1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Audio Surf

Discussie in 'Games' gestart door Banzaiaap, 21 feb 2008.

  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Officiële website

    Audio Surf, het zal je zo waarschijnlijk niks zeggen, maar het is een ERG toffe game, die te downloaden is via steam. (Voor 10 dollar \o/) en het is deze prijs meer dan waard.

    Het principe van het spel is dat je op een parkoers, dat speciaal op jouw nummers gecreeerd wordt, zoveel mogelijk punten dient te halen door de juiste kleuren bij elkaar te zoeken. Zoals gezegd, het draait om jouw muziek! Dus elk nummer wat je hebt, kan een track vormen :) En hoe drukker/sneller het nummer, hoe sneller en moeilijk het spel wordt.

    Hieronder 2 filmpjes die aardig laten zien hoe het spel eruit ziet:

    [yt]eKfhZjxi1TY[/yt][yt]JwRoZ4w4rr4[/yt]

    Het spel is de 10 dollar meer dan waard, dat kan ik wel zeggen. :D
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind em ook leuk , maar iedere keer loopt ie halverwege een liedje vast.
    PC start zich dan opnieuw op, en maakt daarna deze melding: 'Het systeem is hersteld van een ernstige fout'.
    De game loop 100% soepel, dus mijn pc kan het wel aan. (ik speel de demo)

    Trouwens een tip: Als je de Orange Box soundtrack wilt, moet je gewoon de demo van Audiosurf downloaden. Heb je de volledige soundtrack gratis. :D
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dulle, je moet even uitzetten dat je computer opnieuw opstart wanneer er iets fout is gegaan. Dit doe je door op Computer -> Eigenschappen -> Geavanceerde systeem instellingen -> Opstart instelingen -> Vinkje weghalen.

    Plaatje:
    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hij start zichzelf toch opnieuw op om een reden (de 'ernstige' systeemfout).
    Is het dan niet zo dat het slecht is voor het systeem als ik zeg dat ie niet meer opnieuw mag opstarten.
    Zoals ik zei; doet ie dat niet met een reden, en alleen in uiterste noodgevallen?
     
  5. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je dan juist wel zien wat er mis is. :)
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even een schop voor dit topic:)

    Wie speelt dit nog steeds? Ik speel het sinds gister en het is echt geweldig. Super dat je elk mp3'tje kan inladen. Tevens zijn een groot aantal klasgenoten van mij sinds vandaag verslaafd:)

    Tof spel_O_
     
  7. special

    special Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel het ook zo nu en dan via steam is wel grappig die ranking posities van die nummers enzo. Wel uitdagend alleen na 10min spelen verveeld het me wel zit niet echt diepgang in.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt erg veel op frequency voor de ps2 zo te zien, leuk dat je je eigen mp3's kan inladen trouwens.
     
  9. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gekocht. Ik moest gewoon meer songs spelen, 5 maar op de demo. Ik vond het echt te weinig.

    Het spel is echt heel verslavend, ik moet, en zal gewoon mijn hele muziek collectie erop spelen.

    En kom op zeg
    10 Dollar naar Euro's omgerekend
    6.31€
    Dat is toch helemaal niks?
    (Taxatie kosten natuurlijk, +0.90€ ong. )
     
  10. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is die 10 dollar idd echt waard.. iedereen die muziek luistert zou het eigenlijk moeten aanschaffen.. gewoon een paypal account aanmaken.. geld overmaken...

    Wat ik echt een uitdaging vind is de nummer van prodigy - voodoo people pendulum remix

    en dan op ninja mono.. sta nog steeds op nummer 1 met hoogste score, maar er valt genoeg aan te verbeteren

    dus.. wie wil?

    edit: wel de 3:43 versie en niet de 5:12(??) versie want die is makkelijker ;)
     
  11. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Voodoo People (P. remix) vanmiddag wel eens even proberen. Wat is je account naam eigenlijk? Zodat ik weet wie je bent? En wat is ongeveer je score?

    Ook nog een nummer om te proberen:
    Spineshank - Synthetic

    Vooral op Ninja Mono :cool:
     
  12. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als mijn GT--> Unshaved.. sta als het goed is nog steeds bovenaan met rond de 110.000 Heb ooit nog een keertje 115000 gehaald maar mijn internet faalde toen waardoor hij het niet registreerde ofzo :mad:

    Maar zal je nummer ook maar eens proberen :)
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Audiosurf is alleen deze week $2,49 op Steam. Dit is natuurlijk geen geld (haal maar 's een biertje in de kroeg, kost je net zoveel), dus koop hem zo snel mogelijk! :)
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik heb hem al een maandje ofzo.. als ik me verveel doe ik het wel eens :p of als ik zin heb in muziek ga ik 'freeriden' 8)
     
  15. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    heb aan de beta meegedaan vond het toen super leuk:D
    probleem was wel dat sommige een net ander mp3tje hadden van een liedje en een veeel hogere score konden halen.
     

Deel Deze Pagina