hey!!! ik ben net begonnen met halo en zit nou al vast. bij het 2e veld met die jeep/tank. waar moet ik heen ??? of wat moet ik doen dan??? daar word je toch knetter............. van!!!!!! wie heeft er ff tips?? en wat zijn de mooiste racespellen??
Je bent eerst bij zo gebouw geweest neem ik aan? Daar knal je iedereen ff dood en dan zegt hij dat de deur vergrendeld is dus dan ga je weer uit dat gebouw en dan moet je ergens een inham inrijden en dan volgt het vanzelf gewoon goed kijken.
wacht ff ik kan met die jeep alleen die bunker/tunnel inrijden maar dat loopt dood en er is niemand. jij hebt het toch ook over het 2e veld??
Als de jeep land moet je naar rechts. Dan kun je naar beneden rijden totdat je aan de rechterkant een ingang van een tunnel ziet. Suc6.
uuhhhh nou nee, ff opnieuw ik heb het over: halo combat evolved. dan als je het spel opstart het tweede veldje. dat is het veld waar je over die brug loopt dan een stuk lopen en schieten. dan krijg je op een gegeven moment een soort jeep . die op de achterkant van het hoesje staat. nou ik hoor het wel weer
maar niet in halo level twee kan bijna niet missen cave in en als je de cave niet kan vinden volg de rivier tot een bergpad
ik ook niet,maar ja iig in die tunnen/grot moet je rijden en die weg volgen,dan val je d8 ik een klein stukje,dan omdraaien en gassen over een groot gat in de grond,met de Warthog daar overheen en dan verder,voor aandoen light bridge kijk boven aan de rechterkant
zoals gogeta zegt moet je bij een klein afgrondje in die tunnelnaar benden en dan een aanloop nemen en dan over dat gat springen met warthog, kan nie missen