gehe dat met die banden werkt wel jah maar ik trek ze er niet echt uit hoor en ik heb al een aantal van de race schit van het 2e seizoen geunlockt maar tis wel gemakkelijk om van de autos te winnen ookal trek je ze er niet uit
ik heb nu die 206... en die heb ik wat getuned..maar nu is m'n geld wer bijna op..als je 'm helemaal wilt tunen duurt da toch keilang voordat je een nieuwe auto kunt kopen!?!? of ligt da aan mij
hmm moet je gewoon veel races winnen duurt niet zo lang.. maar koop gewoon racing evolutione das veel masterlijke spel
Hey jongens... als jij met een betere auto aan de grid komt hebben je tegenstanders toch ook een betere auto?! Als ik de race net win met een slome bak, win ik de race net zo minimaal als ik met een snelle bak rijdt
als je het hebt uit gespeeld krijg je van die saaie credits maar wat dan er komt geen 3e seizoen kan je nog vette dingen winnen of iz et voorbij (wel een beetje saai einde vond ik)
jep klopt als een bus daarom had ik die 206 ook niet getuned ik heb alleen mijn laatste wagen getuned (ford gt)
Waarom zou je dan gaan tunen?! Ik heb die 206 trouwens helemaal opgefokt maar ze trekken moi er ook uit 1)Wanneer krijg ik die verdomde ford nou? 2)Hoe kun je de special price winnen bij het dragracen? Alvast bedankt, 13 jarige puber met hazetanden
moet je eeens goed kijken wat er allemaal al in deze thread is gezet misschien kom je er dan achter S:S:
dit spel is zooo simpel..als je de gt concept heb is er geen shit meer aan je kan dan alles winnen met een halve ronde voorsprong dus mijn tip: rij niet met de GT concept als je een beetje lol aan het spel wil beleven ik had em binnen 2 weken uitgespeeld