1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, thanks voor je advies :).
    Goed om te weten dat er kwalitatief zoveel verschil zit tussen de verschillende merken. Ik was namelijk vooral naar de specificaties van de systemen aan het kijken.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. die mogen we ook zeker niet vergeten. Al zou ik die niet aanraden als je voor de NSA/CIA/wahtever werkt. Is namelijk nu inmiddels deels chinees enzo, dus.. nja.. jeweet:+
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    hee hallo ik heb even advies nodig ik wil een laptop waar ik snel mee kan internetten / word/foto's bekijken/ films bekijken gewoon het normale werk dus spelletjes spelen doe ik niet mischien een beetje patiencen maar voor de rest niks:)

    zijn er dan laptops die als het om prijs en vermogen mij echt aan te raden zijn en wat voor specificatie's meot ik een beetje voor zoeken

    ik kan ongeveer als het echt nodig is 1000 euro er aan utigeven maar minder zou fijn zijn

    oh en wat zijn de meningen over dit merk http://www.zeptoshop.nl/ want die titan ziet er wel interesant uit alleen ben ik bang dat als ik de 300 euro versie koop ik emt een laptop zit die neit alles uitvoerd op de snelle manier die ik wil...
     
  4. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik heb ook wat vragen. Laptop van asus is nu 2,5 jaar oud en ik wil weer up to date zijn. In verband met online poker wil ik eigenlijk een 1440x900 resolutie hebben, maar liever niet een scherm groter dan 15,4. Heb ik dan veel keuze? Ik weet dat het kan bij Dell, maar hoe is Dell de laatste tijd? Ik heb een budget van 800-900 euro. Verder is een grafische kaart niet heel belangrijk; er wordt alleen wat op gePS't af en toe. Met een laptop van 800-900 euro zit je proc en ram toch wel goed meestal. Het gaat dus vooral om de combinatie scherm/resolutie. Suggesties?

    Of valt een 17 inch praktisch wel mee? Ik heb gescheiden ouders dus neem dat ding wel altijd heen en weer. Verder heb ik hem voor mijn studie niet direct nodig.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb uiteindelijk de volgende laptop besteld:

    Dell XPS™ M1530

    [​IMG]

    Met korting en alles betaal ik 817,29.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook. Als je die eenmaal hebt zit je er dag en nacht achter \o/
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow gaaf ding maar de video kaart vind ik niet helemaal super....ik moet ook een nieuwe en ik zoek er 1 die CS3 kan draaien en goed....maar ik ga geen duizend euro er aan besteden...liefst minder...als kan zelfs veel minder!!! :9 maar goed dat is een onmogelijke klus....En hij moet ook nog wel wat leuke games kunnen draaien....
     
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik denken dat emt die gegevens ik toch zelf nog een spelletje zou kunnen spelen ookal hoeft dat niet..

    maargoed ik kijk wel wat eht word
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er ook een 8600gt in kiezen. Heb ik ook en ik draai er eigelijk alle nieuwe games wel op high mee.. behalve crysis 8)
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen gamer pur sang dus dit is prima voor mij :)
     
  13. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een laptop gaan kopen. Ik heb nog geen of weinig ervaring met die apparaten dus heb wel een beetje hulp nodig. Ik ga hem grotendeels gebruiken voor mijn volgende opleiding maar wil er natuurlijk ook wel een beetje snel mee kunnen internetten,filmpje afspelen en een spelletje á la company of heroes kunnen spelen ( at 1024 x 768 ). Mijn budget is rond de 750-800 euro maar zou ook wel nog een euro of 50 naar boven mogen als het echt de moeite waard is. En welke accessoires heb je ongeveer allemaal nodig? een tas sowieso maar voor de rest nog tips ?

    Had zelf deze al gezien:

    http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1068148&showTechData=true

    http://www.kieskeurig.nl/product/1CA04BCFD041EC66C125740A0034C61C.htm

    Deze tweede ziet er ook goed uit om een game aardig af te kunnen spelen.

    Het is allemaal zo moeilijk, want er zijn gewoon teveel modellen. Een pc stel ik zelf samen en bouw hem ook zelf maar met een notebook gaat dat niet :confused:
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die tweede is zowiezo een betere keus dan die eerste ;) (ook gezien de prijs enzo)
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet er beter uit inderdaad maar is de processor ook een beetje snel ( met die grafische kaart zit het wel snor voor games als Age of empires 3 en company of heroes )
     
  16. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al bij Dell gekeken? Zie hierboven voor mijn configuratie. Die Acer heeft ook goede specs, maar het is wel Acer.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen vergeten julllie de kleine asus EEE pc 900 niet!

    Klein,snel en redelijk energie zuinig.

    Natuurlijk is het een leuk hebbedingetje maar toch verbaas ik me over zijn snelheid.

    ik ga nu proberen om windows xp op een SD kaartje te instaleren.(gewoon voor de fun)
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    haal dat snel maar weg :9 En erg beperkt. Kaal is de snelheid nog te doen..
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoezo? hij start sneller op dan mijn gewone pc! programma's draaien best aardig vlot hoor ik zal zo eens flight simulator er op zetten!;)
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn ogen op deze laten vallen :)

    http://www.laptopshop.nl/product/52717/acer-aspire-5920g-5a4g25bn.html

    ziet er erg goed uit zeg ik zelf. Maar er staat dat ie een blu ray speler heeft en een hdmi out. welke kabel heb ik dan nodig om hem aan mijn hd-televisie te bevestigen? Ook zoek ik een leuke laptoptas die er een beetje modern uitziet met een leuke kleurencombo van +/- 90-100 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina