1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je komt zeker wel ergens met knoppen rammen, knopjes rammen is de snelste manier om het game over scherm te krijgen.
    maar de diepgang zit em niet alleen in het aantal moves, je moet ook uitvinden welke wapens het beste zijn voor welke vijand, welke combos het beste zijn voor welke situatie.
    de sterke punten zijn eigenlijk gewoon wat je kan zien in de filmpjes, de actie en combos zien er bloed mooi uit (no pun intended), de vijanden en omgevingen zijn afwisselend en elk uniek en de moeilijkhiedsgraad is uitdagend op zijn minst. het is echt een game die je keer op keer de grond in trapt en je hard in je gezicht uitlacht. en als je dan na uren moeite dan eindelijk het spel hebt verslagen, wordt je beloond met een kostuumpje en een nog hoger moeilijkheidsgraad.
    ik denk dat iedereen die dit spel echt kan waarderen licht masochist is.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een japans acc maar kan het nie tdownen omdat die silver is heb jij een gold acc dan>?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je had het niet beter kunnen verwoorden.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gewoon naar passport.com gaan nieuw emailadres aanmaken.
    Vervolgens op je xbox een nieuw profiel aanmaken ( japans uiteraard )
    En je kan de demo downloaden.

    78%

    \o/
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Demo is erg gruwelijk!
    Precies wat ik ervan verwacht had!

    En zoals Tr@ms al aangaf kan je in de demo alleen "the way of the Acalyte" spelen easy mode dus.

    Maar Godallemachtig wat een bloed en ledematen geweldig!

    Je kan in de demo met de volgende 4 wapens vechten:

    Lunar (lvl3 )
    Scythe (lvl3 )
    Dragon sword (lvl3 )
    Falcon,s talon (lvl3 )

    En 2 verschillende Ninpo,s:

    Art of inferno
    Art of the windblades

    Ik ben helemaal lyrisch,en kan nu helemaal niet meer wachten 8)
     
  7. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle uitleg. De game klinkt wel vet ja. Wanneer komt de demo eigenlijk uit?
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dan ga ik hem morgen ook maar downloaden :)
    Dus alleen je hotmail op japans zetten en dan is alles goed?:)

    omg help wat te doen bij post code:eek:
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, ik heb er nu eentje gemaakt. Word ik silver en kan ik de demo niet downloaden, ik dacht dat je altijd 1 maand gratis gold kreeg?
     
  11. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    verrek, ik heb al 3 accounts aangemaakt waarvan één japans maar daar is de gold al van verlopen...
    Mss dat ik iemand account eff mag recoveren om de demo te downloaden ?
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    kan je maar 3 accounts maken die gold zijn dan? en die accounts die je er na maakt zijn dan silver???
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gedownload, en snap nog niet waar alle ophef nou over is |:-
     
  14. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, wat een vette intro en soundtrack.
    Die chick lijkt trouwens wel erg veel op Uma Thurman in Kill Bill. Zelfs haar stem.

    De snelheid is hoog. Vijanden in stukken hakken is veel leuker dan ik had gedacht. Je hebt meer het idee dat je een echt zwaard in handen hebt en een supermachtige ninja bent. De framerate zakte met veel limbs in beeld jammer genoeg regelmatig in elkaar en de camera had best iets sneller je bewegingen mogen volgen. Maar met vinger op de rechtertrigger had ik er weinig moeite mee.

    Met deze moeilijkheidsgraad weinig uitdaging helaas, een beetje button bashen met slechts sporadisch blokken was genoeg. Maar uit de reviews begrijp ik dat er genoeg uitdaging is in de hogere graden.


    En ja, in de opties kan je ook Japanse audio kiezen en Engelse subs. En bovendien de snelheid van de camera instellen!!!! Dat ga ik nu proberen
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  15. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, 3 accounts gold.

    en suxxer: denk dat ie niet leuk is omdat je op easy aan t spelen bent, deel 1 was wel heel tof
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd: ik heb het over de cameraproblemen etc.
    Tot nu toe nergens last van.
    Ik vind de demo juist erg vet.
     
  17. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb de demo voor de 2de keer gespeeld met de camerasnelheid op 70%. En ik vind het nu al prima te doen. Veel beter gaat de camera bij zo'n soort game niet worden.Het is logisch dat er vijanden buiten je blikveld staan. Bijvoorbeeld achter je. Het is een 3rd person game, niet topdown. Je moet gewoon op het geluid af gaan en hun positie onthouden. Het is een tijd geleden dat ik Ninja Gaiden Black heb gespeeld en van wat ik er van heb onthouden merk ik eigenlijk geen verschil. Zeker niet in negatieve zin.

    Tof is dat de vijanden ook jou op de grond kunnen slaan en dan op je in kunnen hakken, net als jouw finishing move. Ik heb niet alle moves geprobeerd, maar mijn favorieten tot nu toe zijn "iemand aan je zwaard rijgen en dan de afgrond in gooien" "hakken, achter de vijand springen en dan van boven opnieuw hakken" "de flying swallow maar dan 3x achter elkaar!" Nice Nice Nice.

    EDIT: Hoppa gepreordered van gamehubs, met Express shipping natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  18. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb japans account aangemaakt, volgens destuctoid, maar nu zegt hij ''this item is not available from your current location'' Iemand tips?
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    WTF GRAF XBOX

    maak ik een nieuwe account aan na tig keer probere luk het eindelijk zegt die xbox you can't download this item from your current location wat is dat voor onzin?
    weet iemand hoe ik dit oplos heb de email account in msn op japans gezet xbox staat op japans alleen bij straat naam enz. kreeg ik een japans toetseboord op de xbox dus hier heb ik maar wat gedaan hoe los ik dit op want ik MOET dt spel spele
     
  20. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook een account aangemaakt en heb precies hetzelde. Volgens mij heeft microsoft alle IP adressen buiten japan geblockeerd ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina