1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met dank aan Mirik

    [​IMG]


    Shaun White Snowboarding

    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Sport
    Releasedatum: Hij is te koop



    Shaun White Snowboarding wordt een snowboardtitel die compleet online gespeeld wordt (mits je dat wilt). De speler zal een besneeuwde bergtop bevolken met 16 tot 32 andere snowboarders die er voor kunnen kiezen om gewoon de spelwereld te verkennen, multiplayer wedstrijden te starten of de single-player uitdagingen aan te gaan. Vervolgens zul je weer beginnen in de ‘lobby’ boven op de bergtop om je volgende uitdaging te kiezen. Het spel zal, net als de Amped serie van Microsoft, proberen een realistische snowboardervaring aan te bieden waarin zwaartekrachtsimulatie en wrijving een grote rol spelen. Zo zullen spelers goed moeten kiezen welke snowboards ze pakken afhankelijk van welke sneeuw er ligt op de berg.

    Natuurlijk zullen gamers ook verschillende trucs uit kunnen voeren op hun snowboards, gebaseerd op trucs die Shaun White zelf in zijn echte carrière gedaan heeft. In vergelijking met de meer arcade snowboardtitels zul je goed moeten timen en geen oneindige combinatie van bewegingen kunnen maken. In totaal zul je op vier bergen waaronder Alaska, Park City en Japan moeten snowboarden, elk met drie verschillende locaties, de piek, het rustige middelgedeelte en het vakantiepark, met elk hun eigen uitdagingen. Zo zul je vanaf de piek razendsnel gaan en hoog kunnen springen, in het midden zul je moeten oppassen voor de vele bomen en onderaan kun je opscheppen voor de vele voorbijgangers en over bankjes glijden.

    Teaser

    [gt]34532[/gt]

    Gameplay

    [gtuser]250736[/gtuser]

    [gtuser]250702[/gtuser]

    [gtuser]250701[/gtuser]

    Interview

    [gt]37174[/gt]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop dat ze er wat leuks van weten te maken. Zou me er dan best mee kunnen vermaken.
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat ziet er echt heeel vet uit!!8):thumbs:

    Deze ga ik een kans geven...ik hoop alleen dat ze het niet te realischtisch maken qua gameplay....Screens zien er in elk geval goed uit en ik zat ook een beetje te wachten op een nieuwe(re) Snowboarding game!!:thumbs:
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Amped 1 vond ik tof, Amped 2 niet gespeeld, Amped 3 vond ik wel leuk maar begon snel te vervelen plus het was totaal niet realistisch meer. Het had een hoog Jackass gehalte. Laten we hopen dat deze game wat realistischer wordt.
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Amped 3 saai te worden?
    Een van de weinige games die ik nog heb gespeeld nadat ik hem heb uitgespeeld. Top game in wording. Alleen daar zullen er hier maar weinig mee eens wezen :thumbs:.
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Amped 2 was geweldig, de beste in de serie imo.. Lekker pittig, toch erg aantrekkelijk. 3 trok me totaal niet met die over the top style (+ minder realistisch aanvoelende handling)..
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze met deze een game maken een beetje in de trand van Amped 2, die was toch echt het beste. realistische tricks, aardige moeilijkheidsgraad, realistische locaties.
    misschien een beetje als Skate voor skateboarden is. want sommige dingen in amped 2 waren wel heel ver gezocht, een slide over de gehele kabel van een skilift gaat een beetje ver.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Geef mij maar SSX
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou hem zeker in de gaten. Screens zien er goed uit en het filmpje ook. Amped 3 was te jackass en heb hem daarom al naar een paar uurtjes in de kast gezet.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    SSX is stopgezet door EA omdat het bagger was, dus voorlopig alleen Shaun White!
    Heb er wel zin in, ga deze titel in de gaten houden..
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens zien er schitterend uit. Laat maar komen!
     
  12. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    W8 zo op deze titel, hopen dat er snel meer nieuws komt:)
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    aantal screens:


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze ga ik zeker kopen! Ik wacht al lang op een goede snowboardgame.

    [ign]http://xbox360.ign.com/dor/objects/805111/shaun-white-snowboarding/videos/shaunwhite_demo_060608.html[/ign]

    EDIT: waarom speelt hij nou een ander filmpje af?!? Ik heb toch echt de goede link gekopieerd.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vroeger in het ps1 tijdperk speelde ik soms coolboarders (3 en 4), vond ik zeker een leuk spel, is dit een beetje vergelijkbaar? Is Amped 3 dan ook zoiets?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [ign]805111&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/879/879812/shaunwhite_demo_060608_flvlowwide.flv[/ign]

    Je moet bij het filmpje op Share klikken, en dan van deze link die je ziet:
    Code:
    [ignvideo]object_ID=805111&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/879/879812/shaunwhite_demo_060608_flvlowwide.flv[/ignvideo]
    Moet je dit maken:

    HTML:
    [ign]805111&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/879/879812/shaunwhite_demo_060608_flvlowwide.flv[/ign]
    Dus 'object_ID=' weghalen, en ipv [ignvideo] moet je [ign] gebruiken.
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht even waar is zijn bandana. Vet filmpje, heb nu nog meer zin in deze game.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind de bewegingen in de niet gameplay trailer mooier dan in de gameplay :mad: Ik vind het ook een beetje raar dat als je 20 meter naar beneden valt en 15 naar voor en je land op een recht stuk dat je dan gewoon blijft staan. Hij moet wel vaker vallen vind ik. Mooi landen, anders vallen. Maar deze ga ik zeker weten kopen. En ik hoop ook dat je niet op A oid hoeft te drukken om vooruit te gaan, dat hoeft in het echt ook niet. Je gaat naar beneden, dus je gaat automatisch vooruit. Gewoon niks doen en je gaat vooruit en anders remmen. Het zou wel vet zijn als je bijv. met je rechterstick je achterste been moet besturen en je linker je voorste (of andersom als je goofy staat).
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ontwikkel je in de game als je met shaun speelt val je natuurlijk veel minder.
     
  19. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, weet zeker dat ik hem ga halen!
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het nep als die in die Half-Pipe weer naar boven ging. Net weinig vaart springt ie alsnog hoog
     

Deel Deze Pagina