ik heb nu ook een kapotte controller . ik had dit probleem bij iemand anders op dit forum al een tijdje geleden gelezen . Het zit zo : De linker trigger blijft (niet ziende) hangen soms . Dit resulteert bij mij is constant remmen en/of granaten gooien bij Halo . echt zwaar irritant ik ga maandag maar es naar de mediamarkt (2e keer , 1e keer was me Halo cd kapot (was een foutje in de cd ) De trigger blijft dus soms hangen bij het remmen (als je de trigger toch echt loshebt ) en hij blijft soms granaten gooien . en dan als je hem een paar keer indrukt loslaat , zie je dat hij weer goed zit en dat je weeer door kan gaan Echt kut .. en dat gezoem van de ForceFeedback heb ik ook in die ene controller .. mischien een connectie tussen dat trillen en het hangen van de knop .
Net weer Rallisport gedaan, soms trilt die idd ook wat vaag, maar alleen bij RSC.. (daar trilt die constant )
Dat van dat blijven hangen in PGR heb ik ook weleens. Als ik de xbox dan reset dan is alles weer goed. Ik weet niet wat het is maar denk dat het aan PGR ligt. Maarja als jij het ook hebt in Halo dan denk ik dat jij echt problemen hebt idd.
Je kan de Xbox niet reseten...... Maar ik heb ook heel soms zo'n raar geluid uit de controller, niet echt irritant ofzo, ik hoor het alleen als het geluid niet zo hard staat...
Ik had dat 'vage' trillen laatst met THPS3, toen trilde die ook terwijl dat niet moest en ging het volgens mij allemaal een beetje fout... vreemd !!hard!! trillen... Even lade open -> lade dicht en weg was het probleem! Ik heb het verder ook niet meer gehad
denk niet dat het zozeer aan de controllers ligt hoor.. dit probleem heb ik ook af en toe met mijn muis op de pc.. en als je bedenkt dat de xbox ook met directX werkt, denk ik dat het probleem wel hierdoor is
idd Xenior ]:- /me heeft nog maar 1 goede controller .. de andere mag me broer mee spelen tot maandag
Mijn controleer ios gevallen door mijn broertje en nou doet die het niet meer; alleen de b-knop nog maar het pookje niet en die andere ook niet. Ga er ook maar mee terug naaar de winkel, en ik hoop dat ik een niewe krijg (zal wel). Wel irritant, al die problemen met de controllers, ze zijn volgens mij niet echt sterk!
hmm wel vaag, khad net een nieuwe controller, 2x maar gebruikt en bij mij ging ie ook steeds granaten gooien en bij rsc bleef ie remmen, als je die (linker)analoge trigger 1 keer dan hard indrukt en weer loslaat dan doet ie t weer, kdenk dan ook dat het veertje in de controller een beetje lam is ofzo, dat de xbox denk dat je hem zacht indrukt... vaag, want mn controller die bij de xbox zat doet dit niet en die heb ik veeeeeeel meer gebruikt...
yah messchien een fout die ze bij M$ over het hoofd gezien hebben , daar moeten we ze dan maar op attend maken niet?
Toch wel stom hoor van MS hier gaan mensen dan over klagen en dan naast het krassen ook nog verrote kontrollers! ik heb gelukkig niks mis met iets dus das wel mooi
Ik heb gelukkig helemaal geen problemen, alleen dan dat gekke geluid van de controllers maar ze doen het (nog) prima. ow ja, feyenoord rulez