1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst kwam die vraag over die medalchest voorbij. Dankzij Living dead er nog een bij gehaald:

    [​IMG]
    Zombie killing spree

    De 600 exp is ook mijn doel. Ik zit nu op 480 en verwacht met die infection wel de 500 exp te halen.
     
  2. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn doel is level 50 ik heb nu al 930 exp. Ik ga hoogstwaarschijnlijk deze week mijn 50 halen.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er niet op rekenen.
     
  4. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Updates voor juni zien er weer goed uit, ben benieuwd hoe 1vs1 gaat bevallen(hardcore)
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Joost jij speelt ook nog steeds?
    Ik al tijden niet meer gedaan, laatst eventjes wat gekloot. Miss toch maar weer beginnen..
    Leuk zo'n sig, ma te groot voor dit forum..
    [​IMG]
     
  6. scarjoa

    scarjoa Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik een paar mensen toevoegen die vaak online halo3 spelen?, aangezien ik geen zin heb om alleen maar tege amerikaanse mensen te spelen en niemand hier in de omgeving een xbox heeft :p
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon toevoegen en dan zie je vanzelf wel wie je geaccepteerd heeft :9
     
  8. scarjoa

    scarjoa Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja aangezien ik dat nogal asociaal vind vraag ik het toch even O-)
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had 18 Mei ook eindelijk General gehaald! Ik was op 16 November Brigadier geworden dus het heeft me zowat 6 maanden geduurd om General te worden!

    [​IMG]
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    sjezus wat vind ik dat matchmaking in halo 3 verneukt zeg..
    is er geen manier om gewoon in te typen(ala RBS:V) ik wil die en die gamemode doen, laat me een lijst zien welke server lekker vol zit en laat me erbij. want nu zit ik ik weet me god niet waar te zoeken.. zo'n beetje elk menutje wel gehad zo'n beetje, en het enigste waar ik in kan komen is 4p slayer.
    terwijl ik in halo 2 absoluut geen moeite had met het vinden van chille potjes.

    kan iemand me hier vertellen hoe ik lekker snel en simpel in een lekker volle server team slayer kom.(en niet dat 2 vs. 2 gedoe maar met lekker grote teams)
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dat zelf ook altijd. Zijn er genoeg players online in bv. Team slayer, maar dan kom ik nog in een potje waar het maar 3 vs. 3 is. Bij lonewolves heb ik het ook, matches van 5 of zelfs 4 players. Bij Big team battle mag ik al blij zijn wanneer ik in een match kom (zoeken duurt ook echt een tijd), maar dat kan ook komen doordat niemand dat speelt.
    Ik zoek altijd matches met "Good connection" aan, daarbij duurt het even voor er een match gevonden is. Als ik iets anders aanklik bv.my language, dan zit ik binnen no time in een potje (wel met lag meestal, dus daarom heb ik alleen maar good connection aan).
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind matchmaking wel lekker werken opzich. Weinig lag en werkt gewoon goed
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Inderdaad, beter als hoe die van GTA IV werkt |:-.
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben na 600+ social matches nu voor het eerst ranked aan het spelen op mn main account, dus wordt het tijd om voor de level 50 te gaan:) Heeft er hier iemand zin om te proberen een heel eind te komen met team doubles? Ik ben nu dus nog level 1 daar in, maar ben wel redelijk goed in het spelletje als ik een beetje op gang kom:)


    Trouwens in m'n 3e matchmade game de Open Season medaille, terwijl ik na 600+ social matches die nog niet 1x gehaald had 8)
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je nu bij matchmaking tegen mensen komt van level 1.. zijn waarsch dus wat lastiger dan die van social ;)
     
  16. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Reddevilllllllll
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Halo 3 eigenlijk nog een keer uitspelen op Heroic. Ben met de release voor Normal gegaan omdat ik toch alleen speelde en zo snel mogelijk wilde weten hoe het nu eigenlijk afliep. Heb het daarna nog wel eens op Heroic gedaan, wederom alleen, en heb geloof ik de eerste twee missies gehaald maar daarna heb ik het geduld er niet meer voor kunnen opbrengen. Als er iemand is die zin heeft om met mij vanaf missie 3 de Campaign door te lopen op Heroic, meldt het dan even. Of stuur me een PM, voeg me toe op Live/stuur een berichtje via Live, whatever :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  18. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO 3 voor point achievements

    wie wil er met mij halo 3 doorlopen voor de campain scoring achievements??

    add me ON 360
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders gewoon weer een squad maken van 4 zodat we meteen op legendary kunnen spelen? Ik moet de laatste 3 levels nog steeds...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik de hele campaign nog, maar ik wil wel heel graag op legendary alles uitspelen en die kut skulls halen. Please voeg me toe, dan kunnen we eens een keertje duidelijk afspreken wanneer we dit een keer kunnen gaan doen. Als ik met iets anders bezig ben kan dat dus niet, dus een afspraak maken lijkt mij in dit geval wel het beste. ;):9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina