Ironman

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 apr 2008.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Uitgever
    SEGA

Developer
    SEGA

Genre
    Beat 'm Up

Release datum
    Xbox 360
    2 mei 2008

Ik zat net toevallig even via het 'nieuwtjes' forum een filmpje te kijken over de gameplay van Ironman. En hoewel ik het nooit erg heb op games die n.a.v. een film worden gemaakt zag dit er toch erg vermakelijk uit zeg! :eek:

Dus ik ging even kijken voor een thread in het gamesforum, maar die kon ik dus niet vinden, vandaar dat ik er maar even 1tje maak. :)

Heb eigenlijk maar 1 level gezien en het zou leuk zijn als het een beetje uitgebreid zou kunnen worden naar drukkere gebieden naast deze woestijn, maar van wat ik gezien heb ziet het er tot nu toe leuk uit. Vliegen en vijandelijke zooi overnemen of bashen zag er redelijk goed uit. In elk geval voldoende om me benieuwd te maken naar deze game.

Bekijk de video hier; http://archief.xboxworld.nl/news/10149/later-vandaag-demo-van-iron-man-plus-nieuwe-videos/

XBW Gamepage: klik

Later vandaag zal een demo van Iron Man op de Xbox Live marktplaats verschijnen.

Nog wat screens:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Benieuwd naar de demo. Ironman zelf is nl erg vet gemaakt, echter de omgevingen lijken erg leeg.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    copy/paste van het demo topic:

Iron Man demo verschijnt vandaag op Marketplace

Nieuws | 18 april 2008 - Vandaag moet er een speelbare demo van Iron Man te vinden zijn op Xbox Live Marktetplace; zo meldt Worthplaying. De exacte inhoud van de demo is nog niet bekend maar als het goed is moet de demo vandaag beschikbaar worden. De demo voor de PlayStation 3 moet binnenkort op het Playstation Network uitkomen. De volledige versie van Iron Man ligt op 2 mei in de Europese winkels.

[gt]32955[/gt]

Ben iig erg benieuwd!
    Ijzeren mannetjes ftw \o/

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk zijn het ook grote omgevingen dus vandaar dat het wat leeg lijkt.

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Maar kijk het gameplay filmpje ook even, dat zag er best tof uit. :)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit kijk bijna nooit filmpjes op het werk, komt nu mijn manager binnenzetten die zulke dingen niet waardeert....fuck

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
  8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zoiets hoor je ook niet op je werk te doen kevf ;).

Ben wel erg benieuwd naar die demo.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iron Man de film word bruut, de game zal wel meevallen. Ik wil hem hoe dan ook toch wel een keer spelen, maar dan als de prijs gezakt is. :)

Demo is welkom!

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die kan je nu downloaden

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heeft iemand 'm al gedownload? Ik ben benieuwd naar de reacties.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net bij een vriend gespeeld en vond het er best goed uitzien. De gameplay vond ik dan weer erg tegenvallen. Het speelt gewoon niet lekker, ik heb in ieder geval nooit het gevoel gehad dat ik precies wist wat ik deed. Maar misschien moet je het daar langer voor proberen. Who knows?

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond de demo leuker dan verwacht. Maarja, mijn verwachtingen waren ook wel erg laag. Gewoon lekker rondvliegen en blasten. Koop hem nog wel eens als hij cheaper is.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De besturing vond ik niet echt lekker werken, maar dat kan inderdaad gewoon even wennen zijn. De explosies vond ik wel gaaf, maar qua gameplay stelde het weinig voor. Maar het was wel even leuk om te spelen. Met de nadruk op even

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb een filmpje op GT gezien. Het ziet er best goed uit, maar wat is die stem van Ironman irritant zeg. En verder... ach, games gemaakt naar movies zijn meestal quick cash cows (uitzonderingen daar gelaten), dus vaak kort en vol met bugs. Eigenlijk verwacht ik niet veel van deze game... of heb ik het mis?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga ehm nu ook even downloaden .. ik ben benieuwd

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net heel ff gespeeld, vliegen is nog wel moeilijk. Straks weer ff kijke!

Na het een paar keer gespeeld te hebben vind ik het wel nice. Grafisch is het goed genoeg, het speelt lekker en Iron Man is gewoon dope. Het enigste is of dit niet gaat vervelen, elke keer een basis opblazen enzovoorts. Enigste fout die ik tegen ben gekomen is dat als je voor een persoon staat hij niet op je schiet, ga een stuk van hem vandaan en dan begint hij opeens wel op je te schieten.

Denk dat dit opzich een hele vette game is en nog beter kan worden, enigste is dus weer de deadline want hij moet uitkomen als de film er is.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist het review-exemplaar eens flink aan de tand gevoeld. Helaas moet ik bekennen dat het toch behoorlijk tegenvalt. Het is allesbehalve slecht, maar besturing en de tergende kunstmatige intelligentie zijn erg ondermaats en doen af aan het speelplezier.

Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Heb wel op site's gelezen/gezien dat hij toch wel wat tegenvalt. Bij gamekings zeiden ze dat de game vooral eentonig is. En het steeds hetzelfde is en vooral dat de enemies debiel zijn.

20. marnix_moed

marnix_moed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    self-defibrillation

Weet iemand of de "self-defibrillation" functie ook aanwezig is op de versie voor de xbox360?

Op de PS2 betekent dit dat wanneer Ironman zwaar gehavend is door een aanval, hij hier met "self-defibrillation" weer bovenop kan komen. Dit is in de gameplay een timed-button-press uitdaging. (op het juiste moment de juist knopjes indrukken)

Op websites zag ik deze functie wel bij de beschrijving voor de PS2 versie, maar niet voor de xbox360 of PS3. Heeft iemand enig idee?

Grt,
    m

Deel Deze Pagina