1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat is precies je vraag?
    Je hebt gewoon garantie, bonnetje maakt niet uit. Ze checken alleen het serienummer van de console.
     
  2. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n vraag is wat nu mijn garantieperiode is. Gewoon 2jaar vanaf AANKOOP xbox of krijg je TERUG 2jaar op je OPGESTUURDE xbox.

    En dan hetvolgende dat ik afvraag. Ik heb dus op het garantiebewijs de SERIENUMMER van de GEKOCHTE xbox, maar ben nu niet meer in bezit van deze omdat deze omgeruild is he, en de serienummer ANDERS is, begrijp je?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    JE hoeft niet telkens CAPSLOCK te gebruiken want WE kunnen het zo ook wel LEZEN

    MAAR je moet GEWOON je xbox regristreren op XBOX.nl en dan kun je zien hoeveel GARANTIE je nog hebt!
     
  4. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan ik het garantie verhaal iets verduidelijken. Heb in de afgelopen 2 maanden 5 keer moeten opsturen (hij moet nog terugkomen) en ik heb in totaal nu 3 maanden extra garantie gekregen geloof ik. Volgens mij wordt elke keer wanneer je Xbox wordt omgeruild voor een andere, je een maand extra garantie krijgt. Bij reparatie is dit niet het geval en wordt garantie niet verlengd. Wat mij wel telkens wordt verteld is dat je je over de garantie niet druk hoeft te maken (in mijn geval na volgens mij al 6 reparaties ook niet meer dan normaal...). Garantie kun je overigens altijd checken op de website. In hetzelfde menu als waar je je reparatie kunt volgen. Garantie wordt daar automatisch aangepast. Overigens: dit betreft de garantie voor alle onderdelen, die voor RROD is nog 1 jaar langer.
     
  5. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren is mijn 360 opgehaald, en zag dat hij vanmorgen in Frankfurt is aangekomen

    Hoe lang duurt het voordat de status (er zijn 4 statussen) van "Servicecentrum wacht op apparaat" naar "Apparaat ontvangen" verandert?
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje als ik mijn xbox uitzet dan blijft hij nog een tijdje geluid maken. en daarna gaat hij pas echt uit.
    Dit betekent toch niet dat hij weer kapot gaat want dat word dan de 5e keer.
     
  7. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn xbox nu al een tijdje last van vastlopers. Dit geldt maar voor een aantal spellen, en de meeste speelde ik al niet meer. Dus ik zat er niet echt mee. Nu heb ik sinds vandaag GTA IV binnen en nu loopt mijn xbox al vast tijdens het introfilmpje. Als ik deze skip, loopt hij al vast als ik nog niet eens de eerste bocht rechtsaf heb genomen =(. Tijd voor een nieuwe xbox dus...

    Als ik nu de klantenservice bel en ik laat mijn xbox ophalen, heb ik dan eigenlijk wel garantie aangezien hij geen rrod geeft, en dat extra jaar garantie alleen voor rrod geldt. Toch? (xbox is van maand na de launch.)

    Als ik geen garantie meer heb, is er dan een mogelijkheid om toch die rrod te krijgen?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mwha, kan niet zo lang duren. Zowiezo is de status slecht af te lezen, en vaak klopt het ook niet.

    Nee, als de console hard bezig is met een cd draaien of lezen of nadenken dan duurt het altijd even voordat hij 'echt' uit is. Je drukt het knopje in, ziet het lampje uitgaan en vervolgens hoor je hem nog twee seconden of meer geluid maken tot hij uit is. Klopt dat?

    Je zou eventueel je Xbox 360 van binnen kunnen verhitten, een handoek eromheen doen en hem een kwartiertje aan laten staan zal het moeten doen..
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag dit te zien bij status, kan er niet echt veel uit opmaken. Hoe doet UPS het trouwens, komen ze gewoon langs zonder afspraak of bellen ze eerst op? En zo ja, wat gebeurt er als er niemand thuis is?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ze komen zonder afspraak, ben je er niet dan zullen ze een briefje in je brievenbus stoppen dat ze morgen weer komen. Als je na 3 keer er nog niet bent, zullen ze het bij je buren afgeven.
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Is dat bij jou zo gegaan Fiasco?
    Bij mij was het dat als je er niet bent, ze een briefje achter laten waar je heen moet bellen om zo afsprraak te plannen voor wanneer ze het pakketje weer komen brengen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Na drie keer moet jij een afspraak maken ja.
     
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat klopt.

    bedankt voor je reactie.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik moest al na de eerste keer een afspraak maken.
    lees...
     
  15. Scarrrr

    Scarrrr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik werd doorverwezen naar dit forum door een behulpzaam persoon..

    Ik heb sinds gister dus ROD.. 3rode lampjes.
    Dit gebeurde tijdens GTA4, bleef hangen, en na reboot had ik dus een ROD.

    Ik heb de procedure gelezen, en ook al MS gebelt, maar er werd mij verteld dat ik geen garantie meer had, en dat dit me 87euro zou kosten.
    Op de ROD zou 3jaar garantie moeten zitten, en de xbox is gemaakt in 2006, dus ik zou nog wél garantie moeten krijgen lijkt mij.
    Nu is het wel zo dat ik de xbox 2e hands heb gekocht(toen ie net 3maanden oud was), en dus zou dit ook mijn garantie te niet doen volgens de medewerker van MS.

    Aangezien ik hier lees dat MS bijna alle xboxen gewoon aanneemt zolang ze niet open zijn geweest, vroeg ik me af wat ik nu het beste kan doen.


    PS

    Ik lees nogal vaak dat mensen een andere drive willen, ik heb een Hitachi er in zitten, en zou ook wel een betere willen. Als je dit aanvraagt komen er dan kosten bij? Of is dit alleen van toepassing als je drive deffect is.

    B.v.d.
     
  16. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    als de drive niet kapot is/krasjes maakt doen ze er geen hol aan weet je, als ie kapot is dan kan je je persoonlijke voorkeur laten opnemen, ligt aan de fabriek of ze daar rekening mee houden of niet.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    fijn, mijn xdoos heeft ook de ROD.
    heb die code bekeken en heb 0102, oftewel dat de xdoos niet weet wat er is.
     
  18. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeey! 8 maanden na de aankoop is mijn 360 ook dood gegaan. Ik ken trouwens maar heel weinig mensen waarvan die niet is stuk gegaan. Ik geloof dan dat de kans dat je Xbox binnen anderhalf jaar doodgaat 80% is.

    Ze komen hem binnen 5 werkdagen ophalen.
     
  20. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij durven ze in Amerika niet eens die 82 euro te vragen voor ROD in de angst dat ze helemaal kapot geclaimed worden. Mijn xbox is nu al 2 keer stuk gegaan, als die voor de derde keer stuk gaat verkoop ik 'm en koop ik wel een Playstation 3..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina