1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MGS4 bij Replay gepre-ordered staan maar heb nog niks gehoord over een 'pre-order disc' :confused: Misschien komt dat omdat Replay, althans de vestiging hier in Den Bosch, niet meer is wat het ooit geweest is....maar toch. Heb MGS1 en 2 wel helemaal uitgespeeld vroeger, MGS3 niet maar daar heb ik dan wel weer het hele script van gelezen. Toch ben ik benieuwd naar die pre-order DVD. Issie de moeite waard, ookal ben je bekend met de geschiedenis van MGS ?
     
  2. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het verhaal helemaal van buiten kent voegthet niet echt iets toe, op een paar heel erg vette trailers na, maar als je de games al tijden niet hebt gespeeld(zoals ik) is het wel tof om een kleine samenvatting van het verhaal te zien
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke. Nja ik zal niet zeggen dat ik alles tot in de details uit mijn hoofd ken, maar de rode draad ofwel het merendeel van de MGS geschiedenis staat me nog aardig goed bij. Geldt voor mij eigenlijk ook voor de RE serie, heb de oude delen al in geen tijden meer gespeeld maar weet nog heel goed waar het over ging. Als iets me boeit laat m'n geheugen me niet snel in de steek ;)

    Anyways, ik zal van de week eens een belletje plegen naar Replay dan. Maar ik laat mijn pre-order daar hoe dan ook staan, aangezien ik 45 euro korting heb op MGS4 als ie uitkomt.
     
  4. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    /off-topic...

    Oww gelukkig...ben ik tenminste niet de enige die denkt dat Replay zienderogen achteruit gegaan is en nog steeds dieper zakt.

    Ben sinds de PS2 release altijd een zeer trouwe klant geweest bij Replay Eindhoven (zogeheette hoofdkantoor) en het laatste half jaar tot jaar is het een doffe ellende qua zeer laat aanleveren (of niet) van games....niet meer kunnen leveren van SE versies...slechtere service....niet eens de moeite nemen mensen te bellen als een game is binnen gekomen....etc.

    Wat ik vermoed is dat ze bezuinigd hebben op de verkeerde mensen die tenminste er kaas van hadden gegeten...en daarbij ook ruzie gemaakt met diverse distributeurs waardoor men nu beland is op dit punt.

    Heb er zelfs met Robin over gepraat (een van de kapiteins op dat zinkend schip)...en kon hem niet overtuigen van de serieusheid van alle ellende.

    Heb uiteindelijk besloten dat ik nooit meer een game ga halen bij Replay...en ben dus naar de lokale concurrent toegestapt.
    .../off-topic

    Btw...mijn "nieuwe" gameshop leverd ook niet de pre-order DVD....ze zeggen dat ik deze krijg bij het release van het spel.....beetje vreemde gang van zaken...maar misschien troost je dit... ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop tegenwoordig ook nog maar weinig games bij Replay. Eigenlijk alleen games waarvan ik zeker weet dat er toch geen LE van uitkomt, zelfs dan nog niet eens altijd meer. Op het moment dat er zelfs maar de schijn wordt gewekt dat een game een LE gaat krijgen bestel ik hem elders. En dat tegenover het feit dat ik tot pakweg een jaar geleden zeker 95% van mijn games via Replay kocht. Heb het nu te vaak meegemaakt dat ik bij ze achter het net vis (heb ik het niet eens alleen over LE's van games), en dat moet dan een 'gamesspeciaalzaak' zijn. Je bent tegenwoordig nog beter af bij een Bart Smit/Free Record Shop e.d. En dat is iets wat ik jaren geleden NOOIT had geroepen.

    Maar we dwalen idd af. Moet nog steeds bellen maar ik heb sowieso vast de Official Game Guide (LE) van MGS4 besteld bij Dimensionplus. Ziet er strak uit dat boek, en ik hoop daar ook wat achtergrondinformatie over de hele serie in terug te kunnen vinden. Ik en een paar van mijn vrienden kijken erg uit naar de game :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De meeste magazines heb nu ook een review van MGS4:
    Bron: PS Only
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    PlayStation Official Magazine

    Die tellen wat mij betreft niet mee. hetzelfde geld voor OXM reviews. Zelden objectief.

    Maar goed, ook de rest is lovend.
     
  8. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen enkele slechte kritiek gelezen voor MGS4, dus ik denk dat we ons aan een pareltje van een game mogen verwachten!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt bullshit dat Officieel Playstation Magazine Benelux beweert dat MGS4 minder mooi is dan Assassin's Creed.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik de trailers van beide vergelijk geef ik ze wel gelijk hoor. Maar geef nou toe, doet het er toe? MGS4 gaat zoveel leuker zijn dan AC ;).
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waarom? Assassin's Creed is een bloedmooie game hoor. Als MGS4 er iets minder mooi is is dat echt geen schande. En je weet helemaal niet of het bullshit is want je hebt de game nog niet draaiend gezien.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    AC is anders 1 van de mooiste, zo niet het mooiste spel voor de consoles. Dus zo erg is dat toch niet?
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind je? Een Uncharted of een Gears zijn toch wel even een tikje mooier vind ik. Heb inmiddels te horen gekregen dat ik 100% de SE van MGS4 krijg. Cool. :cool:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gears, Uncharted en AC zijn, vind ik, idd de mooiste. Tis maar net welke ik als laatste heb gespeeld ;)
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat nou weer :eek:8) ? ? ?

    Heb je MGS4 al gespeeld dan? Je hebt wat trailers en filmpjes gezien maar dat zegt echt niet alles over de graphics die ingame en in gameplay zijn te bewonderen :{
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gears vind ik ook mooier dan AC, maar Uncharted niet eigenlijk. Wel een vette game maar mooier dan AC? Vind ik niet. MGS4 zal grafisch heus niet teleurstellen en ook niet veel minder mooi zijn dan bovengenoemde games. Wat ik knap vind van AC is dat het een free-roam titel is maar er verschrikkelijk mooi uitziet.

    Ik heb het geluk gehad om vorig jaar MGS4 ingame te hebben gezien en ik was toch echt niet teleurgesteld. Ik vond het prachtig om te zien en toen was MGS4 nog niet eens af.
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt die LE nu eigenlijk uit in de benelux of hoe zit dat nu?
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet eigenlijk niet. Ik heb er ook naar gekeken op diverse websites maar noppes. Replay laten we wederom maar even buiten beschouwing.

    Mag ik vragen hoe je eraan komt ? :eek:

    EDIT : Hmm, zie ik hem nu ook staan op bijv. de site van Dimensionplus. Er hangt wel een prijskaartje van 99,00 euro aan. Alonso kan mij vast wel vertellen wat er bij deze LE/SE inbegrepen zit ? :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Is daar helaas niet meer te bestellen, had het v/d week bijna gedaan, uiteindelijk maar niet gedaan. Beetje onzinnig om te halen als je geen PS3 hebt 8)

    Heel moeilijk voor mij om MGS te laten liggen en geen PS3 te gaan halen. Ik heb het geld er nu niet voor over. Om alleen voor dit spel en de blu-ray speler 400+ te gaan betalen, gaat mij wat te ver. Ik wacht wel op een mooie aanbieding.

    Ook zonde btw dat het PS3 pack wat hier komt gewoon een standaard pakket is met game en een sixaxis, terwijl buiten de EU hele interessante bundels te krijgen zijn.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik was ook niet van plan om 99 euro aan een game uit te geven hoor. Als het nou gewoon een LE was met een steelcase, zoals bijv. die van DMC4 (die ik overigens ook misgelopen heb dankzij....nee laat maar ;)) voor 75 euro ofzo had ik er nog wel interesse in gehad. Maar voor 99 euro zal er wel meer bijzitten, zoals bij de LE van GTAIV ook het geval was. Dingen waar ik over het algemeen geen waarde aan hecht. Heb daarentegen wel de LE van de Official Game Guide van MGS4 vast besteld bij Dimensionplus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina