1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo 2 maanden?

    Aankoopdatum : 07 November 2006 is het he :p
    En het verlopen datum is : 15 Mei 2008

    Ik heb toch 3 jaar garantie? 2006 + 3 jaar is toch 2009.. we zitten nog lang niet in 2009.. en dan in het maand november xD
     
  2. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man ik net belle naar microsoft voor mijn xbox die ze kwijt zijn krijg ik een Engelse aan lijn, jullie ook eens meegemaakt? Gelukkig is mijn Engels goed maar het zuigt wel hard om een beetje je in het engels te verwoorden
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ook wel een keer gehad ja, vond het eigenlijk alleen maar makkelijker.
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-07-27
    Error code : N.v.t.
    Signaal RoF : N.v.t.
    Probleem omschrijving: Ik heb gister mijn xbox 360 terug gekregen nadat ik hem had opgestuurd ter reparatie. Hij maakte namelijk krassen op de discs. Nu ben ik vandaag begonnen met GTA 4. En hij loopt keer op keer vast. Geen melding, hij blijft gewoon hangen. Vaak al op het begin als hij nog aan het loaden is, of net klaar is. Toen heb ik Gears of War en Halo 3 geprobeerd. En deze lopen ook keer op keer vast.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Grmbl! Na lange tijd de dans te zijn ontsprongen, zojuist ook de Red Ring Of Death gekregen! M'n Xbox is gekocht op 18-02-2006. Hij is dus ouder dan 2 jaar. Heb ik dan nog steeds recht op garantie, aangezien het een bekend probleem is.

    /edit: Lees net in de startpost dat de garantie 3 jaar is bij Ring Of Death! Nice! Morgen meteen bellen naar klantenservice.

    /edit 2: Op het moment dat ik de Xbox aanzet om te kijken welke error code hij geeft, doet hij het weer! :+ Maar morgen toch maar bellen, want dit zal wel toeval zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had ik ook idd, en 2 dagen later kreeg ik 10x achter elkaar RRoD dus gewoon op laten sturen ;)
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    3 Rode lampjes....:mad: GVD, moet ik nu even wachten of kan ik er van uitgaan dat ie het helemaal niet meer doet?

    Al een aantal keer geprobeerd...eerder in de middag deed ie het wel nog.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zaterdagavond had ik ze dus ook, maar nu doet ie het gewoon weer uitstekend. Dus ik wacht nog heel even met bellen. Bij de volgende keer, bel ik wel meteen.
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aanvraag voor een reparatie gemaakt, vroeg mij nu alleen af hoelang het gaat duren voordat je dat mailtje binnenkrijgt met je servicenummer?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij mij duurde het 1 dag.
     
  11. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eerst een fout label doorgestuurd, daarna een goede, hierdoor hebben ze een fout gemaakt met de 2 labels en zijn ze hem nu kwijt, ik ben nu al een dikke maand aant wachten en word steeds verwezen om een aantal dagen later nog eens te belle omdat ze dan meer informatie hebben, dit is ook steeds niet het geval, ook zeggen ze dat ze een mailtje sturen of dat zij contact zullen opnemen met mij maar ook dit is gelogen.
    Ik lees heel vaak dat mensen hem netjes en op tijd hebben terug gekregen, maar mij willen ze gewoon aan het lijntje houden en er maar steeds omheen draaien dat hij onderweg naar huis is terwijl ze hem gewoon kwijt hebben gemaakt. Ik krijg binnenkort ook een vergoeden maar....WTF, ondertussen heb ik geen GTA4 en geen vette dope chille demo's kunnen spelen waar ik toch al een tijd op zat te wachten.
    Dus de microsoft ervaring die ik meemaak is ronduit bagger!
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  12. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag maar gebeld naar de support lijn, aangezien ik nog steeds geen mailtje had binnengekregen. Referentienummer gekregen, en mijn box staat nu goed verpakt beneden in een doos en wachtend op UPS.

    *Volgens de kerel aan de lijn, zou als UPS toevallig in de buurt is de labels geven en gelijk mijn xbox meenemen, klopt dit? Omdat iedereen hier zegt dat ze eerst de labels krijgen en hem dan opsturen of nogmaals naar UPS bellen om hem op te halen.


    Edit: opgehaald, mag ie maar snel terug komen .
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  13. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, mijn tweede Xbox heeft het vandaag begeven. Dat wordt dus weer bellen met MS en wachten...
    Gelukkig weet ik door de ervaringen van de vorige keer wat ik nog moet doen.

    En het EK nadert met rasse schreden, dus hoef me niet te vervelen de komende tijd!
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijners is gisteren ook overleden..:{
    Ik kan nu wel goed leren voor me tentamens:D
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    die van mij is zo net overleden, ik wou wel frans leren, maar ik kon de verlijding niet weerstaan. dus k gooi mijn xbox aan om te kijken of er al iets nieuws te downloaden was. alsof de xbox wou zeggen dat ik moest leren, gaf hij mij 3 lampjes. en nu is het ook al bijna vakantie dus k hoop dat k voor die tijd weer kan xbox'e
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent dit(het boveste stukje), dat hij wordt terug gezonden naar mij zonder enige vorm van reparatie of betekent het dat UPS klaar is met mijn pakketje en hij nu in de handen in van het servicecentrum. Status is namelijk nog steeds # Status van de reparatie: Servicecentrum wacht nog op apparaat.


    FRANKFURT,
    DE 05/06/2008 9:03 RETOUR NAAR ZENDER
    05/06/2008 7:09 WORDT AFGELEVERD
    05/06/2008 6:22 WORDT AFGELEVERD
    05/06/2008 4:28 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 05/06/2008 1:33 VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 04/06/2008 23:00 AANKOMSTSCAN
    AMSTERDAM,
    NL 04/06/2008 19:30 VERTREKSCAN
    04/06/2008 18:27 HERKOMSTSCAN
    04/06/2008 11:47 AFHAALSCAN
    DE 03/06/2008 13:51 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    EDIT: Dit stond in een hyperlink(bewijs van aflevering):

    Begrijp r maar weinig van...


    En:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bij mijn Elite zit een scart blokje, maar als ik dat gebruik is alles zwart/wit :? Ik gebruik altijd maar die tulp ingangen van de voorkant van mijn tv, maargoed moet ik MS hierover opbellen?
     
  18. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Pain, ik heb precies hetzelfde, bij mij is die via Eindhoven naar Herneboernig gegaan en zo via Frankfurt weer terug naar Herneboernig, ik ging er dus vanuit dat hij klaar was en weer trug naar huis kwam, maar het Repaircentre ligt helemaal niet in Frankfurt maar ergens in Tchegieje:confused:
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje, nou zit er ook een duitse brief bij waarop je dingen moet invullen.. Zoals: Problem: Laufwerk xbox 360 en dan een aantal dingentjes waar je kruisje kan zetten
    Konsole 360
    Netzteil 360

    Nummer de Serviceantrags
    Serienummer

    Moet ik dit er nou bij geven? En wat moet ik dan precies invullen want duits is niet onze taal hier in huis..
     
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    En het reparatiecentrum heeft mijn xbox ontvangen:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina