1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Systeemcache van de Xbox 360 wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 18 apr 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou als je eenmaal een Ring of Death heb gehad heeft het opschonen van de cache weinig zin denk ik. ;)
     
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je bij de startpost ook nog even bijzetten dat als je bijvoorbeeld bij een game als Call of Duty 4 bij een checkpoint bent, dit ook word opgeslagen in de cache en je dus weer opnieuw moet beginnen met het level. (zelf ook gehad)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga het er z.s.m. bijzetten. Ook jij bedankt voor de tip! :thumbs:
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister is mijn xbox 360 terug gekomen nadat hij gerepareerd is. Vandaag begonnen met GTA 4 te spelen. Hij loopt alleen heel de tijd vast. Geen meldingen, hij loopt gewoon vast. Ook Gears of War geprobeerd, hetzelfde probleem. Ik zal het opschonen maar eens proberen. Hopelijk werkt het. Ik begin een steeds grotere hekel aan de 360 te krijgen. Mijn idee van een console:
    gamepje erin en spelen maar. Maar tot dusver heb ik alleen maar problemen gehad, en geen plezier.
     
  5. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Na de opschoning van 7,9 Gb naar 8,0... LOL toch weer een beetje extra ruimte!
     
  6. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen van XBW, ben net nieuw hier.
    Hier volgt mijn vraag.
    Ik heb nu op me xbox een Ring of Death! :mad: ik heb veel dingen geprobeerd maar het lukt niet, heb een Cooling Fan gekocht die frisse lucht in de xbox brengt en ik wil de Cache schoonmaken, maar die rot ring of death laat me 5minuten spelen en hij loopt vast. kan iemand me hier helpen ?
    MVG,- Sean.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij een Ring of Death heeft het opschonen van de cache niet zoveel zin. Ik weet niet of je nog garantie hebt, maar zo ja dan raad ik je aan gewoon de helpdesk te bellen voor reparatie/vervanging.
     
  8. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info,
    Helaas ben ik me garrantie bonnetje verloren en heb me xbox zowieso al lang.. en van opsturen heb ook al veel nare dingen gehoort, tja, dan maar 200 euro uitgeven aan een Arcade versie, heb tog me memory card en games en saves etc nog. :mad:. anyways tog nog bedankt! :thumbs:*)
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Laat dan je huidige xbox repareren, kost je allicht minder dan een nieuwe.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat heb je niet eens nodig, want ze kunnen alles precies natrekken met het serienummer. Je hebt 3 jaar garantie op de Ring of Death, dus ik zou toch maar even een belletje plegen. Ze komen je console thuis ophalen en ook weer netjes brengen wat perfect werkt, dus welke nare dingen je bedoeld weet ik niet. Als er een een topservice heeft is Microsoft dat wel. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  11. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit wel belangrijk is maar ik heb me xbox360 gratis gekregen bij me ma der telefoon abonnement, de xbox is niet omgebouwd of wat dan ook.
    trouwens wat is het telefoon nummer van microsoft voor nederland? mischien dat het ergens in de forums staat maarja,
    MVG-Sean
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat staat er zeker ergens. Maar goed, bij deze:
    Telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894

    of +31 202036606 als je mobiel belt

    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

    Suc6! ;)
     
  13. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow heel erg bedankt Lethal AK47! :D
    kzal ze wel is ff bellen,
    trouwens hoelang duurt een reparatie?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is verschillend, want de een heeft 'm binnen een week terug zoals bij mij en de ander moet 2 weken of langer wachten. Maar over het algemeen gaat het wel vlot.
     
  15. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige service, heb gebeld, kreeg een supervriendelijke gast aan de lijn. we gaan hem binnekort opsturen :D heel erg bedankt Lethal Ak47 voor de informatie.
     
  16. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Misschien ff een domme vraag, maar ik heb alle 4 de pagina's doorgelezen en heb het antwoord niet echt kunnen vinden...

    Ik las namelijk dat bepaalde data van CoD 4 ook geweist word bij het opschonen, maar wat ik er veder van begreep gaat dat alleen om checkpoints (dus in de single player) aangezien ik CoD 4 voornamelijk online speel maakt dat voor mij niets uit. Wat ik wel graag wil weten is of de behaalde punten online wel blijven, want daar zou ik wel flink van balen als die gewist worden.

    Alvast bedankt voor het antwoord!

    Gr,
    Peter
     
  17. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hou je gewoon je Achievments en je Saves maar je Checkpoint gaan er wel aan. Dus zal je het level opnieuw moeten doen.
     
  18. alisha

    alisha Xbox 360 Fan

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hier nog nooit van gehoord, mijn xbox360 loopt namelijk sinds kort ook steeeds vast ( bij elk spel ), soms gaat het 1 uur goed en de andere keer zit die om de 5 minuten vast, nu heb ik ook mijn cache leeg gemaakt maar ook hierna blijft me xbox360 vastlopen, ik ben dus bang dat hij overleden is, en dat het tijd is voor een nieuwe, want ik denk dat reparatie duurder is dan een nieuwe aanschaffen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt 3 jaar garantie op een ROD dus volgens mij kan je hem gewoon naar MS sturen
     
  20. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem als ik me Cache wil opschonen.
    Als ik na Memory ga en de X,X,LB,RB,X,X code invoer komt er een schermpje of je onderhoud wil doen. Ik druk op Yes duurt het 1 seconden en het is klaar.
    Ik was helemaal verbaasd en dacht echt dat het gedaan was.
    Vervolgens speel ik Oblivion, Net zo langzaam als daarnet. WTF?:mad:
    Wat is er aan de hand |:-
     

Deel Deze Pagina