1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch true Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door perf3ction, 19 mei 2008.

  1. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede dis man,
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man bijna net zo goed als die van jou op DtS... Maar we dwalen af! DtS al matches gespeeld?
     
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel goed gekeken? :b:
     
  4. msheavensway

    msheavensway DtS Tean Ruby

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo lullig moet doen:'-(....kijk dat jullie nou telkens naar andere clans gaan....en dat is precies het zelfde als clan naam veranderen hoor, ik bedoel je gaat naar andere clan je moet je naam veranderen.
    en BTW meer dan de helft van de clan is nieuw.O-)




    KwH
    4.000.000 members recruiten en hoopen dat ze een goede member binnen krijgen. Zet hem op hé ga voor de 5.000.000\o/
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij heeft het slechtste team van KwH al meer gepresteerd dan deze clan met haar vele namen bij elkaar.
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niets, Ik zeg niets Ik zeg niets, Ik zeg niets Ik zeg niets, Ik zeg niets Ik zeg niets, Ik zeg niets Ik zeg niets, Ik zeg niets! Nee toch wel... We hebben dan toch ook meerdere teams en het feit dat sliv aandracht maakt jouw post hier een beetje loos.
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7

    nadenken is niet zo moeilijk maar je moet wel je best er voor doen :b:
    maar ik vraag me af waarom je KwH in een keer aan valt als crow en ik juist voor jullie op komen en wij zitten in KwH.
    en dan ook nog zeggen: ik vraag me af waarom iedereen altijd zo lullig moet doen.
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar drinken we op luuk! :b:
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    precies:b:
     
  10. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde mensen waren het gewoon zat om met bepaalde mensen om te gaan op de manier er omgegaan werdt in DtS .

    Dus Subz3ro kon 1 goede functie krijgen bij 1 logistiek bedrijf en dat zou beteken voor hem dat hij moest stoppen en aangezien de mensen met de drive om door te gaan en hart te knokken voor hun plekje in de game scene zijn gebleven logish .

    En je hoeft ook niet aan te komen met jullie zijn noobs blah blah blah .
    Veel van onze clan members worden wekelijks gevraagt door andere top clans .

    Ik zelf ben ofline omdat ik aan het verhuizen ben als ik trug ben zal er genoeg gaan verandere zo zijn we serieus bezig om er wat van te maken

    we zijn ook bezig met het opstellen van een plan van aanpak hoe wij gaan realizeren wat wij als clan willen berijken .

    dan wil ik nog maals zeggen dat 1 aantal members weg zijn die zeg maar bij het oude traditionelen Tx , SoS , vK , uL , XgG team zaten dit komt door omstandigheden die SuBz3ro achter liet en de wil van de spelers wij als clan vroegen aan iedereen wie 100% nee 200% er voor wilde gaan en ook egt over willen komen als nette clan die voorberijdt te werk gaat en zich niet laat kisten door andere clans .

    dus ook dat ze niet meer als kleine kleuters gedragen als zij wat verliezen heel simpel 1 loss is 1 loss en ook ging het niet eerrlijk dan moet je voor komen dat je niet indemaling genomen wordt / kan worden .

    Ik kan ook verklappen dat het nivo van spelen kwa team play en oginisatie flink opgeschroeft gaat worden .

    ook wil ik vragen hier niet te veel over te praten we zullen zien wat de toekomst brengt en wat die inpetto heeft .

    ik hoop in iedergeval dat ons de kans wordt geboden en dat DtS terug komt op 1 manier waar iedereen van onze kant wil gaan de nette eerlijke maar toch harde kant die wij wel kunnen bieden ik weet zelf ook wel dat jullie vertrouwen in ons flink is geschaadt beter gezegt helemaal weg is maar ik verzeker jullie als wij de kans krijgen van jullie en de support dan kunnen wij het en komt allemaal goed .

    in iedergeval bedankt voor het lezen en als komt op zijn pootjes .

    grtz SaDist
     
  11. DtS Maniac

    DtS Maniac Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen zijn erg goed in kritiek geven.....kijk eerst ff naar jezelf voordat je wat zegt.
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarom een spatie tussen het einde van de zin en de punt?
     
  13. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0

    Door topclans? Welke clans, en wie is ooit weggegaan? En de kwaliteit wordt na 2 jaar bestaan eindelijk omhoog gehaald? |:-

    Ik heb mooie berichten van FlexXx dat hij mij zou vermoorden enzo, dus succes met deze clan. Hij geeft DtS de perfecte rep...

    [​IMG]
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Aaaaaaahhhhhhhhhhh wat zielig voor je, jij bent een engeltje wil je zeggen.
    Ik wil niet weten wat jij altijd voor grote bek hebt en praatjes ( op xbox live natuurlijk )\o/
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als je slim bent geef je kritiek op de feiten waar ze je niet terug kunnen pakken :thumbs:
     
  16. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg nooit dat ik mensen ga vermoorden of slaan...

    Ik praat gewoon normaal...
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "doodsbedreiging" is niet bepaald nieuw voor hun, is niet de eerste keer dat ze mensen met doodsbedreigingen doen over live etc.

    Heb er zelf ook al meerdere malen een gekregen van een uL, DtS of whatever member.

    Ze kunnen gewoon niet tegen hun verlies enzo, maarja. als ze gewoon eerst eens normaal losses acepteren zou een hele verbetering zijn, die doodsbedreigingen die krijg je er denk ik niet uit, dat zit gewoon in de "persoonlijkheid" van die 15 jarige PRO Gamers/THUGS, die dat zeggen.

    Die bedreigingen zijn ook niet serieus te nemen jongens, de meeste van hun zijn rond de 15 jaar die dat zeggen, en als ze voor je staan scheiten ze opeens 7 kleuren stront.
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar moet ik je even corrigeren
    Op Msn had jij het over mn moeder in een Negatieve zin
    En dergelijke dus Aub zeg nou geen dingen die je niet waar kan maken!
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi Lekker Nano! Realistiq ik ben toch wel lief? O-) Al zit ik nu niet meer in DtS...
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    en wat was de reden van deze bedrijging? want als jij het waarschijnlijk als een volwassene had aan gepakt had je dit bericht nooit gehad want ik ken flexxx en hij doet dit niet zonder reden ;)

    voor de rest nogmaals suc6 jongens en laat je niet kisten door al dat gezeik van die andere clans:b:
     

Deel Deze Pagina