijd een nieuwe krijgt zonder de oude op te sturen.
     
  7. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut. Op mijn verjaardag een RROD :')

    Wat is de procedure?
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox vrijdag opgestuurd, zaterdag aangekomen in Frankfurt. Even afwachten nu dus. Gelijk GTA 4 besteld dit weekend. Alleen ik had nog een vraagje. Wat is de procedure met de spellen die kapot zijn gegaan dankzij de xbox 360? Ik had gehoord dat je alleen spellen van Microsoft zelf kunt vervangen voor € 15,00? Hoe en waar kan ik dit doen? Moet ik dan weer de helpdesk bellen of?
     
  9. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dan worden onze xboxen nog vriendjes. Die van mij is ook zaterdag in frankfurt aangekomen :p
     
  10. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een oude Xbox 360 (uit 2005 dus niet de nieuwere) en sinds hij op mijn kamer is gezet (liggend) begint hij krassen te maken op mijn spellen. Bij call of duty 4 begint hij steeds minder maps te laden, en bij GTA IV stopt ie bij sommige stukken zoals de snelwegen (The disc is unreadable) mja ik zit dus nooit aan m'n xbox en ik doe uitermate voorzichtig met mijn cd's.. denk je dat ik dit vergoed krijg of wat?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Komen er ook krassen op dan of krijg je alleen maar errors. Dan kan je ook helpdesk bellen en vragen om 'n nieuwe drive..
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    MS opbellen, even je naam en adres geven en serienummer van je console, vervolgens krijg je de dag later labels binnengestuurd, en moet je voor een lege doos zorgen (gewoon bij de C1000 of ander supermarkt) en komt de UPS hem ophalen.
     
  13. Vagrant

    Vagrant Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp hoef je dus geen contact op te nemen met de winkel/webwinkel van waar je de xbox hebt gekocht?

    Dit omdat ik me afvroeg waar je het beste een xbox kunt kopen i.v.m. (eventuele) toekomstige hardware problemen. Wellicht dat het namelijk bij bepaalde winkels nogal een heel gedoe geeft.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee je krijgt van MS 2 jaar garantie, en een jaar extra voor een RROD. Dit gaat allemaal buiten de verkoper om, dus je kan gewoon zoeken naar de laagste prijs :).
     
  15. Vagrant

    Vagrant Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Harstikke mooi. :) Bedankt voor je snelle reactie!
     
  16. Remspoor

    Remspoor Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds 2 dagen de error "disc unreadable" steeds als ik GTA speel, of bij het opstarten van het spel al, of bij de eerste keer opslaan. Voorheen kwam dit een stuk minder voor en kon ik gewoon verder spelen zonder problemen. Nu ben ik van plan om MS te gaan bellen, alleen heb ik nog een paar vragen.
    Als ze je xbox voor dit probleem meenemen verlies je dan ook alles van savegames en achievements? Want dit zou ik behoorlijke "jammer" vinden. Ook vraag ik me af wat er met het spel gebeurd want een ander spel start nog gewoon op en kan ook gespeeld worden. Krijg ik hier nu een nieuwe voor of kom ik een nieuwe aan 't kopen?

    Edit: Heb ondertussen twee keer gebeld en als antwoord kreeg ik de eerste keer dat ik ergens anders op een xbox moest proberen om te kijken of het aan de cd of de xbox lag, dit bleek aan de cd te liggen. Toen weer terug gebeld en nu kreeg ik te horen dat xbox een onderzoek heeft laten doen naar het krassen maken op cd's van de xbox en dat hieruit is gebleken dat dit niet het geval is. Nu kreeg ik als tip om rockstar te bellen om te kijken of zij een herstellingscentrum hadden of naar de winkel terug te gaan. Ik denk zelf alleen dat de winkel weinig voor me zal doen.

    Heeft iemand hier ook ervaring mee?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  17. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox woensdag op gestuurd hij was vrijdag aangekomen en heb nu net een mailtje gehad dat mijn xbox naar mij word opgestuurd. Aangezien dat vrij snel is de kans dan groot dat ik niet me eigen xbox terug krijg?
     
  18. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Door dat mijn xbox lange rechte krassen maakt op de cd krijg ik bij sommige stukken van spellen disc is unreadable, bij gta IV in dit geval de snelweg, dan verdwijnt de snelweg en paar sec later zegt ie disc is unreadable, bij call of duty 4 bij sommige maps (online) krijg ik dat ook, maarja gta IV heb ik miss net een week en hij is 0 keer uit de xbox gehaald dus ja dat kan alleen maar de xbox zijn toch?
     
  19. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    - savegames worden op hdd opgeslagen, je hoeft alleen je xbox op te sturen.
    - bij mij is ook vaak het geval dat gta disc unreadeble geeft:confused:, geen krassen etc. maarja ik kan er mee leven.
    - ik weet niet waar je gta gekocht hebt, maar een vriend van mij kreeg gewoon nieuwe gta

    Mijn xbox gister stuk, nou had ik gehoord dat bij dixons goede service was. En ja hoor geweldige service. Heb nu nieuwste xbox gekregen, hdmi poort, benq drive en veel stiller dan die ik eerst had. Dus toppie service bij dixons(Y).
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  20. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om m'n xbox te verkopen maar zit met enkele vraagjes.
    Ten 1ste, Hoe zit het nu met mijn garantie? Toestel is gekocht op 22-09-2006 dus garantie telt tot 22-09-08 maar dit is niet mijn originele xbox. Dit is degene die ze me enkele maanden geleden hebben terug gestuurd nadat ik de mijne had binnengedaan omdat ik de rode ringen had...
    En ten 2de, het serienummer van m'n xbox op het aankoopformulier komt nu niet meer overeen met het serienummer van de xbox die in m'n bezit is. Hoe los ik dit op???

    Greetz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina