1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    illegale rommel
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    T-shirt net binnen gekregen maar direct weer in de container gegooid, van zeer slechte kwaliteit en ook veels te groot (heb S) en het was XL :x
     
  3. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 2 staat zon 24 uur in de nieuwsgroepen gamertjes te verleiden die hem toch niet uitspelen. En waarom zou je nog kopieren als je voor 40 euro nieuw kunt kopen en nadat je je games hebt uitgespeeld deze kunt ruilen of doorverkopen?

    Opvallend trouwens dat ondanks de hogere resolutie de downloadgrootte nog niet eens tweederde is van Ninja Gaiden Black...
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had hem ook gisteren gekregen maar ik had er 2 gekregen..
    denk een foutje:9
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem uitpakt is ie alsnog 7,3 gig :x

    ik heb de game al gespeeld maar ga er niks over zeggen aangezien de regels :+

    En over het shirt , ik kreeg een L maar leek wel een xxxl man , en op de achterkant stond xbox 360 in spiegelbeeld hahah , gaat zo weer de prullenbak in denk ik
     
  6. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in dit soort spellen niet al te goed, in de vorige ninja gaiden zat ik al gauw vast. Is dit een stuk makkelijker? op acolyte?
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem op idd Acolyte goed te doen , misschien zelf nog te makkelijk , ik heb nu ook alleen nog maar act 1 gedaan.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De Gametrailers review was erg kritisch. Na het bekijken viel het me nog mee dat het een 8,4 kreeg. Er werden best wat nootjes gekraakt. Maar als je deel 1 vet vond, dan zal je dit deel ook geheid leuk vinden. Zelf ga ik volgende week genieten van de demo en dan koop ik het spel wel als die in de budgetbak ligt. Ik kijk niet naar het spel uit, deel 1 heb ik ook amper gespeeld. Zelf heb ik best een hekel aan eindbazen in spellen. Ik vind ze niet uitdagend maar irritant. En Ninja Gaiden 2 stikt van de bazen. Niet echt mijn ding, maar volgende week ga ik wel even de demo checken
     
  9. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    dus volgende week een demo voor de EU marketplace das wel beter....
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het dan nog wel vreemd dat ze sigma een stuk hoger gingen geven. Ook veel dingen zijn dingen waar je zelf wat aan kan doen. Van een bos die onploft =/ is het zelfde bitche dat een tegenstander een of ander uber wapen heeft. Het is gewoon een kwestie van leren en ach het is ook wat oldskool misschien op dat gebied.

    Zelf na het spelen van de demo (daarvoor overigens ook al) was ik 100% zeker dat ik het ging kopen. Het is gewoon beter, sneller, bloederiger en bruter. En ach die camera + moeilijkheid is een kwestie van wennen.
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het maar zo zien, die camera voegt ook weer wat toe aan de moeilijkheid.
    In NG1 was dit het zelfde en als je die camera een beetje door hebt en merkt hoe het spel werkt, dan begint de lol pas echt.
    Dit is dus ook echt een spel wat je moet leren spelen, niet simpel pick up and play zoals de meeste games, je moet er moeite en tijd in steken. en een klein beetje masochist zijn helpt ook wel een beetje ;)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem net bestelt bij Gamehubs, over twee dagen komt 'ie uit? Ben benieuwd.
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    is waarschijnlijk de NTSC/NTSC-J versie want die komt volgens mij de 3e uit, heb m gister ook besteld ( Met Express shipping voor deze keer) eens zien of t wat is, vond deel 1 maar moeilijk maar ach ik ben wel in voor een uitdaging:thumbs:
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel een leuk spel had ik niet verwacht.
     
  15. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeelt. wel erg kort maar de actie is geweldig en word nooit saai
    Ik ben 140 keer dood gegaan op path of the warrior difficulty:lol:.

    Wel jammer dat er niks te doen is nadat je het spel uit hebt behalve weer story mode doen alleen nu op een hogere moelijksheid graad waar ik niet echt zin in heb

    Camera kan soms erg irritant zijn als je omsingelt bent door meerdere vijanden of
    boss fights met meerdere bossess
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sorry hoor maar dit gaat me te ver. Gaan we straks naast spellen met een slechte camera ook traag reagerende controls goedpraten omdat dat toevoegt aan de moeilijkheid?
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel een punt. maar wat ik bedoel is dat als je eenmaal door hebt hoe die camera werkt, dan moet je gewoon zo leren spelen dat je deze problemen vermijd.
    In NG1 had ik ook vaak problemen met de camera in het begin. waar als je het gedrag van de camera door krijgt, dan kun je zien onder welke omstandigheden de camera kut gaat doen zodat je dit kan vermijden, dit bedoel ik daarmee.
    en problemen met de camera zijn bijna onvermijdelijk in een spel als dit met snelle actie en geregeld gevechten in kleinere ruimten. je moet er gewoon mee leren spelen, hoe frustrerend het in het begin ook is.
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh hoe kan je hem al hebben uitgespeeld? zeker gekopieerd...stout menneke :mad:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Kan ik dit eigenlijk een beetje vergelijken met Devil May Cry 4 ? Heb DMC namelijk pas en vind het erg vet, Ninja Gaiden een paar keer gespeeld bij een vriend maar daar van kan ik niet zeggen of ik dit leuk vind. Als die demo nou snel komt, dan kan ik hem bij Gamehubs bestellen. :)
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    hoelang heb je erover gedaan dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina